طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل

۳۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هزینه بالای برگزاری کلاس های آموزشی و استفاده از روش های سنتی، دانش آموزان را به سمت راه حلی برای جایگزین کردن آن ها کشانده است. اما بهترین این سایت ها کدام اند؟ در ادامه به بررسی 8 مورد از بهترین سایت های آموزشی آنلاین می پردازیم.

وب سایت خان آکادمی

سایت خان آکادمی 

خان آکادمی هزینه زیادی را از کابران خود دریافت نمی کند و بسیاری از آموزش های آن به صورت رایگان می باشد. این سایت مسیری آسان را برای دانش آموزان فرآهم می کند تا به بهبود مهارت های مورد نیاز خود بپردازند و بیشتر یاد بگیرند. شما می توانید هر با انتخاب موضوع مورد نظر خود در این سایت آموزش آن را مشاهده نمایید. به گفته خودشان این وب سایت یک منبع یادگیری شخصی برای تمام سنین است.

سایت آموزشی Coursera

طراحی سایت آموزشی 

سایت Coursera با شرکت ها و موسسات مختلف همکاری می کند تا کلاس های رایگانی را به کاربران خود ارائه دهد. همچنین دانش آموزان می توانند سوالات خود را نیز در این وب سایت مطرح نمایند. این وب سایت شامل آموزش های خارق العاده ای است که پیشنهاد می کنم حتما از آن بازدید داشته باشید.

سایت آموزشی W3 Schools

سایت W3 Schools 

We Schools یک وب سایت آموزشی رایگان است که برای افرادی که قصد یادگیری طراحی سایت را دارند ایجاد شده است. از جمله مواردی که در این سایت آموزش داده شده است عبارتند از :HTML ,PHP ,SQL ,Jquery و غیره. همچنین دانش آموزان می توانند برای با پرداخت هزینه مورد نظر نسبت به دریافت گواهی و مدرک اقدام نمایند.

سایت آموزشی تد

سایت تد 

قطعا تا به حال از ویدئو های تد که در فیس بوک و سایر رسانه های اجتماعی قرار دارند دیدن نموده اید. تد شامل بسیاری از موضوعات آموزشی است که موضوعات متنوعی را شامل می شوند. نکته جالب توجه این است که تمام این ویدئو ها رایگان هستند. نه تنها سخنرانانی های انگیزشی زیادی در تد وجود دارد، بلکه فیلم هایی نیز هستند که معمولا کمتر از 10 دقیقه است و پر از اطلاعات مهم هستند.

سایت Open Culture

بهترین سایت آموزشی 

Open Culture وب سایتی است که در آن فرصت های آموزشی آنلاین رایگان اختیار شما قرار می گیرد. دانش آموزان می توانند ثبت نام کنند تا کلاس های مختلفی را که توسط کالج ها و دانشگاه های مختلف ارائه می شوند، از طریق این سایت دریافت کنند. این وب سایت طراحی شده است تا دانشجویان با هر سنی به آموزش های آنلاین دسترسی داشته باشند. همچنین این وب سایت به افرادی که دوره آموزشی خود را کامل نمایند مدرکی نیز ارائه می دهد.

به نظر شما چه وب سایت های دیگری وجود دارند که می شود از آن ها به عنوان یک منبع آموزشی مناسب استفاده کرد؟

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن موبایل یک رشته رو به رشد است و درست مانند طراحی وب، نیاز مداوم به ارتقا کیفیت دارد. اکثر طراحان ایده های طراحان دیگر را قرض می گیرند و اندیشه های بسیار اندکی واقعا تازه و نو هستند و اکثرا کپی برداری است.

اما تعدادی از منابع هستند که بهترین منبع برای طراحی اپلیکیشن موبایل اند. ما در این مقاله تعدادی از این منابع را آورده ایم. 

Mobile Design Inspiration

 طراحی اپ 

 این یکی از بهترین وبلاگ ها برای ایده های UI / UX موبایل است که پست های جدید در هر هفته اضافه می شوند. گالری آنها با صدها نمونه از رابط های کاربر (UI) برنامه زیبا است که برای همه دستگاه ها قابل مشاهده است.

اکثر عکس ها روی یک دستگاه خاص، مانند یک گوشی هوشمند یا یک تبلت به عنوان یک رابط کاربر نمایش داده می شود. اما برخی از پست ها حتی دارای انیمیشن UX است مثلا منو های کشویی و نوار بارگذاری .

اگر به دنبال یک نماد برای برنامه هستید، در این سایت یک بخش خلاق در این زمینه وجود دارد که شما می توانید الگویی برای طرح های آرم محصول نیز پیدا کنید.

