طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل

  • ۰
  • ۰

در صنعت گسترده بالکن شیشه ای اصطلاحات فراوانی همچون بالکن شیشه ای، شیشه ای کردن بالکن، بستن بالکن، پوشاندن بالکن، پوشاندن بالکن با شیشه، بالکن، شیشه ی بالکن، بالکن شیشه ای تاشو و … رواج دارد. در این مقاله قصد داریم تا برای آگاهی هرچه بیشتر شما مشتریان عزیز تمامی این اصطلاحات را به همراه قیمت شرح دهیم. در ادامه این مقاله از سایت پرشین بالکن همراه ما باشید.

اصطلاح شناسی و کاربرد

با توجه به زندگی  آپارتمان نشینی کسالت آور این روز ها و بسته بودن فضای منزل ؛ صنعت بالکن های شیشه ای یک تحول بزرگ در صنعت معماری و سازه محسوب میشود.  در گذشته بالکن ها را با PVC و یا موادی نظیر آلومینیوم می پوشاندند و بدین ترتیب بالکن به یک محیط کاملا بسته مبدل می گردید.،که این امر موجب دلگیر شدن هرچه بیشتر منازل میشد.  در بالکن های شیشه ای با حرکت شیشه در ریل های آلومینیومی ، همه پنجره ها در گوشه ی مناسبی از بالکن جمع می شود. بالکن شیشه ای علاوه بر حفظ کارایی قدیمی بالکن ها یعنی جداسازی فضای منزل از فضای بیرونی،  در هر زمان که مورد نظر مصرف کننده باشد، جمع میشود تا فرد بتواند از فضای دل انگیز بیرون نیز استفاده کند.

 خصوصیات شیشه‌بالکنی

استفاده بهینه و هوشمندانه از محیط و بزرگتر نشان دادن فضای منزل
نظافت سریع و آسان
جلوگیری از ورود گرما و سرما و مانع ورود گردو غبار به منزل
جلوگیری از ورود و لانه گذاری پرندگان و حشرات
ایجاد فضای شخصی و محافظت شده برای استفاده به عنوان محل ورزش،گلکاری و…
قابل اجرا در طرح ها و شکل های مختلف(این سیستم باهر شکل هندسی اعم از گرد، سهمی، زاویه دار و یا هر شکل دیگر قابل اجرا می باشد.)
بالکن شیشه ای ۷۰% عایق صوت و ۶۵% عایق حرارت است.

مقداری توضیحات فنی و اجرایی سیستم بالکن شیشه‎‌ای

در این سیستم یک ریل آلومینیومی در سقف و یک ریل در کف اجرا شده و فضای بازشو تراس به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود. پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در این سیستم همگی وارداتی است و محصول بهترین کمپانی کشور ترکیه می‌باشد. همچنین کلیه شیشه ها سکوریت ایرانی با کیفیت با ضخامت 8 میلیمتر میباشند. در این سیستم پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب و تک تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند.

در این راستا شرکت مهندسی پرشین بالکن به عنوان  طراح و مجری سیستم های متحرک بالکن شیشه ای به شما اطمینان میدهد که تمامی مراحل نصب و ساخت اینکار توسط افراد آموزش دیده و مجرب انجام میشود.

فواید بالکن شیشه ای

بالکن شیشه ای تاشو با توجه به مزایایی که دارد توانسته است علاقمه مندی همگان بویژه افراد دارای فضاهای کوچک را به خود جلب کند و در نهایت  هر ساله سهم بزرگ تری از بازار را به خود اختصاص می دهد. در این محصول از اتصالات غلتک بلبرینگ از جنس فولاد ضد زنگ استفاده میشود تا علاوه بر کیفیت از ماندگاری مناسبی نیز برخوردار باشند.

شرکت پرشین بالکن علاوه براینکه در دوران گارانتی متعهد به پاسخ گویی و پیگیری در خواست مشتریست ؛ هر زمان آماده است تا هرنوع نیاز مشتریان به  اطلاعات را در کمال صبر و رضایت پاسخ گو باشد. مادر پرشین بالکن یک تیم کاملا حرفه ای و با تجربه از طراحان و متخصصین نصب را کنار هم آوردیم و به شما این اطمینان را میدهیم که با استفاده از تجربه چندین ساله مان انتظار شمارا برای داشتن یک فضای دل نشین با هرشکل و اندازه ای برآورده ای میکنیم.  البته تمام  اطلاعات ما در رابطه با همکاری با شرکت های دیگر در زمینه یراق آلات و … مصرفی در اختیار مصرف کننده جهت شفافیت و آگهی ایشان از روند کار قرار می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، با ما در تماس باشید.

