طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت اختصاصی در شرکت نوپرداز از صفر تا صد به صورت کاملا اختصاصی بوده و مطابق با پیشرفته ترین اصول برنامه نویسی و طراحی سایت روز دنیا انجام خواهد گرفت. تمامی نیاز های مشتریان در این روش طراحی مورد بررسی و تایید وی قرار خواهد گرفت. طرح گرافیکی وب سایت نیز به صورت کاملا اختصاصی ایجاد می گردد.

روند کار به این صورت خواهد بود که مشتریان عزیز پس از سفارش طراحی سایت جزییات دقیق مربوط به پروژه اختصاصی مد نظرشان را در اختیار شرکت قرار می دهند و سپس کارشناسان ما نسبت به پیاده سازی آن ایده و طرح اقدام می نمایند. داشتن امنیت بالا و سرعت بارگذاری مناسب از جمله موارد مهم این مدل وب سایت ها محسوب می گردد.

طراحی وب سایت 

سفارش طراحی سایت اختصاصی

سفارش طراحی سایت معمولا یکی از مهم ترن اقدامات در هر پروژه ای است. مشتریان گرامی می توانند جهت سفارش طراحی سایت وارد منو تماس با ما شوند و یا جهت سفارش و دریافت مشاوره های حرفه ای با بخش پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایند. همکاران ما در تمام ساعات کاری پاسخگوی نیاز های شما مشتریان گرامی خواهند بود. 

برنامه نویسی وب سایت اختصاصی

همانطور که می دانید شرکت ها معمولا از زبان های برنامه نویسی مختلفی مانند php و asp و java برای پیاده سازی وب سایت های مشتریان استفاده می کنند. هر کدام از زبان های برنامه نویسی مزایا و معایبی نسبت به دیگر زبان ها دارند. متخصصان شرکت نوپرداز تلاش دارند با استفاده از تجربه کاری و مهارت های خود بهترین گزینه را برای پیاده سازی سایت اختصاصی شما انتخاب نمایند.

قالب های آماده در طراحی وب سایت

بسیاری از مشتریان از ما این سوال را می کنند که چرا با وجود قالب های آماده بسیار زیادی که وجود دارند ما باید از سیستم های اختصاصی برای پیاده سازی سایت خود استفاده کنیم؟

پاسخ به این سوال چندین بخش مختلف را در برمی گیرد. اول این که در طراحی وب سایت اختصاصی معمولا تمام بخش های پروژه دقیقا مطابق با نیاز کاربر طراحی خواهد شد که این در قالب های آماده امکان پذیر نیست.

دوم این که امکاناتی که در طراحی سایت به صورت اختصاصی وجود دارند قابلیت گسترش و توسعه ییشتری نسبت های به قالب های آماده دارند و این خود دلیلی بر برتری آن ها است. 

توجه داشته باشید که پروژه های طراحی شده توسط شرکت نوپرداز کاملا اختصاصی بوده و استفاده از قالب های آماده تنها با درخواست مشتری انجام خواهد شد. شرکت نوپرداز مفتخر است با استفاده از کادری با تجربه و مجرب در زمینه طراحی وب سایت و اپلیکیشن های موبایل شما را در این امر یاری کند.

منبع: https://nopardazco.net/pages/order-website-designing

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

داشتن وب سایت، امروزه تنها راهکار حضور در دنیای مجازی است و طراحی سایت موجب احیای جنبه ی مجازی شما می شود. بر طبق آمار های مختلف، در حال حاضر حضور افراد در دنیای مجازی  روز به روز در حال افزایش است در حالی که حضور در دنیای فیزیکی، در حال کاهش است. بنابراین بهره مندی از یک وب سایت و حضور هر چه زود تر شما در دنیای مجازی، موجب افزایش سابقه و تجربه شما در این زمینه و آشنایی شما با قواعد زندگی در دنیای مجازی می شود. با ما همراه باشید تا مهم ترین خدمات یک شرکت طراحی را نام ببریم.

مهم ترین خدمات یک شرکت طراحی سایت چیست؟

علاوه بر این، وب سایت های اینترنتی امروزه در جنبه های مختلفی از جمله  تبلیغات، برند سازی، درآمد زایی و رونق کسب و کار و معرفی و اطلاع رسانی، بسیار کاربردی و لازم است.

شرکت های طراحی سایت مختلف، به طراحی وب سایت های اختصاصی می پردازند و خدمات عمده ای را در این زمینه به صاحبان سایت ها ارائه می دهند. در این مقاله، در رابطه با خدمات شرکت های طراحی سایت، مطالبی را بیان خواهیم کرد.

خدمات شرکت های طراحی سایت

عمده خدمات شرکت های طراحی سایت شامل طراحی PSD وب سایت، کد نویسی وب سایت و در نهایت پیاده سازی آن خواهد شد. که این ۳ پروسه به چندین بخش مختلف نیز تقسیم می شوند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

مهم ترین خدمات یک شرکت طراحی سایت چیست؟

برای این که عملکرد سایت شما در دنیای مجازی، بهتر باشد و بتواند با دیگر سایت ها رقابت کند باید شرکت طراحی سایتی را که انتخاب می کنید، پیشتیبانی قوی به سایت شما ارائه دهد. علاوه بر این، بهینه سازی سئو، طراحی گرافیکی و امنیت بالای سایت، از دیگر خدمات مهمی است که باید شرکت های طراحی سایت ارائه دهند.

برای این که در دنیای کسب و کار مدرن اینترنتی امروزی، بتوانید موفق باشد، باید همه ی موارد بالا را مد نظر قرار دهید.

یک شرکت طراحی سایت، باید با در نظر گرفتن نیاز بازار و مشتری، نیاز های روزانه ی مشتریان برای کسب و کار را برطرف کند و موفقیت و پشتیبانی و مشاوره دادن به مشتری را، از ابتدای پیاده سازی پروژه طراحی تا انتها، برای صاحبان سایت، فراهم نماید.