طراحی اپلیکیشن Dribbble

 طراحی اپلیکیشن موبایل 

 این یک نسبت سیگنال به نویز بزرگ است. در پیدا کردن جستجو واقعا خوب عمل می کند، بنابراین شما می توانید هر ترکیبی از کلمات کلیدی برای طراحی اپلیکیشن و رابط کاربر و دیگر چیزها به راحتی پیدا کنید.

این سایت فوق العاده آسان برای استفاده است و کیفیت فوق العاده دارد. این سایت بزرگترین مخزن طرح های جدید در وب است.

طراحی Behance

اپلیکیشن حرفه ای 

 این سایت مثل Dribbble است و علاوه بر آن کاملا رایگان است، بنابراین هر کسی می تواند برای یک حساب کاربری ثبت نام کند. البته این مورد باعث کاهش کیفیت می شود، زیرا هر کسی می تواند هر چیزی را که می خواهد ارسال کند و با چنین پایگاه کاربرانی بزرگی، محتوای زیادی وجود دارد.

Behance  برای جستجو فوق العاده آسان است و ویژگی های هزاران ایده ای از طراحی برنامه های تلفن همراه است.

Mobile patern (الگوهای موبایل)

الگو موبایل 

سایت الگوهای موبایل  از گنجینه های الگوها برای طراحی اپلیکیشن موبایل تشکیل شده است. این سایت یک گالری آنلاین پر از تصاویر از برنامه های واقعی تلفن همراه است که توسط الگوهای مختلف سازماندهی شده است.

شما می توانید با صفحه نمایش های آندروید یا آیفون فیلتر کنید، یا شما می توانید از طریق برچسب ها مانند صفحات ورود و یا تنظیمات برای برنامه های تلفن همراه جستجو کنید.

اگر شما به دنبال ایده های طراحی برای صفحات خاص هستید، سایت مدل های موبایل به طور باور نکردنی ارزشمند خواهند بود.

Patterns (پترن)

اپلیکیشن پیترن 

یکی از بهترین منابع طراحی اپلیکیشن موبایل، پترن است و در چند سال گذشته، ارتقا زیادی یافته  است.

آنها دارای بزرگترین گالری طراحی برنامه های موبایل می باشند که می توانید در وب پیدا کنید. شما می توانید از طریق بیش از 100 برچسب مختلف برای صفحات دولت خالی، چرخ دستی های خرید، پنجره popover و دیگر طرح های رابط کاربری مشابه مرور کنید.

 از همه بهتر اینکه این الگوها به کل صفحات محدود نمی شود. آنها بر روی عناصر فردی مورد استفاده در طراحی برنامه موبایل تمرکز می کنند.

و تمام این نمونه ها از برنامه های واقعی آمده است، بنابراین شما می توانید الگویی از رابط برنامه های ملموس را داشته باشید.

Mobile Mozaic (موبایل موزاییک)

طراحی اپلیکیشن جدید 

موبایل موزاییک، یکی دیگر از منابع طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی رابط کاربر موبایل است، و همه چیز را از برنامه های اساسی گوشی های هوشمند به بازی های سفارشی UI پوشش می دهد.

بسیاری از پست ها از تصاویر واقعی هستند، اما برخی از ویژگی های طراحی شده در مشخصات، اغراق نمایی شده است. تمامی الگوهای UI توسط برچسب ها مانند صفحه های ورود به سیستم، جدول زمانی، رابط های کاربر پیام رسان، و دیگر رابط های برنامه عمومی سازماندهی شده است.

این سایت دست سرپرستی است، اما اگر شما یک برنامه یا نقشه مورد نظر را برای افزودن عکس به گالری داشته باشید، می توانید تصاویر خود را ارسال کنید. 

طراحی Collect Uv

مهم ترین طراحی 

با مجموع 6،600 طرح و شمارش، باید بگوییم سایت جمع آوری UI می تواند یکی از بزرگترین منابع طراحی اپلیکیشن موبایل باشد.  انواع رابط برای نرم افزار دسکتاپ، وب سایت های پاسخگو و برنامه های تلفن همراه و... در این سایت وجود دارد.

شما می توانید از طریق صدها برچسب بر اساس برچسب ها مانند چرخ دستی های خرید، پروفایل کاربر و فرم ثبت نام / ورود به سایت مرتب سازی کنید. همه عکسها از Dribbble گرفته شده و به نویسنده اصلی پیوند دارند.

با این حال من فکر می کنم این باعث می شود که طراحی ساده تر باشد، زیرا فقط عکس های با کیفیت بالا از Dribbble  در گالری پذیرفته می شوند و شما می توانید برای صفحات خاص یا برچسب هایی که همیشه نتیجه ای عالی در Dribbble ندارند، فیلتر کنید.

وب سایت Inspired UI

روش های جدید طراحی اپ 

یک وب سایت از وب سایت های منابع طراح اپلیکیشن موبایل است که بسیار روبه رشد است. تمام عکس ها به طور مستقیم از برنامه های واقعی گرفته شده است، بنابراین شما می توانید طرح های رابط کاربری واقعی را ببینید.

