طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل

  • ۰
  • ۰

 امانت فروش، فروشنده اجناسی است که به طور امانت به وی سپرده‌اند. سمسار امروزه به فردی اطلاق شود که اثاث خانه از فرش و ظرف و مبل و جز آن را به صورت نو یا کهنه خریداری کند و در فروشگاه خود بفروشد.

شماره تماس سمساری تهران: ۰۹۱۲۲۷۲۵۱۲۷

سمساری چیست؟

سمساری به مکانی گفته می‌شود که در آن خرید و فروش لوازم دست دوم صورت می‌گیرد. این خرید و فروش‌ها شامل لوازم آشپزخانه، فرش دست دوم، عتیقه، فروش کریستال دست دوم و … است. از زمان قدیم خرید و فروش لوازم دست دوم در بین مردم رواج داشته است. امروزه سمساری آنلاین در بین مردم جا باز کرده است.

مزیت‌های خرید از امانت فروشی تهران

قیمت متفاوت و به مراتب پایین‌تر

ایجاد تنوع در محیط زندگی

دستیابی به لوازم آنتیک، قدیمی و کلکسیونی

صرفه‌جویی ارزی با مصرف دوباره لوازم و اشیاء

تهیه لوازم با کیفیت نسبت به نمونه‌های کم کیفیت موجود

جلوگیری از مصرف‌گرایی و کاهش آسیب‌های زیست محیطی در اثر تولید مجدد

علت جذابیت خرید اجناس کارکرده چیست؟

این گفته که برخی اشیاء دست دوم و مستعمل گاهی از کالاهای نو نیز جذابیت بیشتری دارند، قدری اغراق‌آمیز به‌نظر می‌رسد! اما تجربه نشان داده که برخی لوازم به‌ویژه لوازم آنتیک و زیرخاکی به مراتب بیش از انواع نو خواهان دارند.

این تجربه در مورد فرش دستباف، آینه و شمعدان‌های قدیمی، آثار هنری عتیقه و حتی لوازم خانگی و برقی که امروزه دیگر در دسترس عمومی نیستند، نوعی حس نوستالژیک و جذابیت وجود دارد که افراد را به خرید آنها تشویق می‌کند.

مورد دیگر، قیمت متفاوت این لوازم است که خرید آنها را برای عموم دلچسب می‌کند. برای مثال نمونه‌ای از مبلمان که در فروشگاه قیمت سرسام‌آوری دارد، احتمالاً در سمساری، با بهای به‌مراتب پایین‌تر قابل تهیه است.

در نظر داشته باشید یکی از شعبه‌های سمسارچی در تهرانپارس است.

شماره تماس سمساری در تهرانپارس: ۰۹۱۲۲۷۲۵۱۲۷

آشنایی با امانت‌فروشی یا سمساری در تهران

نکاتی جهت خرید و فروش کالا در امانت فروشی در تهران

برای خرید و فروش کالا در امانت فروشی در تهران اطلاع داشتن از نکات زیر شما را برای فروش موفقیت‌آمیز یاری خواهد کرد:

۱. به صورت کامل از کالای خود و حتی نحوه خرید و فروش در امانت فروشی‌ها اطلاعات کافی حاصل نماید چرا که یک سمسار هرگز اطلاعات کافی در این باره به شما نخواهد داد.

۲. انتظار این را داشته باشید که کالای شما از ۲۵ تا ۵۰ درصد زیر قیمت اصلی به فروش برسد.

۳. برای دادن قیمت از جانب خود آماده باشید.

۴. بعد از فروش دیگر به کالای خود فکر نکنید. به خصوص اگر آن کالا، یک یادگاری قدیمی و خانوادگی است و شما تمایل زیادی به فروش آن نداشته باشید. حتی اگر سمسارها آن را به قیمت بسیار کمتر از ارزش جنس شما خریداری کرده باشند.