مهم ترین خدمات شرکت طراحی سایت

مهم ترین خدماتی که شرکت های طراحی سایت ارائه می دهند، شامل موارد زیر است :

۱ – شرکت های طراحی سایت، باید سایت هایی را که طراحی می کنند برای انواع دستگاه ها همانند دسکتاپ، تبلت و موبایل، مناسب باشند. به عبارت دیگر، باید یک سایت کاملا واکنش گرا را به مشتری تحویل دهند.

۲ – شرکت طراحی سایت، باید از کد نویسی استاندارد در طراحی سایت استفاده کند.

۳ – بهینه سازی از جمله مهم ترین خدمات یک شرکت طراحی سایت است.

۴ – طراحی سایت باید به صورت PSD باشد.

۵ – امنیت سایت های طراحی شده باید بالا باشد.

۶ – شرکت طراحی سایت، باید سایت های داینامیک را برای کاربران طراحی کنند تا کاربران بتوانند تغییرات آسان را بدون کد نویسی در آن ایجاد کنند.

۷ – شرکت های طراحی سایت، باید پشتیبانی ۲۴ ساعته را برای کاربران داشته باشند.

۸ – رابط کاربری و تجربه کاربری سایت های طراحی شده باید قوی باشد.

۹ – سایت های طراحی شده باید در مرور گر های جدید و قدیمی تست شوند.

مهم ترین خدمات یک شرکت طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت حرفه ای

شرکت های طراحی سایت به هنگامی می توان گفت که یک طراحی سایت حرفه ای داشته اند که کاربران از عرضه ی محتوا، محصول و خدمات خود به مشتریانشان رضایت کامل داشته باشند. کاربر هنگامی از طراحی سایت خود رضایت خواهد داشت که رابط کاربری بالا باشد، سایت واکنش گرا باشد، سرعت بارگذاری آن بالا باشد، در تمام مرورگرها به درستی قابل نمایش باشد و مشتریانشان بتوانند با دسترسی به سایت در تمام دستگاه ها، با خدمات سایت آشنا شوند.

یکی از مهم ترین خدمات شرکت های طراحی سایت، بهینه سازی سئو در سایت است. این مورد موجب می شود بازدید کنندگان سایت، بیشتر شود و هر چه سئو در سایت بهتر انجام گرفته باشد، رتبه ی سایت در موتور های جستجو، بالاتر خواهد رفت.

طراحی سایت استاندارد

یکی دیگر از موارد مهم در طراحی سایت، کد نویسی استاندارد است. کد نویسی اگر استاندارد نباشد، بهینه سازی سئو، به خوبی انجام نمی شود. شرکت های طراحی سایتی هستند که با وجود اخذ هزینه ی زیاد از مشتری، از کد نویسی غیر استاندارد در طراحی سایت استفاده می کنند.

طراحی سایت های شرکتی و فروشگاهی

یکی دیگر از خدماتی را که شرکت های طراحی سایت ارائه می دهند، طراحی سایت شرکتی است. شرکت های موفق دنیا، اکثرشان از یک وب سایت، برای رشد کسب و کارشان بهره می برند.

امروزه اکثر افراد، محصولات مورد نیاز خود را از اینترنت جستجو می کنند و در واقع برای خرید محصول، اولین جایی که مراجعه می کنند، اینترنت است. اکثر افراد کالاهای مورد نیاز خود را بیشتر از طریق اینترنت جستجو می کنند و کم تر سراغ فروشگاه های عرضه کننده می روند.

یکی از خدماتی را که باید شرکت های طراحی سایت حرفه ای به کاربران ارائه دهند، طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت خرید و فروش کالا و اجناس است چرا که امروزه طراحی سایت فروشگاهی برای هر کسب و کاری ضروری و لازم است.

طراحی سایت ریسپانسیو

شرکت های طراحی سایت، باید سایت های رسپانسیو را طراحی کنند. چرا که این نوع طراحی باعث می شود وب سایت با نمایشگر های مختلف با سایز های مختلف ( مثل موبایل، تبلت و لپ تاپ و … ) سازگاری داشته باشد. به علاوه، طراحی سایت ریسپانسیو باعث می شود سایت در طیف وسیعی از مرورگر های جدید و قدیمی به خوبی نمایش داده شود و رتبه ی سایت در گوگل، بالا تر و بهتر شود.

امروزه طراحی سایت انعطاف پذیر، اصلی ترین نکته در طراحی سایت است به دلیل این که امروزه تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها بسیار فراگیر شده اند و اکثر افراد با این دستگاه ها، به صفحات وب مراجعه می کنند. به طور خلاصه، طراحی سایت رسپانسیو، موجب انعطاف پذیری بیشتر سایت می شود.

نتیجه گیری

شرکت طراحی سایت، خدمات عمده ای را به کاربران سایت ارائه می دهند و از ابتدای شروع پروژه طراحی، تا انتهای آن با مشتری در ارتباط هستند و حتی بعد از قرارداد، پشتیبانی های لازم را به همراه راهکارها و پیشنهادات برای عملکرد بهتر سایت، به مشتری ارائه می دهند.