این سایت، یک روش عملی برای طراحی اپلیکیشن را ارائه می دهد. شما ممکن است طرح های شگفت انگیز را دریافت نکنید، اما شما می توانید رابط هایی را از برنامه های واقعی پیدا کنید که هر روز توسط افراد واقعی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

طراحی اپلیکیشن UI Garage

طراحی اپلیکیشن خارجی 

یکی دیگر از منابع طراحی اپیلیکیشن موبایل، UI Garage است که همچنین رابط های کاربردی واقعی را می پوشاند.

این سایت بسیار آسان فهرست می شود و رابط ها بسیار آسان هستند و به آسانی مرتب سازی می شوند. به علاوه کل سایت به عنوان یک SPA کار می کند بنابراین محتویات بارها به صورت پویا بر روی صفحه بارگیری می شود.

آنها همچنین یک خبرنامه الکترونیکی با الهام از طراحی جدید دارند، اما این برای همه مفید نخواهد بود. بسیاری از طراحان فقط می خواهند برای پروژه فعلی خود طراحی کنند و بعد کم کم پیشرفت کنند. اما خبرنامه UI Garage  یک انتخاب با کیفیت بالا است.

امیدوارم که این 9 منبع بتوانند شما را به مسیر طراحی بهتر رابط تلفن همراه هدایت کنند. طراحی یک برنامه عالی، علم موشک نیست که سخت باشد اما کار ساده ای هم نیست. خوشبختانه این سایت ها می توانند بیش از اندازه به شما کمک کنند تا رابط کاربری تلفن همراه خود را برنامه ریزی کنید و با اطمینان در مرحله طراحی قرار بگیرید.

ترجمه از سایت csswinner

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

ارائه مطالب وب سایت در چندین زبان مختلف لایه های پیچیده جدیدی را به سایت شما اضافه خواهد کرد. اولین مانع شما ترجمه مقالات خواهد بود. طراحی وب سایت چند زبانه واقعا کار دشواری است. برای کمک به شما در این زمینه، من قصد دارم تا برخی نکات را ارائه دهم و برخی از تجارب خود را برای طراحی سایت های چند زبانه به اشتراک بگذارم.

ترجمه را دریافت کنید

اولین نکته عملا مربوط به طراحی وب سایت نیست، اما اهمیتی ندارد. هنگامی که محتوا شما در چندین زبان ارائه می شود بهتر است که به نرم افزار های ترجمه اعتماد نکنید. اشتباه نگیرید، ابزارهایی مانند Google Translate وجود دارند که استفاده از آن ها در طراحی وب سایت راحت است و هر روز در حال بهبود بیشتری هستند. اما دقت متن ترجمه شده اهمیت بسیار زیادی دارد.

مترجم گوگل 

همین دلیلی مناسب برای استخدام یک مترجم برای وب سایت می باشد. استفاده از سرویس های پولی و سیستم های ترجمه محور هم خوب است اما انسان ها دانش بهتری از نرم افزار ها  در این زمینه دارند.

استفاده از گزینه زبان های وب سایت

استفاده از یک وب سایت چند زبانه بدون داشتن توانایی برای تغییر زبان آن بی فایده است. اغلب در طراحی وب سایت های چند زبانه از یک منو کشویی استفاده می کنند که در سمت راست صفحه قرار می گیرند (برای محتوا از سمت راست به چپ گوشه سمت راست مناسب تر است).

گزینه های زبان در طراحی وب سایت 

پرچم ها

پرچم ها اغلب برای نشان دادن یک زبان استفاده می شوند. با این حال، من خیلی با استفاده از پرچم ها موافق نیستم و دلایل خود را در زیر لیست کرده ام:

  • پرچم ها نشان دهنده کشورها هستند، نه زبان ها
  • یک کشور می تواند بیش از یک زبان رسمی داشته باشد.
  • یک زبان را می توان در بیش از یک کشور صحبت کرد.
  • بازدیدکنندگان ممکن است پرچم (به دلیل اندازه آیکون) را شناسایی نکنند و یا ممکن است یک پرچم با پرچم های مشابه اشتباه گرفته شود.

برای مثال:

 پرچم ها 

بهتر است از ترتیب حروف الفبا برای انتخاب زبان ها استفاده نمایید. می توانید از نوار کناری ویکی پدیا برای درک بهتر و الهام گرفتن استفاده نمایید.

ریدایرکت کردن

در طراحی برخی از وب سایت ها هنگامی که زبان تغییر می کند، کاربران را به صفحه اصلی هدایت می کنند. این می تواند گیج کننده باشد، زیرا پس از آن کاربران باید دوباره صفحه را پیدا کنند. برای حفظ رضایت بازدید کنندگان خود، آنها را به همان صفحه (ترجمه شده) انتقال دهید.