در مناطق نزدیک محل زندگی و کار شما سمساری‌های بسیار فراوانی وجود دارد که شما می‌توانید جهت خرید و فروش کالاهای دست دوم به آنها مراجعه کنید و از خدمات آنها بهره مند شوید. یکی از مواردی که بسیاری از افراد دنبال آنها هستند این است که کالای دست دوم با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند.

برای پیدا کردن یک سمساری خوب که بتوانید به صورت مطمئن و تضمین شده خرید و فروش انجام دهید کافی است تا در اینترنت کمی جست و جو انجام دهید تا بتوانید یک سمساری ایده آل مورد نظر خود را پیدا کنید.

شماره تماس سمساری در تهران

قبل از هر چیز در مورد پیشینه، سابقه و شروع به کار این فروشگاه و صاحبان آن اطلاعاتی را با هم مرور می‌کنیم. صاحب فروشگاه سمساری سمسارچی تهران در حال حاضر آقای مجید جعفری هستند. این شغل از پدر برای ایشان باقی مانده است.

پدر آقای جعفری شغل سمسارچی را از سال ۱۳۴۲ با کار کردن در مغازه یکی از آشنایان در تهران آغاز کرد و بعد از گذشت ۵ سال توانست مغازه‌ای را برای شروع شغل سمساری در تهران و ضایعاتی در خیابان تهران نو خریداری کند. این نقطه شروع افتتاح فروشگاه سمسارچی بود که بعد از گذشت این سال‌ها هنوز هم نام و آوازه خود را در میان مشتریان به قوت قبل حفظ کرده است.

آقای جعفری از همان کودکی در کنار درس برخی از ایام هفته را در کنار پدر به شغل سمساری مشغول شد. با گذشت زمان کم کم علاقه زیادی در ایشان نسبت به این شغل ایجاد شد که حاصل مراوده با انسان‌های مختلفی بود که برای خرید و فروش اجناس و لوازم خودشان به مغازه پدر می‌آمدند. از طرفی وجود اجناس قدیمی و آنتیک مغازه پدر که بسیار هم کمیاب بود، باعث جذابیت بیش‌تر این شغل برای آقای جعفری در همان ایام کودکی شد.

علاقه‌ای که نسبت به شغل سمساری انلاین در آقای جعفری در دوران کودکی ایجاد شده بود، با گذشت زمان نه تنها کمرنگ نشد بلکه این علاقه تا حدی بود که ایشان بعد از اتمام تحصیل و سربازی، تصمیم گرفتند این شغل را به عنوان یک حرفه تمام وقت ادامه دهند.

در ابتدای راه آقای جعفری جوان با پس انداز خود و کمک مالی پدر، موفق به خرید یک مغازه همراه با مجوز اتحادیه صنف سمساری و امانت فروشی شد. آقای جعفری به دلیل علاقه وافری که به شغل سمساری داشت در همان ابتدا تصمیم گرفت برای معرفی و تبلیغ حرفه خود به دیگران از روش‌های تبلیغاتی رایج در آن زمان استفاده کند.

در اوایل کار آگهی خرید لوازم منزل برای فروشگاه سمسارچی در روزنامه کیهان منتشر شد که با استقبال زیادی از سمت همشهریان تهرانی مواجه شد. در ادامه راه و با افتتاح دفتر روزنامه همشهری در تهران باز هم آگهی‌های جدیدی در این روزنامه منتشر شد که مشتری‌های جدید و بیش‌تری را برای فروشگاه سمسارچی (سمساری آنلاین در تهران) به ارمغان آورد.

خریدار لوازم منزل دست دوم در ونک

سمسارچی، خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم و کارکرده در ونک تهران با منصف ترین قیمت است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

آشنایی با امانت‌فروشی یا سمساری در تهران

شما مشتریان گرامی می‌توانید جهت فروش کالاها و لوازم خانگی خود در تهران با بهترین قمیت با سمساری در تهران (سمسارچی) در تماس باشید.

  • ۰۱/۰۴/۱۲
  • hasan emami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.