مطالب مرتبط: طراحی وب سایت وب افرا

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

سایت http://www.alexa.com سایتی می باشد که وب سایت ها را بر اساس تعداد بازدید و میزان استفاده رتبه بندی می نماید و رتبه پایین تر این سایت به معنای رنکینگ بالاتر وب سایت می باشد به این صورت که رتبه 1 سایت گوگل می باشد که بالاترین بازدید کننده را دارد. سایت الکسا همچنین رتبه بندی را بر اساس کشورها انجام می دهد و رتبه یک وب سایت را در هر کشور اعلام می نماید. در سایت الکسا همچنین بخشی وجود دارد که به معرفی 500 وب سایت برتر هر کشور می پردازد و بودن در این لیست به معنای بازدید کننده بالای وب سایت می باشد. در حقیقت در صورتی که سایتی با زتبه الکسای کشوری زیر 500 داشته باشید می توانید کسب و کار قوی در اینترنت راه اندازی نمایید. در کشور عزیزمان ایران سایت ها نهایت تلاش خود را می نمایند تا جزو این لیست باشند.

برای بودن صفحه اول گوگل لازم است طراحی وب سایت شما با توجه به استانداردهای سئو و بهینه سازی وب سایت طراحی گردد تا بتواند از موتورهای جستجو نظیر گوگل بازدید کننده بالایی جذب نماید. در حقیقت رتبه بالا در موتورهای جستجو می تواند رتبه الکسای وب سایت را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. برای سفارش طراحی سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو با شماره های دارکوب در تماس باشید.

 

معمولا سایت هایی جزو رتبه های برتر می باشند که خدماتی را به صورت رایگان ارائه می نمایند به عنوان مثال بلاگ ها، فروم ها و سایت های آگهی سایت هایی هستند که به دلیل آنکه فضای رایگان را در اختیار کاربر قرار می دهند بازدید کننده بالاتری دارند. در حقیقت برای آنکه جزو سایت های پر بازدید باشید می بایست خدمتی را به کاربران خود ارائه نمایید تا از وب سایت شما استفاده نمایند. در هر شغلی که باشید می توانید خدمات رایگان به مشتریان خود ارائه نمایید که در زیر به ارائه برخی از روش ها می پردازم:

  • ارائه اطلاعات مفید و سودمند در زمینه شغلی به صورت رایگان: سایت خود را می توانید مملو از اطلاعاتی نمایید که کاربران شما به آن در زمینه شغلی شما نیازمندند. هر چه این اطلاعات کامل تر و با کیفیت تر باشد تاثیر آن در رتبه سایت بالاتر خواهد بود.
  • راه اندازی دایرکتوری ثبت آگهی تا فعالان در زمینه شغلی شما بتوانند آگهی و مشخصات شغلی خود را به صورت رایگان ثبت نمایند: همه ما با سایت های آگهی آشنا هستیم که به کاربر این امکان را می دهند که آگهی خود را در سایت درج نمایند. با اضافه کردن این امکان در سایت خود کاربران برای ثبت آگهی خود وارد سایت شما می گردند تا تبلیغات خود را درج نمایید و انجام این کار توسط بازدید کنندگان باعث افزایش رنک وب سایت شما می گردد.
  • راه اندازی بخش تبادل نظر در سایت: فروم و انجمن های تخصص روشی دیگر است که باعث جذب کاربران می گردد. در فروم ها و تالارهای گفتمان کاربران می توانند نظرات و مشکلات خود را مطرح نموده و سایر کاربران می توانند در بحث شرکت نمایند.

البته سایت هایی هستند که برای رسیدن به رتبه های برتر طراحی شده اند که در زیر چند نوع از آن ها را برای شما بیان می نمایم:

  • وبلاگ ها: سایت هایی که ارائه خدمات ساخت ولاگ رایگان می دهند و به کاربر ابن امکان را می دهند تا بلاگ خود را راه اندازی نمایند
  • سایت های خبری: که اخبار روز دنیا و کشور را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.
  • شبکه های اجتماعی: کاربران می توانند به عضویت در این شبکه ها دوست یابی نموده و اطلاعات را به یکدیگر به اشتراک بگذارند
  • سایت های آگهی: سایت هایی که فضای در اختیار کاربران قرار می دهند تا آگهی و تبلیغات خود را ثبت نمایند
  • به اشتراک گذاری ویدئو: سایت هایی هستند که به کاربران این امکان را می دهند تا ویدئوهای خود را بارگذاری نموده و سایر ویدئوها را رویت نمایند
  • بازی آنلاین: این سایت ها با کاربر این امکان را می دهند که بازی خاصی را به صورت آنلاین انجام دهند
  • سایت های دانلود: این سایت ها فایل های مورد نیاز کاربران در خود ذخیره دارن تا کاربران بتوانند فایل مورد نظر خود را دانلود نمایند
  • مراکز ذخیره فایلها: این سایت ها به شما فضای رایگان می دهند تا بتوانید فایل ها در فرمت های مختلف را در آن ذخیره نموده و بعدا به آن دسترسی نمایید

هر وب سایتی را با صرف هزینه های بالا می تواند به رتبه های برتر رساند که به هیچ وجه مقرون به صرفه نخواهد بود. هنر آن است که سایت به گونه ای طراحی و مدیریت شود که با صرف هزینه اندک تبلیغات بتوان آن را به رتبه های برتر رساند. البته رسیدن به رتبه بالا ملاک نیست بلکه چیزی که مهم تر از آن است نگهداری آن می باشد و در صورتی که سایت خود را به هزینه تبلیغات بالا به این رتبه رسانیده باشید با توجه به کاهش بودجه خود قادر به ادامه کار نخواهید بود. همانطور که قبلا عرض شد نوع سایت ها ذکر شده در بالا به دلیل آنکه خدمات رایگان را به کاربران ارائه می نمایند عموما از دسته سایت های پر بازدید هستند البته به شرطی که سایت پاسخ گوی نیاز کابران بوده و تبلیغات کافی بر روی آنها انجام گرفته باشد.