تشخیص دادن زبان پیش فرض سایت

آیا می خواهید یک زبان پیش فرض برای بازدیدکنندگانی که اولین بار وارد وب سایت شما می شوند تنظیم شود؟ در حقیقت این امکان وجود دارد که زبان کاربر را تشخیص دهید و به طور خودکار صفحه برای زبان مورد نظر کاربر نمایش دهید.

Encoding و فونت ها

محتوای شما باید قابل خواندن باشد، بنابراین مطمئن شوید که Encoding در هدر سایت به درستی و به صورت زیر تنظیم شده است:

<meta charset="utf-8">

سپس فونت های واقعی را در نظر بگیرید: فونت وب سایت شما باید با تمام زبان هایی که پشتیبانی می کنید، مخصوصا با زبان های غیر لاتین سازگار باشد. این به این معنی است که فونت مورد استفاده باید حاوی تمام کاراکتر ها و حروف الفبا باشد که شما به طور معمول نیاز دارید. بعضی از زبان ها شامل صدها کاراکتر می شوند و فونت ها را بسیار سنگین میکنند. در نتیجه، گروههای کاراکتری را که در فایلها وجود دارد تصحیح کنید.

چندین وبسایت وجود دارد که فونتهای غیر لاتین را ارائه می دهند، مانند typebank.co.jp.

راست چین و چپ چین بودن وب سایت

این چیزی است که شما ممکن است از آن آگاه نباشید: زبان مسیری ندارد، اما اسکریپتی که در آن نوشته شده است چرا! به عنوان مثال، آذری (که توسط مردم آذربایجان صحبت می شود) را می توان با استفاده از اسکریپت های لاتین یا سیریلیک، به صورت LTR (چپ به راست) نوشت. به جای آن می توانید برای آن اسکریپت عربی بنویسید، در این صورت RTL (راست به چپ) نوشته می شود.

دایرکشن وب سایت 

اکثر زبان ها از اسکریپت هایی استفاده می کنند که از چپ به راست قابلیت خواندن دارند. این موارد سبب تغییر طرح کلی وب سایت می شود. متن، تصاویر، ناوبری، ستون های فرعی، دکمه ها، منقطع ها، نوارهای پیمایش ... همه باید چپ چین یا راست چین شوند.

برای محتوا، جهت متن را "dir = rtl" مشخص کنید. این ویژگی توسط تمام مرورگرهای اصلی پشتیبانی می شود. در اینجا یک مثال HTML است:

یا با استفاده از css:

.content {
  direction: rtl;  /* Right to Left */
}

هنگام طراحی وب سایت چند زبانه چندین نکته دیگر هم وجود دارند که بایستی در نظر گرفته شوند. 

تاریخ
هر کشوری از یک فرمت تاریخ مشابه با دیگر کشور ها استفاده نمی کند. گاهی اوقات شما باید تاریخ های مربوط به تقویم های مختلف را نیز استفاده نمایید.

نگرانی های اخلاقی
کشورها دیدگاه های اخلاقی متفاوتی دارند. یک طبیعت خاص فرهنگی از جنسیت، طنز، نمادین و غیره وجود دارد که به راحتی در هنگام ترجمه یک وب سایت نادیده گرفته می شوند. به عنوان مثال: در برخی کشورها کاملا قابل قبول است که یک عکس بدون حجاب دیده شود ولی در اکثر کشور های اسلامی اینطور نیست. پس هنگام طراحی وب سایت چند زبانه به این نکته نیز توجه ویژه داشته باشید.

کپچا ها
آیا از کپچا ها در وب سایت خود استفاده می کنید؟ اطمینان حاصل کنید کپچا تولید شده با زبان سایت شما متناسب است.

کپچا سایت 

شماره تلفن ها

 با استفاده از شماره تلفن های موجود در وب سایت خود که شامل کد کشور ها هستند به بازدیدکنندگان خود کمک نمایید. 

برگرفته از سایت tutsplus

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

امروزه وب سایت ها یکی از کانال های اصلی برای نمایش نام تجاری شما به مشتریان می باشند. از این طریق شما می توانید به آن ها بگویید چه چیزی را می فروشید و چه خدماتی را به آن ها ارائه خواهید داد. اما هزینه طراحی وب سایت در سال 2018 چقدر است؟

طراحی وب سایت اگر به نحو صحیح صورت گرفته باشد و بهینه سازی نیز شده باشد، می تواند نقش موثری در پیشرفت و افزایش درآمد شرکت شما داشته باشد. شما نیاز دارید یک شرکت طراحی سایت متناسب با بودجه خود پیدا کنید و اطمینان پیدا کنید که تمام صفحات وب سایت شما را به صورت حرفه ای طراحی خواهند کرد. 