انواع شیشه تراس عبارتند از:

شیشه تراس سند بلاست (شیشه های مات و طرح دار)
شیشه رنگی تراس (برنزی، طلایی، قهوه ای و ..)
شیشه های معمولی (بدون رنگ و شفاف بوده و حدود ۷ میلیمتر ضخامت دارند)

علاوه بر موارد فوق، این شیشه ها را می توان با توجه به نحوه نصب و باز و بسته شدن نیز در گروه های مختلفی قرار داد که برخی از آنها عبارتند از:

شیشه تراس لولایی: این شیشه ها مانند در و پنجره های معمولی بوده و لت های متحرک آن به لولا متصل و با داخل یا بیرون باز و بسته میشوند.
شیشه کشویی: شیشه های کشویی با توجه به عرض محیط مورد نظر از چند بخش تشکیل شده و به صورت کشویی در چپ و راست یا یک طرف باز و بسته میشوند.
شیشه تاشو یا جمع شو: شیشه های تاشو که به نام های دیگری از قبیل آکاردئونی نیز شناخته شده می باشند، مدرن ترین شیشه بوده و از چند لت متحرک و یک ثابت تشکیل شده اند. بخش های متحرک روی ریل قرار گرفته و پس از حرکت از ریل خارج و در نهایت بر روی بخش ثابت قرار میگیرند.

شیشه جمع شو چیست؟

بهترین گزینه برای تراس های شیشه ای شیشه های جمع شو میباشد که از چند لت متحرک تشکیل شده اند که درون ریل قرار گرفته و غلتک های مخصوصی در بالای آنها نصب شده است. لت ابتدایی این شیشه ها به صورت لولایی باز و بسته شده و پس از باز شدن روی دیوار قرار میگیرد. پس از باز شدن لت ثابت، بخش بعدی به صورت کشویی درون ریل به سمت لت ثابت حرکت کرده و در نهایت از ریل خارج میشود و روی شیشه ثابت قرار میگیرد.

مهم ترین نکته ای که در ساخت این نوع بالکن ها باید به آن دقت شود استفاده از لولا و درزگیر های مناسب است تا ویژگی عایق بودن آن حفظ شود. مسئله ی بعدی تمیز کردن آن هاست که ما در پرشین بالکن این اطمینان را به شما میدهیم که باتوجه بع متریال به کار رفته در این نوع شیشه ها تمیز کردن آن ها بسیار راحت خواهد بود.

انواع شیشه جمع شو

با توجه به نحوه باز و بسته شدن و همچنین جنس شیشه ها می توان شیشه جمع شو را در دو گروه قرار داد که عبارتند از:

شیشه با دو لت ثابت: این شیشه ها بیشتر برای تراس های با عرض زیاد مورد استفاده قرار گرفته و برای باز و بسته شدن، نیمی از آنها بر روی لت ثابت سمت چپ و مابقی بر روی بخش ثابت سمت راست قرار میگیرند.
شیشه ریلی تاشو با یک لت ثابت: این شیشه ها در بالکن هایی با عرض کمتر استفاده دارند، یک بخش ثابت برای این شیشه ها در نظر گرفته شده و مابقی متحرک می باشند.

هزینه ها

هزینه نهایی ساخت و نصب  شیشه جمع شو به چند عامل مختلف از جمله جنس و کیفیت شیشه ،تعداد شیشه به کار رفته ، ابعاد کار و … بستگی دارد.  علاوه براین میزان ضخامت شیشه و جنس قاب و نوع فلز به کار رفته برای ریل ها همگی بر هزینه اجرا تاثیرگذار می باشند.

برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر ؛ میتوانید با همکاران ما در پرشین بالکن تماس بگیرید  شمارو راهنمایی کنند.

  • ۰۰/۰۶/۰۶
  • hasan emami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.