در هر رشته ای که هستید می توانید وب سایت برتر جزو 500 وب سایت کشوری داشته باشید برای رسیدن به این هدف می بایست استراتژی درستی داشته باشید تا هزینه تبلیغات شما بالا نرود. به شما پیشنهاد می نماییم در راه اندازی سایت های پربازدید حتما با افراد با تجربه و متخصص مشورت نموده تا از هزینه و زمان خود نهایت بهره را بگیرید. دارکوب از سال ها است در امر طراحی و برنامه نویسی سایت های اینترنتی فعالیت می نماید و در این سال ها تجربه بسیاری در راه اندازی سایت های اینترنتی بدست آورده و موارد موفق و نا موفق بسیاری را تجربه نموده و می تواند در امر مشاوره و ساخت سایت های اینترنتی شما گزینه مناسبی باشد.

* سایت هایی هستند که از روش های غلط رنک وب سایت شما را بالا می آورند و شما را در رتبه های برتر قرار می دهند هرگز از این سایت ها استفاده ننمایید زیرا پس از استفاده از این سایت ها دچار مجازات های موتورهای جستجو نظیر گوگل خواهید شد و ورودی خود را به کلی از موتورهای جستجو از دست خواهید داد. چیزی که باعث افت شدید رتبه وب سایت شما خواهد گردید.

سایت منبع

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

برای موفقیت در هر کاری باید از جدیدترین علوم و فناوری مربوط به آن رشته و کار آگاهی داشت. به همین ترتیب برای طراحی وب سایت موفق باید با جدیدترین روش ها و علوم آشنا باشید و به روز باشید. امروزه از روش ها و متدهای بسیاری در طراحی سایت استفاده می شود اما برای یک طراحی حرفه ای باید جدید ترین متدها را به کار برد. در این صورت است که سایت طراحی شده، به یک سایت کارامد تبدیل خواهد شد و نتیجه ی بهتری به دنبال خواهد داشت.

متد های جدید طراحی وب سایت چیست؟

در این مقاله قصد داریم جدیدترین متدها در طراحی سایت را بیان کنیم، امکانات و ویژگی هایی که این روش ها در اختیار صاحبانشان قرار می دهند را بگوییم و تفاوت طراحی سایت با روش های نوین را با سایر سایت ها، بررسی کنیم. در آخر هم چند سبک جدید از طراحی سایت را شرح می دهیم. اگر به دنبال این هستید که به یک طراح حرفه ای تبدیل شوید، خواندن این مطالب را از دست ندهید.

ویژگی طراحی سایت با روش های نوین

در این قسمت، برخی از ویژگی ها و نکاتی که باید در طراحی سایت با روش های نوین رعایت شوند را بررسی می کنیم.

۱ – طراحی سایت ریسپانسیو

در چند سال اخیر، به دلیل فراگیر شدن گوشی های هوشمند، تقریبا اکثر افراد گوشی هوشمند دارند و با استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت ها از صفحات مختلف سایت ها بازدید می کنند. این به این معنی است که طراحی سایت باید پاسخگوی این نیاز مردم باشد و با تمام صفحات نمایش در ابعاد و اندازه های مختلف، سازگاری داشته باشد. برای این کار از طراحی سایت ریسپانسیو ( طراحی سایت واکنش گرا )، استفاده می شود. طراحی سایت ریسپانسیو امروزه به یکی از ضروری ترین نکات در طراحی سایت تبدیل شده است.

۲ – طراحی سایت بر اساس اصول سئو

طراحی سایت بر اساس اصول سئو، علاوه بر تأثیر در جذب بازدید کننده بیشتر، در موتور های جستجو نیز تأثیر گذار است. به زبان ساده طراحی سایت بر اساس اصول سئو موجب می شود، رتبه شما در موتور های جستجو بالا رود و به راحتی بازدید کنندگان بیشتری به سمت سایت شما هدایت شود. اما این اصول، ثابت نمی باشد و پیوسته در حال تغییر است. طراح حرفه ای باید با ذره بین این تغییرات را دنبال کند و خود را به روز نگه دارد.

۳ – استفاده از کد به جای آیکون تصاویر

استفاده از تصاویر در طراحی سایت باعث جذابیت آن می شود ولی یک مشکل دارد. تصاویر موجب پایین آمدن سرعت لود صفحه سایت می شود. با پایین آمدن سرعت لود، بازدیدکننده کمتری به سراغ سایت خواهند آمد و به طور کلی برای سئوی سایت مناسب نیست. راه حل این مشکل، استفاده از کد به جای تصاویر و آیکون ها می باشد. این موجب می شود سرعت سایت بالا رفته و جذابیت آن هم حفظ شود. برای کدبندی تصاویر، باید از تصاویر استاندارد با سایز های مشخصی استفاده کنید. از هر عکسی نمی شود برای کد سازی استفاده کرد.

۴ – استفاده از قالب ها و CMS های اختصاصی در طراحی سایت با روش های نوین

استفاده از قالب ها و CMS های اختصاصی، نیاز به دانش کدنویسی گسترده دارد و ساختن این نوع وب سایت ها نسبت به سایت های معمولی هزینه بیشتری دارد. ولی مزایای این نوع سایت ها خیلی بیشتر از سایت های معمولی است. در این نوع سایت ها مدیریت سایت آسان است، ویرایش محتوا راحت تر است،‌ این سایت ها روان و سبک هستند، امکان سفارشی سازی سایت در آن ها بیشتر است.