از زمانی طراحی وب سایت ها به صورت واکنش گرا نیز انجام شدند (برای بهبود قابلیت استفاده از وب سایت ها در دستگاه های با ابعاد مختلف مثل رایانه، گوشی هوشمند، تبلت و غیره)، هزینه طراحی سایت تغییر زیادی داشته است. در واقعا در 10 سال گذشته این یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین هزینه وب سایت ها بوده است. همچنین ارائه تجربه کاربری مناسب یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت طراحی وب سایت می باشد. 

طراحی سایت حرفه ای 

نکاتی که باید قبل از برنامه ریزی برای طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید

داشتن یک طرح جامع برای طراحی وب سایت قدرتمند، یک راهکار تعیین هزینه ضروری است. چندین متغیر وجود دارد که باید در هنگام انتخاب رویکرد به طراحی وب سایت در نظر گرفته شود تا بتوانید از منابع خود بهترین استفاده را نمایید.

شرکت های طراحی وب سایت یا توسعه دهندگان وب؟

بین شرکت های طراحی وب سایت و توسعه دهندگان وب تفاوت هایی وجود دارد که قبل از شروع به کار باید آن ها را بدانید. شرکت ها صفحات وب خود را با یک طرح بصری و کاربر پسند طراحی و سازماندهی کرده و از روش های زیبایی شناسی پیچیده ای استفاده می کنند.

از سوی دیگر، توسعه دهندگان وب در سمت فنی وب سایت ها کار می کنند. آنها از کد HTML در سایت مراقبت خواهند کرد، در عین حالآن ها مشکلات برنامه نویسی و شبکه را برای شما حل خواهند کرد.

شرکت های طراحی وب سایتی وجود دارند که هر دو نوع خدمات را در ازای هزینه های اضافی برای شما انجام می دهند. با این حال، به عنوان یک قاعده کلی، شما باید درک کنید که زیبایی شناسی یا عملکرد برای وب سایت شما اهمیت زیادی دارد یا خیر، و سپس یک شرکت تخصصی را انتخاب کنید.

هدف پروژه شما چیست؟

قبل از بحث درباره هزینه های طراحی وب سایت، ابتدا باید در مورد اهداف وب سایت خود فکر کنید.

  • شما از وب سایت خود چه چیزی می خواهید؟ وب سایت را برای رشد کسب و کار خود می خواهید و یا یک پروژه شخصی، مانند یک وبلاگ است.
  • آیا شما در حال حاضر یک وب سایت دارید؟ شما ممکن است فقط بخواهید وبسایت موجود خود را بازسازی کنید تا آن را به روز نگه دارید و بهینه سازی کنید. با این حال، این لزوما به این معنی نیست که هزینه های طراحی وب سایت شما پایین خواهد آمد.
  • از طریق وب سایت جدید خود چه چیزی را می خواهید به دست بیاورید؟ فکر کنید هدف اصلی شما افزایش درآمد شما، فروش محصولات خود به صورت آنلاین یا ارتباط ساده کسب و کار شما با مخاطبان شما است.
  • آیا می خواهید در زمینه ای تخصص دارید؟ ارزیابی کنید که آیا شما روی چیز خاصی تمرکز دارید یا اینکه خدمات مختلفی را ارائه می دهید.
  • وب سایت شما برای چه کسانی طراحی خواهد شد؟ آیا وب سایت شما برای هدف قرار دادن شرکت ها یا مشتریان مخصوصی است یا خیر؟
  • پروژه شما چقدر بزرگ است؟ یک کسب و کار بزرگتر مستلزم صفحات وب بیشتر در وب سایت شماست تا بتواند تصویر کاملی از ایده شما را به مشتریان ارائه دهد. در واقع این مورد نیز هزینه طراحی وب سایت را افزایش می دهد.

بودجه شما برای طراحی وب سایت

شما همچنین باید به بودجه وب سایت خود برای طراحی کسب و کار آنلاین توجه داشته باشید. اگر بودجه شما با اندازه و پیچیدگی ایده طراحی وب سایت شما مطابقت نداشته باشد، پس از آن دوباره بودجه و انتظارات خود را از سایت ارزیابی کنید. سپس از شرکت های طراحی سایت مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

پس از آن، هنگام محاسبه هزینه های طراحی وب سایت شما باید در مورد زمان بندی نیز فکر کنید. مثلا آیا زمان کافی برای طراحی وب سایت شما وجود دارد؟ اگر نه، یک بار دیگر برنامه خود را مرور کنید یا یک شرکت طراحی وب حرفه ای را انتخاب کنید تا سرعت این روند را افزایش دهید.

شما همچنین باید در نظر داشته باشید که هنگام طراحی یک وب سایت، هزینه طراحی وب سایت به طور متوسط وجود ندارد: هر عنصر هزینه به شرایط خاص شما بستگی دارد، بنابراین مهم است که شما به هر عامل تصمیم گیری در مورد پروژه خود اهمیت دهید.

