طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بررسی هتل آرکا قشم arka

بررسی هتل آرکا قشم arka

اگر در جستجو هتل نوساز(سال ساخت 1397) در جزیره قشم میباشید پیشنهاد توریاب هتل نوساز 3 ستاره آرکا قشم در سه طبقه با آسانسور و 21 اتاق است.هتل دارای پارکینگ رایگان برای پذیرایی میهمانان میباشد و اتاقهای خانوادگی هتل نمای زیبا از دریا را به شما ارائه میدهد.اگر قصد خرید اطراف هتل را دارید پیشنهاد ما مراکز خرید(سیتی سنتر، بازار قدیم، ستاره) میباشد.برای رزو تور ارزان قیمت قشم با آژانسهای توریاب در ارتباط باشید.

تشکر از همراهی شما با ما

توریاب https://touryab.travel

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

بخش زیادی از بدن انسان (بیش از دو سوم) را آب تشکیل داده است. بنابر این برای زنده ماندن و حفظ زیبایی و سلامتی باید آب کافی و سالم به بدن خود برسانیم. برای روشن تر شدن اهمیت آب برای بدن انسان به بررسی میزان آب موجود در بخش های مختلف بدن می پردازیم.

73% از عضلات و کلیه ها، %83 درصد خون، 90% درصد شش ها، و بیش از 76% مغز ما از آب تشکیل شده است. علاوه بر این، هر نوع واکنش آنزیمی و متابولیسمی بدن با استفاده از آب انجام می شود.

با هر بار نفس کشیدن و دفع مایعات، مقدار قابل توجهی آب از دست می دهیم. بنابر این برای تامین آب مورد نیاز بخش های مختلف بدن، باید مقدار کافی آب و مایعات سالم را روزانه مصرف کنیم. فراموش نکنید که کمبود آب دریافتی روزانه، بر روی کل سیستم بدن تاثیر گذار است.

علائم کم آبی بدن

علائم زیر نشان دهنده کمبود و دریافت ناکافی آب آشامیدنی در طول روز می باشد:

1- تغییر رنگ ادرار به زرد پر رنگ: یکی از نشانه های کمبود آب در بدن تغییر رنگ ادرار است. ادرار در حالت طبیعی باید رنگ زرد کمرنگ کهربایی داشته باشد. زمانی که بدن شما آب کافی نداشته باشد، کلیه ها مواد زائد بدن مثل سلول ها مرده، سموم و ... را با غلظت بالا دفع می کنند؛ هیمن موضوع هم باعث تیرگی رنگ ادرار می شود.

2- دفع مایعات کمتر نسبت به حالت معمول: یک فرد عادی  6 تا 7 بار در شبانه روز نیاز به دفع مایعات دارند. در حالی که وقتی میزان آب دریافتی بدن کم باشد، مایعات کمی برای جایگزینی وجود دارد؛ در نتیجه کلیه ها تلاش می کنند، تا جایی که امکان دارد از هدر رفتن آب بدن جلوگیری کنند.

در صورتی که میزان دفع روزانه شما کمتر از 6 مرتبه است، می تواند یکی از نشانه های کمبود آب بدنتان باشد. این هشداری است که به شما اطلاع می دهد باید میزان آب دریافتی روزانه خود را افزایش دهید.

3- دهانتن خشک است و دائما تشنه هستید: احساس تشنگی از علائمی است که در شروع فرایند دهیدراتاسیون بدن اتفاق می افتد. این مسئله نشان می دهد، مخاط بدن به آب بیش تری برای مرطوب شدن نیاز دارند.

4- مشکلات گوارشی: کم آبی نیز یکی از مهم ترین عوامل ایجاد مشکلات گوارشی مزمن است. اگر دچار این مشکل شده باشید، نوشیدن مقدار بیش تر آب در روز باعث رفع مشکل و از بین رفتن علائم آن می شود.

5- خستگی زودرس: کاهش آب بدن باعث ایجاد خستگی و کاهش انرژی می شود. علت این است که آب کافی برای سوخت و ساز در بدن و تولید انرژی وجود ندارد، در نتیجه قلب با شدت بیش تری باید کار کند تا بتواند اکسیژن و سایر مواد مورد نیاز سلول ها را به آنها برساند.