متد های جدید طراحی وب سایت

امکانات طراحی سایت با متد های نوین

سایت های مختلف با توجه به اهداف مختلف، امکانات مختلفی را می توانند در اختیار صاحبان سایت قرار دهند. این امکانات با روش ها و متدهای جدید، کاملا می توانند سفارشی و شخصی سازی شوند. به عبارت دیگر، این امکانات در سایت های مختلف، قابل تغییر است. برخی از رایج ترین امکانات سایت های طراحی شده با متدهای جدید، به قرار زیر است :

۱ – در سایت های طراحی شده با متدهای جدید، امکان ایجاد اسلاید نمایشی و گالری تصاویر وجود دارد. ۲ – صفحات و زیر منوهای زیادی را در این سایت ها می توان ایجاد کرد. ۳ – در این نوع سایت ها می توان فروشگاه اینترنتی در سایت راه اندازی کرد و محصولات و خدمات را به خوبی معرفی کرد. ۴ – رزومه شرکت و هر آنچه که افراد باید در رابطه با شما بدانند، در این نوع سایت ها وجود دارد. ۵ – بخش نظر سنجی در سایت وجود دارد و می توان در مورد موضوع خاصی بحث کرد. ۶ – از نقشه گوگل در سایت استفاده می شود. ۷ – آمار دقیق سایت، توسط سیستم گرفته می شود. ۸ – پنل رایگان ارسال اس ام اس و لود شدن سریع صفحات، از دیگر امکانات این سایت ها است. ۹ – تالار گفتگو در سایت وجود داشته و می توان به افراد، شعبه و نمایندگی اعطا کرد. ۱۰ – سیستم خبر خوان و همچنین سیستم پیشرفته مدیریت فروش و ارتباط با مشتری CRM ، در این سایت ها وجود دارد.

سبک های جدید طراحی قالب وب سایت

سبک های جدید طراحی سایت امروزی، در نتیجه ارتباط با کاربران و رفع نقاط ضعف شکل گرفته اند. در این قسمت به بررسی این سبک ها می پردازیم و تعاریف مختصری از هر کدام بیان می کنیم.

۱ – Bottom of Form طراحی دو بعدی  Flat Design

این نوع طراحی به گونه ای است که از گرافیک های سه بعدی در آن استفاده نمی شود و این موجب می شود که کاربران، اطلاعات وب سایت را به راحتی درک کنند. از گرافیک های تصویری در این مدل کمتر استفاده شده است و این باعث شده است که با انواع صفحات نمایش با سایز ها و اندازه های مختلف، سازگار باشد. اولویت این سایت ها ارائه اطلاعات به کاربر است نه گرافیک سایت.

۲ – طراحی تک صفحه  One Page Design

در این سایت ها تمام مطالب در یک صفحه وجود دارد و با کلیک بر روی هر لینک یا منویی، به یک قسمت دیگر از همان صفحه می روید نه به صفحه دیگر. این موجب شده است که بارگذاری این سایت ها با سرعت بالایی باشد. این سایت ها به دلیل این که کاربران مدت زمان بیشتری را در صفحه هستند، دارای رتبه سئوی بیشتری هستند.

۳ – طراحی ریسپانسیو  Responsive Design

در این رابطه توضیح مختصری داده شد و نتیجه گرفتیم که این طراحی موجب می شود با صفحات نمایش مختلف، سازگاری داشته باشد.

متد های جدید طراحی وب سایت

۴ – طراحی انیمیشنی  Animated Design

استفاده از انیمیشن در سایت، در پویایی سازی و ایجاد جذابیت سایت بسیار موثر است. روش های جدید در طراحی انیمیشن باعث شده است که فایل ها سبک شده و سرعت لود آن ها بالاتر باشد. از جمله این روش های نوین در طراحی انیمیشن، استفاده از HTML و CSS و کتابخانه های جاوا اسکریپت نظیر JQUERY و MOOTOOLS و …  است. در گذشته از فلش برای متحرک سازی استفاده می شد که المان ها را بسیار سنگین و سرعت سایت را کم می کرد. علاوه بر این در برخی از مرورگرها پشتیبانی نمی شد. روش های جدید متحرک سازی این مشکلات را برطرف کرده اند.

۵ – طراحی سه بعدی

آخرین مدل طراحی که در این مقاله بیان می کنیم، طراحی سه بعدی است که کمتر از آن استفاده می شود. هدف این طراحی، ایجاد حس سه بعدی در کاربر است. این سبک طراحی در برخی از صفحات وب سایت استفاده می شود و تداخلی با طراحی دو بعدی ندارد.

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

در این نوشتار قصد دارم 10 چارچوب (framework) و ابزار کارامد در امر طراحی HTML5 پاسخگو (responsive) را که همگی متن باز هستند، به شما معرفی کنم.
 
برای گزینش این ابزارها، دو سری عوامل را مد نظر داشته ام: 1. فاکتورهای کمی (نظیر قابلیت توسعه، محبوبیت و غیره) و 2. فاکتورهای کیفی (همچون شهرت سازندگان و سهولت استفاده).
 
بدون مقاله به سراغ معرفی این ابزارهای کاربردی می روم:
 
1. Twitter Bootstrap
 
توییتر بوت استرپ یک چارچوب توسعه رابط کاربری است که بین صاحب نظران به عنوان یک ابزار کارامد، محبوب و پیشرفته جایگاه قابل توجهی دارد.
 
این برنامه یک بسته کامل و جامع است و شما می توانید بسیاری از فاکتورهای مورد نیاز خود در توسعه اپلیکیشن ها و سایت های پاسخگو را در آن بیابید. www.ParsCms.com


 
از جمله قابلیت های پروژه متن باز بوت استرپ می توان به برخورداری از 12 طرح بندی (layout) پاسخگو، 13 پلاگین jQuery سفارشی برای رابط های مرسوم از قبیل carouselها و پنجره های مودال (modal window)، یک Bootstrap customizer و غیره اشاره کرد.
 
بوت استرپ راهنمای خوبی دارد.
 
گفتنی است این برنامه در سایت ها و وبلاگ های زیادی به کار گرفته شده است.
 
2. Foundation
 
Foundation یک برنامه محبوب دیگر در زمینه چارچوب های پاسخگوی جلویی (front-end) به شمار می رود.
 
شما با این چارچوب پیشرفته HTML5 می توانید هم برای دستگاه های همراه و صفحه نمایش های کوچک وب سایت طراحی کنید و هم برای نمایشگرهای غول پیکر.