وب سایت تجارت الکترونیک

امروزه تجارت الکترونیک برای برخی از کسب و کارها، به ویژه آن دسته از شرکت هایی است که محصولات خود را صرفا از طریق وب به فروش می رسانند، اهمیت زیادی دارد. اگر شما تصمیم به فروش محصولات خود به صورت آنلاین را دارید، به گواهی SSL نیاز خواهید داشت تا امنیت وب سایت خود را افزایش دهید. همچین شما می توانید معاملات آنلاین خود را نیز مدیریت کنید.

هزینه طراحی وب سایت چقدر است؟

هزینه طراحی وب سایت طی چند سال گذشته بطور قابل توجهی تغییر کرده است، زیرا طراحی وب مفهومی است که هنوز هم به طور مستمر در حال بهبود است. از آنجا که وب سایت ها یکی از کانال های بازاریابی اصلی برای اکثر شرکت ها هستند، هزینه های طراحی وب سایت به ویژگی های زیادی وابسته است.

امروزه طراحی وب سایت واکنش گرا بسیار پر هزینه تر از گذشته است، زیرا بهینه سازی تجربه کاربری در هر دستگاه در حال حاضر بسیار ضروری است، تا شرکت بتواند بازدیدکنندگان آنلاین را حفظ کند.  البته، وقتی وب سایت ها را توسعه می دهید، چیزی را دریافت می کنید که هزینه آن را داده اید. برای هر راه حل که انتخاب می کنید، هزینه های مختلفی وجود دارند، زیرا آنها پیچیدگی های خاص خود را دارند.

آژانس های طراحی سایت تخصصی و شرکت های اینترنتی

اگر طرح شما شامل ایجاد یک وب سایت برای کسب و کاری پیچیده است، نیاز به یک آژانس های طراحی سایت حرفه ای خواهید داشت. در واقع یک وب سایت با سختار قوی ممکن است شامل مشخصات خاصی مانند موارد زیر باشد:

  • زیربخش های نامحدود
  • طراحی وب سایت واکنش گرا
  • قابلیت چت زنده
  • یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی
  • سیستم مدیریت محتوا (CMS)
  • قابلیت تجارت الکترونیک
  • سفارش سیستم مدیریت

بهترین آژانس های طراحی وب سایت هزینه های بالاتری  را نسبت به بقیه رقبای خود دریافت می کنند. هرچند تفاوت در کیفیت کار ارائه شده احتمالا قابل توجه خواهد بود. درست اسن که هزینه طراحی وب سایت بالا است، اما قطعا ارزش یک سرمایه گذاری بسیار عالی برای افرایش مشتریان شما را دارد.

طراحی وب سایت توسط فریلنسر ها

این نیز یک انتخاب مناسب برای افرادی است که قصد دارند یک وب سایت را با بودجه کمتری ایجاد نمایند. با این حال، هزینه کمتری برای طراحی وب سایت شما در نظر گرفته می شود، اما شما نمی توانید مطمئن باشید که آیا آنها دارای تجربه و ابزار لازم مانند شرکت های طراحی وب تخصصی هستند یا خیر!

امروزه شرکت های زیادی در خارج از کشور وجود دارند که طراحی وب سایت مور دنظر شما را انجام می دهند. به همین جهت شما می توانید با بررسی شرکت های داخلی و خارجی بهترین تصمیم را در این مورد اتخاذ نمایید.

طراحی وب سایت 

خودتان وب سایتتان را بسازید

امروزه طراحی وب سایت حتی با کمترین بودجه ها نیز امکان پذیر است. سازندگان وب سایت ها این امکان را به هر کسی می دهند تا بتواند وب سایت مورد نظر خود را طراحی نماید. 

پلتفرم های سازنده وب سایت یک ابزار آنلاین است که به شما توانایی طراحی وب سایت خود را بدون استخدام یک توسعه دهنده می دهد. این به شما اجازه می دهد صفحات وب ساده خود را براساس قالب های پیشین ایجاد کنید، بنابراین برای ایجاد یک سایت با قابلیت های استاندارد، نیازی به قابلیت های گرافیکی برجسته یا افزایش هزینه های طراحی سایت نیست.

با این حال، اگر شما انتخاب کنید که خودتان وب سایت خود را ایجاد کنید، قطعا مشکلاتی وجود خواهند داشت. اول و مهم تر از همه این که ویژگی های سازنده وب سایتی که برای استفاده انتخاب کرده اید محدود است. اغلب اوقات، حتی ارتقاء به یک نسخه بالاتر نیز به وب سایت شما کمک نمی کند. همچنین شما نیاز به یادگیری برخی مهارت های طراحی سایت و گرافیک دارید، که مدتی طول خواهد کشید.