6- دردهای مفصلی: آب عاملی برای ایجاد لغزندگی در بین مفاصل است. این ماده حیات بخش، به استخوان ها اجازه حرکت آسان تر داده و آسیب های مفصلی را کاهش می دهد. در صورتی که دردهای مفصلی دارید، نوشیدن مقدار کافی آب، می تواند باعث کاهش درد شود.

7- ضعیف بودن سیستم ایمنی: کمبود آب در بدن، باعث افزایش غلظت سموم و مواد دفعی در خون می شود، که همین موضوع باعث تضعیف سیستم ایمنی می گردد. برای کاهش این مواد زائد و سموم، نیاز به نوشیدن آب بیش تری دارید. نوشیدن آب کافی به سیستم ایمنی کمک می کند تا با عوامل عفونی بهتر مقابله کند.

علل کمبود آب در بدن

اغلب مردم به دلیل کیفیت نامطلوب آب تصفیه نشده به دلایل مختلفی مانند بو و طعم کلر، مزه فلزی آب، کهنگی تاسیسات لوله کشی منازل و وجود آلاینده های محلول در آب میل زیادی به نوشیدن آب در طول روز ندارند، بنابر این مقدار آب مورد نیاز برای عملکرد صحیح قسمتهای مختلف برای بدن آنها تامین نمی شود.

علاوه بر این اکثر مردم نگران هستند، که مصرف آب تصفیه نشده برای سلامتی آنها مشکلاتی را ایجاد کند. علاوه بر شیوع بیماری های باکتریایی و ویروسی منتقله از آب، که در زمان بحران آب می تواند اهمیت بیشتری داشته باشد؛ آب شرب نزدیک به زمین های کشاورزی و مراکز صنعتی اغلب آلوده به کودهای کشاورزی و مواد شیمیایی مضر است، که می تواند در دراز مدت باعث ایجاد بیماری های مزمن در انسان شود.

آیا آب منطقه شما نیز نیاز به تصفیه در محل مصرف دارد؟

هر نقطه ای از زمین با توجه به محیط و منشا آب دریافتی، می تواند دارای آلاینده های مخصوص به خود باشد. در هیچ جایی از جهان حتی در پیشرفته ترین کشورها فرایند تصفیه شهری نمی تواند آب شرب صد در صد سالم و بدون مواد آلاینده محلول را برای مردم تامین کند؛ علت این است که تصفیه کل آب مصرفی مردم با روش های مدرن از نظر اقتصادی برای دولت های مختلف مقرون به صرفه نیست.

بنابر تحقیقات انجام شده، میزان نیاز جامعه به آب دو برابر میزان رشد جمعیت در حال افزایش است و بروز تغییرات آب و هوایی نیز بحران آب را جدی تر کرده است. بنابراین مجبور هستیم از کلیه منابع آب موجود بر روی زمین استفاده کنیم؛ اکثر این منابع نیز برای قابل شرب شدن، علاوه بر فیلتراسیون در تصفیه خانه های شهری، نیاز به استفاده از روش های تصفیه آب در محل مانند دستگاه های تصفیه آب خانگی دارند.

اطمینان از کیفیت مناسب آب آشامیدنی

بهترین و موثرترین راه حل موجود برای اطمینان از سلامتی آب آشامیدنی، این است که آب مستقیما در محل مصرف و با سیستم های تصفیه آب خانگی مجددا تصفیه شود. تصفیه آب با انواع روش های فیلتراسیون چند مرحله ای در دستگاه ها می تواند تقریبا تمامی مواد آلاینده های محلول در آب را جداسازی و حذف کند. 

دستگاه های تصفیه آب خانگی به انواع فیلترها مانند فیلتر اسمز معکوس (RO) و فیلتر کربنی مجهز هستند، که برای اطمینان از عملکرد صحیح در دوره های مشخص نیاز به تعویض دارند.

 

خریداری و نصب یک دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب، با توجه به نوع آلاینده های احتمالی منطقه ای که در آن سکونت دارید انجام می شود. هزینه آن به همراه تعویض فیلترهای آن، در برابر هزینه ها و عوارض بیماری های مختلف بسیار ناچیز است. این موضوع و تاثیر آب بر سلامتی افراد جامعه، در افراد مسن، کودکان و مادران باردار اهمیتی دو چندان پیدا می کند.

 منبع: https://vazeh.com/n16029271/%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D9%86

  • hasan emami