 


از جمله قابلیت های Foundation می توان به نمونه سازی سریع (Rapid Prototyping) و برخورداری از یک سیستم شبکه ای پاسخگو (responsive grid system) اشاره کرد.
 
زورب (ZURB)، یک شرکت طراحی که بیشتر بر ارائه سولوشن های مبتنی بر وب فعالیت می کند، توسعه این برنامه را بر عهده دارد.
 
3. Skeleton
 
Skeleton یک قالب CSS پاسخگو برای ساخت وب سایت ها و اپلیکیشن های HTML5 است.
 
این برنامه ساده و آسان فقط چیزهایی را که نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهد، و نه بیشتر.



برخی ویژگی های چشمگیر Skeleton عبارت است از دارا بودن: یک شبکه طراحی پاسخگو (responsive layout grid)، مدیا کوئری های استاندارد برای دستگاه های خاص مجهز به قابلیت CSS، یک CSS classبرای عناصر تصویری پاسخگو که با layout grid تعامل دارد، یک الگوی PSD و یک HTML5 shiv برای مرورگرهای قدیمی وب.
 
به نظر من اگر قصد دارید کار خود در حوزه طراحی پاسخگو را به سرعت آغاز کنید، باید به سراغ این پروژه متن باز بیایید.
 
4. HTML5 Boilerplate
 
HTML5 Boilerplate قالبی است برای استفاده از HTML5.
 
این برنامه در سال 2010 به یکی از برترین ابزار متن باز توسعه وب front-end برای تولید سایت ها و اپلیکیشن های HTML5 تبدیل شد.



این سولوشن توسعه وب شامل مجموعه ای از ویژگی ها و قابلیت های مختلف است که با بهره گیری از آنها می توان وب سایت های تولیدشده را به خوبی در مرورگرهای مدرن و پیشرفته امروزی به نمایش گذاشت.
 
در HTML5 Boilerplate چیزهای ارزشمندی یافت می شود، از جمله: یک الگوی HTML موبایل پسند (mobile-friendly)، آیکون های placeholder، مجموعه ای از CSS Reset برای استاندارد کردن مقادیر style sheet property، مدیا کوئری های استاندارد، یک HTML5 shiv برای مرورگرهای قدیمی وب و غیره.
 
5. HTML KickStart
 
کیک استارت یکی از جدیدترین نرم افزارهای حوزه ساخت سایت و برنامه های وب است.
 
این نرم افزار ارزان که به آسانی می توان آن را به کار گرفت، مجموعه ای است از فایل های HTML، CSS و جاوااسکریپت که می تواند ساعت ها صرفه جویی زمانی برای توسعه دهندگان رابط کاربری به ارمغان آورد.



 
بسته HTML KickStart سیصد کیلوبایت حجم دارد.
 
برخی ویژگی های آن: اجزای رابط کاربری (UI components) از قبیل دکمه های جذاب و زیبا، نوارهای ناوبری و آیکون های مقیاس پذیر (با استفاده از Font Awesome)، یک طرح بندی شبکه ای پاسخگو (responsive grid layout)، اجزاء نمایش اسلایدی لمسی (touch-enabled slideshow component) و غیره.
 
6. Montage HTML5 Framework
 
Montage یک چارچوب متن باز HTML5 برای ساخت اپلیکیشن های پیشرفته است.
 
این کتابخانه ی جاوااسکریپت از اتصالات اعلانی (Declarative Binding) استفاده می کند و همین امر باعث می شود توسعه گران بتوانند اطلاعات اپلیکیشن های خود را به سهولت با رابط کاربری خویش همگام سازی کنند.



Montage همچنین دارای قابلیتی به نام Blueprints است که برای اتصال متاداده ها بر اشیاء اپلیکیشن های توسعه دهندگان به کار می رود.
 
این تابع بسیار جذاب و شیک، با بسیاری از عناصر صفحات پویا کار می کند.
 
7. SproutCore
 
SproutCore یک چارچوب جلویی (front-end) برای ساخت سریع اپلیکیشن های HTML5 است.



SproutCore از الگوی معماری MVC استفاده می کند و تجربه خوبی در وبگردی، در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
 
8. Zebra
 
زبرا (Zebra) یک چارچوب رابط کاربری غنی است که به صورت متن باز ارائه می شود.
 
تگ canvas در HTML5 ستون فقرات این برنامه محسوب می شود.

 
دست اندرکاران Zebra می گویند این برنامه چیز پیچیده ای نیست و کاربران می توانند آن را در 5 دقیقه فرا بگیرند و کار با آن را آغاز کنند.
 
9. CreateJS
 
CreateJS یک کتابخانه و ابزار جاوااسکریپت است که برای ساخت محتواهای غنی و تعاملی HTML5 به کار می رود.
 
این برنامه متن باز حاوی پنج ماژولار کتابخانه جاوااسکریپت است.



توسعه گران وب با استفاده از CreateJS می توانند پشتیبانی از صوت و افکت های انیمیشن را به سایت های خود بیافزایند.
 
شرکت های ادوبی، مایکروسافت و AOL حامیان این پروژه هستند.
 
10. Less Framework
 
Less Framework یک چارچوب پیشرفته جلویی (frontend) برای ایجاد وب سایت های تعاملی است.
 
در طراحی Less Framework بر سادگی آن تمرکز شده و از این نظر شبیه Skeleton است (که در بالا شرح آن رفت).


این برنامه دارای چهار طرح بندی (layout) پیش ساخته است، شامل Default، Tablet، Mobile و Wide Mobile.