به طور کلی، برای ایجاد یک وب سایت منحصر به فرد و پیشرفته، توصیه می کنیم با یک شرکت حرفه ای همکاری کنید. اگر هدف شما، دستیابی به یک حضور آنلاین قوی در دنیای اینترنت باشد که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند، هزینه های طراحی وب سایت برای رسیدن به موفقیت موثر خواهند بود.

برگرفته از سایت market-inspector

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز اینترنت بخش مهمی از زندگی ما را تشکلی داده است. یاد گرفتن اصول طراحی وب سایت به شما این امکان را می دهد تا صفحات زیبایی در وب سایت خود ایجاد نمایید که عملکرد های مختلفی را برای کاربران سایت شما خواهد داشت. به همین جهت لازم است که شما درباره html، css، جاوا اسکرپیت و... بیشتر بدانید. در ادامه، ما برترین کتاب های طراحی وب سایت موجود در اینترنت را معرفی کرده ایم. توجه داشته باشید که برای خرید این کتاب ها می توانید به وب سایت آمازون مراجعه نمایید.

کتاب html برای کودکان

کتاب طراحی وب سایت html برای کودکان 

امروزه یادگیری طراحی وب سایت برای کودکان به اندازه یادگیری سیستم اعداد و الفبا با اهمیت است. در این کتاب کودکان شروع به یادگیری اصول اولیه html می کنند. این کتاب در فرمتی مناسب و آسان برای کودکان گردآوری شده است.

کتاب css برای کودکان

css برای کودکان 

هنگامی که کودک شما html را به خوبی یاد گرفت نوبت به یادگیری css می رسد. این کتاب به آسانی ویژگی های css را به کودکان آموزش می دهد و مفاهیم را به طور تدریجی گسترش می دهد.

کتاب آموزش جاوا اسکرپیت برای کودکان

کتاب آموزش جاوا اسکرپیت برای کودکان 

آیا پس از تسلط بر HTML و CSS کودک شما هنوز مشتاق است یاد بگیرد؟ پس وقت آن است که به سراغ جاوا اسکرپیت برود. این کتاب نگاه خوبی از جاوا اسکرپیت به کودکان می دهد و به کودکان شما نشان می دهد که چگونه آنها را در وب سایت های خود اجرا کنند.

کتاب Web Colors

کتاب Web Colors 

این کتاب کودک شما را وارد دنیای یادگیری مفاهیم هگزادسیمال می کند. در حالی که فرزند شما می خندد و همراه با کتاب می نویسد، او در حال یادگیری و حفظ دانش در مورد رنگ های مناسب در طراحی وب سایتخواهد بود.

کتاب طراحی برای کودکان

کتاب طراحی برای کودکان 

بچه های جوان اغلب با دورن و احساسات خود به طور مرتب به مبارزه می پردازند. کتاب "طراحی برای کودکان" به شما نشان می دهد که چگونه محصولات دیجیتالی را ایجاد کنید که بچه ها دوست دارند. این کتاب به شما آموزش می دهد که چگونه کودکان را سمت تمرینات برنامه نویسی سوغ دهید.

کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید برای کودکان

کتاب آموزش اندروید 

این کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید دروازه ای برای ورود به دنیای ساخت برنامه های اندرویدی و سایت های واکنش گرا است. با مطالعه هر چه بیشتر این کتاب مهارت های بیشتری را برای ایجاد وب سایت های ریسپانسیو به دست می آورید.

کتاب اسرار CSS

کتاب اسرار CSS 

اگر شما قبلا درباره CSS می دانستید، این کتاب یک منبع مناسب برای رفع مشکلات روزمره وب سایت شما خواهد بود. در این کتاب، نویسنده Lea Verou 47 راهنمایی و ترفندهایی را ارائه می دهد که به بهبود پیاده سازی CSS در سایت های شما کمک می کند. حتی اگر سال ها تجربه کار با CSS را داشته باشید، این کتاب یک تکنیک جدید را به شما آموزش خواهد داد.

کتاب آموزش مقدماتی CSS3 و HTML5

کتاب آموزش مقدماتی CSS3 و HTML5 

اگر شما تازه CSS3 را شروع کرده اید و به دنبال راهی برای یاد گرفتن بهتر آن هستید، این کتاب می تواند بهترین منبع شما باشد. در این کتاب فرآیند های پیچیده به خوبی آموزش داده شده است. اما این کتاب برای کسانی که هیچ اطلاعاتی از CSS3 ندارند مناسب نیست.

کتاب راهنمای آموزش سریع HTML

آموزش html 

اگر شما جدیدا وارد دنیای HTML شده اید و اطلاعاتی از شروع آن ندارید، این کتاب یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود. در این کتاب اصطلاحات فنی ساده بیان شده است و یک فرمت مناسب برای شروع یادگیری طراحی وب سایت شما خواهد بود. 