سایت منبع

www.ParsCms.com

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت دانلود فیلم و موزیک امروزه به یکی از بهترین روش های فعالیت در دنیای اینترنت می باشد. شما می توانید با طراحی سایت دانلود فیلم بازدیدکنندگان زیادی را برای دانلود فیلم های مورد علاقه خود به سمت وب سایت خود جذب کنید و حتی از راه های مختلف نسبت به کسب درآمد از این طریق نیز اقدام نمایید. هنرمندان می توانند به آسانی با طراحی وب سایت دانلود موزیک، تمامی آثار هنری خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

امروزه طراحی سایت دانلود حتی در پیشرفته ترین کشور های دنیا که دارای قوانین سرسختانه کپی رایت هستند انجام می گیرد. از این طریق مخاطبان می توانند با مراجعه به وب سایت مورد نظر به راحتی فیلم، موزیک و یا فایل مورد نظر خود را دانلود نمایند. از جمله موارد مهم در سایت های دانلودی رعایت موارد امنیتی است. در صورتی که نفوذ به وب سایت شما به راحتی انجام گیرد، قطعا باید هر لحظه منتظر از بین رفتن زحمات خود باشید.

با توجه به این که طراحی وب سایت های دانلود فیلم و موزیک شامل حجم زیادی از داده ها می باشند، برنامه نویسی این وب سایت ها بایستی بر اساس اصول درست و به صورت استاندارد صورت بگیرد. 

طراحی سایت موزیک

با طراحی سایت موزیک موسیقی دان ها می توانند به راحتی آثار خود را بدون استفاده از واسطه ها به فروش برسانند و از این طریق قانون کپی رایت هم رعایت خواهد شد. این مورد می تواند یک راه خوب برای افزایش کسب درآمد شما باشد و حتی شما می توانید برخی آثار را به صورت رایگان در وب سایت خود قرار داده تا مخاطبان شما بتوانند به صورت رایگان آن ها را دانلود نمایند.

طراحی وب سایت 

امکانات طراحی سایت موزیک

  • دانلود فایل های موزیک
  • دانلود موزیک ویدیو
  • بخش اخبار سایت
  • جشنواره های مربوط به سایت
  • فروشگاه دانلود فایل های موزیک
  • عضویت هواداران و ایجاد باشگاه مشتریان
  • بخش بیوگرافی هنرمندان
  • ایجاد صفحه آلبوم ها
  • ایجاد بخش اشتراک گذاری
  • طرحی صفحه جدیدترین موزیک ها

طراحی سایت فیلم و سریال

یکی از مهم ترین نکات طراحی سایت فیلم و سریال مربوط به سرعت بارگذاری و پخش فیلم در وب سایت می باشد. استفاده از فضا و هاست مناسب سبب می شود تا بتوانید به راحتی محتوا صوتی یا تصویری مورد نظر خود را در سایت بارگذاری کنید. همچنین پهنای باند مناسب دیگر عاملی مهمی است که باید به صورت تخصصی به آن پرداخته شود.

طراحی وب سایت فیلم 

امکانات طراحی سایت فیلم و سریال

  • ایجاد بخش حساب کاربری مشتریان
  • طراحی صفحه فروشگاه فیلم و سریال ها
  • ایجاد دسته بندی مناسب
  • امکان امتیاز دهی کابران به فیلم ها و سریال ها

سئو و بهینه سازی وب سایت از دیگر عوامل مهمی است که باید در طراحی سایت های دانلود فیلم و موزیک به آن ها توجه داشت. در صورتی که فیلم ها و سریال های موجود در وب سایت شما به راحتی توسط موتور های جستجو در معرض بازدید مخاطبان قرار گیرند، سبب افزایش ترافیک ورودی سایت شما و در نتیجه پیشرفت بیشتر کسب و کار شما خواهد شد.

امکانات وب سایت های دانلود چیست؟

  • استفاده از فیلتر و جستجوی دقیق در وب سایت دانلود
  • مدیریت آسان و بدون درد سر
  • ایجاد بخش پرداخت و دانلود فایل ها
  • ایجاد بخش عضویت و حساب کاربری
  • بخش اشتراک گذاری فایل ها
  • سایر بخش های مرتبط با سایت های دانلود

شرکت طراحی وب سایت نوپرداز این نوید را به شما می دهد تا بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار دهد و شما از امتیازاتی مانند یک سال پشتیبانی و هاست رایگان، دامنه رایگان و ثبت سایت در موتور های جستجو برخوردار خواهید بود.

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

 امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات و اینترنت ، اطلاع رسانی و خبررسانی به یکی از رکن های اصلی در این حوزه تبدیل شده است و افراد و شرکت های مختلف درصدد راه اندازی یک سایت خبری برای اطلاع رسانی به جامعه هدف خود چه عمومی و چه تخصصی هستند . اینجاست که طراحی سایت خبری مهم میشود !

در طراحی سایت های خبری مهم ترین عنصر در هسته آن ، اطلاع رسانی سریع و بدون دردسر است . و به گونه UI و UX آن باید طراحی شود که کاربر بتواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند .

 

در طراحی سایت خبری چه امکانات و ویژگی های وجود دارد ؟

امکان بارگذاری اخبار در کمترین زمان

پنل نوتیفیکیشن برای اطلاع رسانی از اخبار جدید

قابلیت ثبت نام و ورود برای کاربران

خبرنامه

قابلیت سفارشی سازی دسته بندی ها

قابلیت اتصال سایت به سرویس ربات تلگرام

قابلیت اتصال سایت به اپلیکیشن های موبایلی

امکان تعریف تگ خودکار

ریسپانسیو و واکنشگرایی در طراحی سایت

جستجو پیشرفت در سایت

قابلیت ارشیو خبر ها

ارائه نسخه PDF از هر خبر

قابلیت ثبت نام و ارسال خبر توسط خبرنگار

 

این نوع طراحی سایت برای وب سایت های با ماهیت خبری، آموزشی ، تفریحی ، علمی ، مجله اینترنتی ، مدرسه و نمایشگاهی مناسب می باشد  .

منبع: سارین وب

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

احتمالا شما هم مثل بسیاری از کاربران اینترنت، وقت زیادی را در پشت کامپیوتر، لپ‌تاپ، موبایل یا تبلت خود و در حال مرور صفحات وب‌ می‌گذرانید. این صفحات وب شامل شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، بلاگ‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی، بازی‌های آنلاین و غیره است که ممکن است یک وب‌سایت مخرب هم باشد.

اگر یک هکر خرابکار بخواهد وارد دستگاه شما شود و زندگی دیجیتال و اطلاعات شما را به مخاطره بیاندازد، یکی از اولین قدم‌هایش ایجاد یک وب‌سایت مخرب آلوده به بد‌افزار است.

رایج‌ترین انواع وب‌سایت مخرب آلوده به بد‌افزار

ممکن است با اطمینان بگویید که در این مورد نگران نیستید، زیرا صفحات فیشینگ را تشخیص می‌دهید و فقط از وب‌سایت‌‌های مطمئن مانند وی‌پدیا یا CNN و غیره بازدید می‌کنید. اما ۷۶٪ این وب‌سایت‌ها ‌دارای آسیب‌پذیری هستند.

متاسفانه این موضوع به همینجا ختم نمی‌شود، از این ۷۶ درصد، ۹٪ دارای آسیب‌پذیری جدی‌ هستند بطوریکه خرابکار می‌تواند از طریق آن وارد دستگاه بازدید کننده شود، بدا‌فزار دانلود کند و حتی روی دستگاه قربانی کدی را اجرا کند.

با این حساب از هر ۱۱ وب‌سایتی که بازدید می‌کنید، یکی از آنها دارای آسیب‌پذیری جدی است.

نمودار زیر انواع وب‌سایت‌هایی که ازشان سواستفاده می‌شود را نمایش می‌دهد. بیشتر آنها کاربرد عمومی دارند و تقریبا هر کاربری از آن بازدید می‌کند.

چگونه وب‌سایت مخرب دستگاه شما را آلوده می‌کند؟

وب‌سایت‌های مخرب

وب‌سایت‌های قمار، بازی آنلاین، پورن و ویدئو استریمینگ:

احتمالا از این وب‌سایت‌ها بازدید کرده‌اید. ممکن است برایتان رخ داده باشد که بعد از بازدید از وب‌سایتی، روی لینکی کلیک کنید و به ناگاه ۲ یا ۳ مرورگر دیگر باز شوند و یا پنجره‌ای باز می‌شود که درخواست می‌کند نرم‌‌افزار یا افزونه مرورگری را دانلود کنید.

این نوع از وب‌سایت‌ها برای دو چیز ساخته شده‌اند: ترافیک و تبلیغات کلیکی. برای به حداکثر رساندن هر کدام، سعی می‌کنند از نرم ا‌فزارها و شبکه‌های تبلیغاتی استفاده کنند تا کاربر هر چه بیشتر کلیک کند.

به غیر از چند مورد خاص، بیشتر این وب‌سایت‌ها ساختار خود را امن نگاه نمی‌دارند و از هر نرم‌افزار و پلاگینی استفاده می‌کنند. هکر‌های مخرب هم از آسیب‌پذیری این نرم‌افزارها و پلاگین‌های ضعیف، برای تیلیغات و پاپ‌آپهای مخرب استفاده می‌کنند و در نتیجه دستگاه بازدید کننده آلوده به بد‌افزار می‌شود.

وب‌سایت‌هایی که به بد‌افزار آلوده هستند: 

۱- دانلود ناخواسته – Drive-by-downloads

احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد ولی خودتان متوجه نشده باشید. در این نوع، نرم‌افزار مخرب بدون اجازه و آگاهی شما روی دستگاهتان دانلود می‌شود، فقط کافی است از صفحه وب‌سایت مخربی بازدید کنید. این بد‌افزار بدون اجازه شما دانلود و روی دستگاهتان نصب می‌شود. اما چطور؟  بسته‌های سو استفاده از آسیب‌پذیری یا همان اکسپلویت کیت درون صفحه وبی مخفی می‌شود، کامپیوتر بازدید کنندگان را اسکن می‌کند، در حقیقت به دنبال نرم‌افزار به روز نشده‌ یا آسیب‌پذیری‌ای می‌گردد. هنگامی که آسیب‌پذیری را پیدا کرد، بد‌افزار بخصوصی را روی دستگاه کاربر دانلود می‌کند تا از آن آسیب‌پذیری استفاده کند.

۲- جاوا اسکریپت آلوده:

جاوا اسکریپت، زبان برنامه‌نویسی‌ای است که قسمت بزرگی از اینترنت را در شامل می‌شود، مانند Google doc و برنامه‌های کاربردی دیگر. مانند هر تکنولوژی‌ نرم‌افزاری، جاوا اسکریپت هم شامل باگ‌ها و آسیب‌پذیری‌هایی است که به خرابکارها اجازه سواستفاده می‌دهد.

مانند کیت اکسپلویت، صفحات وبی که به جاوا اسکریپت آلوده، دچار شده باشند، دستگاه کاربرانشان را نیز دچار می‌کنند. به هنگام بازدید از این نوع وب‌سایت‌ها فایل .js روی مرورگر دستگاه کاربر دانلود و اجرا می‌شود. هنگامی که این فایل روی کامپیوتر شما دانلود شد، می‌تواند بد‌افزارهای دیگر را هم روی کامپیوترتان دانلود کند و یا شمار ا به صفحات دیگری هدایت کند.

در مطلب آینده به موارد بیشتری از وب‌سایت‌های مخرب به بد‌افزار می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

  • hasan emami