کتاب طراحی وب سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس 

اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک باشید، قطعا نمی توانید هزینه هایی مانند استخدام طراح وب سایت انجام دهید. این کتاب یک راهنما برای صاحبان کسب و کار های کوچک است که به دنبال طراحی وب سایت با وردپرس بدون هیچ کمک اضافی هستند.

کتاب Idea Book

کتاب Idea Book 

این کتاب به شما جدیدترین تکنیک های طراحی سایت را آموزش می دهد. از این کتاب می توانید برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر برای وب سایت خود استفاده کنید.

شما کدام یک از این کتاب های طراحی وب سایت را مطالعه کرده اید؟ به نظر شما کدام یک مفید تر بودند؟

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

یکی از جدید ترین کسب و کار های مدرن در حوزه فناوری اطلاعات که امروزه تحت تأثیر علوم مختلف در حال توسعه می باشد، ثبت یک شرکت طراحی سایت است. در دنیایی که تمامی اقدامات در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد و عرصه، یک عرصه رقابتی است، افرادی که در این حوزه قصد فعالیت دارند و می خواهند که موفق شوند، باید در این عرصه رقابت، حضور داشته باشند. دردنیای امروز که نمایش، اطلاع رسانی ، تبلیغات و فروش در بستر اینترنت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود، افراد جهت معرفی کسب و کار خود سایتی را طراحی می کنند.

مراحل ثبت شرکت طراحی سایت چیست

فرایند طراحی سایت، یک اقدام چند منظوره و به همراه مجموعه اقداماتی از قبیل طرح ریزی، پیش تولید، تحقیق، تبلیغات و همچنین مدیریت فایل های صوتی، تصویری و دیگر فایل های چند رسانه ای مورد استفاده در صفحات سایت می باشد.

مهم ترین نتیجه و مزایایی که طراحی سایت می تواند داشته باشد، عبارتند از :

۱- با طراحی سایت، معرفی کامل و جامع از شخص، سازمان و یا شرکت مربوطه، به راحتی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

۲- طراحی سایت موجب سهولت در برقراری ارتباط با کاربران و کسب اطلاعات به روز و حتی در لحظه می شود.

۳- با طراحی سایت، مدیریت محتوای اداری داخلی و اعضا، آسان تر می شود.

۴- با طراحی سایت و حضور در جامعه مجازی داخلی و خارجی، جذب بازار آسان می شود.

۵- هزینه تبلیغات کاهش می یابد ضمن اینکه شرکت شما هم در سطح ملی معرفی می شود هم در سطح بین الملل.

۶- با طراحی سایت، کلیه مدیریت مجموعه شما، در هر زمان و هر نقطه از جهان در دسترس کاربر قرار می گیرد و مسیر های اجرایی کوتاه می شود.

۷- در واقع یک بازار مجازی ایجاد می شود که بازتابی از بازار حقیقی می باشد.

با دانستن این همه مزایایی که طراحی سایت در رسیدن به موفقیت دارد، شرکت های زیادی به طراحی سایت پرداخته اند.

در این مقاله قصد داریم مراحل ثبت شرکت طراحی سایت را بیان کنیم.

 

  • ثبت شرکت طراحی سایت: 

برای این که یک شرکت طراحی سایت بتواند ثبت شود، می تواند قالب های ثبتی مختلف را با توجه به نوع فعالیت مورد نظر انتخاب کند که از جمله رایج ترین و متداول ترین قالب ثبتی، قالب ثبتی سهامی خاص و قالب ثبتی با مسئولیت محدود است. لذا ما به شرح شرایط ثبت شرکت در این دو قالب ثبتی می پردازیم.

برای ثبت شرکت طراحی سایت سهامی خاص، حداقل اعضا باید سه نفر باشند به علاوه دو نفر بازرس که جدا از اعضا هستند. حداقل سرمایه لازم صد هزار تومان است که ۳۵ درصد این سرمایه همان ابتدای کار دریافت می شود.

مدارک لازم عبارتد از :

۱-  تصویر مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه).

۲- اصل گواهی عدم سوء پیشینه.

۳-  امضاء اقرارنامه.

۴- اخذ مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع.

۵- تنظیم وکالت نامه به نام وکیل درصورتی که امور ثبت توسط وکیل انجام شود.

برای ثبت شرکت طراحی سایت با مسئولیت محدود، وجود حداقل دو نفر عضو ضروری است. هم چنین سرمایه ۱۰۰هزار تومانی لازم است که باید به طور کامل پرداخت شود.

مدارک لازم عبارتند از :

۱- تصویر شناسنامه و کارت ملی.

۲- مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع.

۳- اصل گواهی عدم سوء پیشینه.

۴- اقرارنامه امضا شده.

 

مراحل ثبت شرکت طراحی سایت چیست؟

مراحل ثبت شرکت طراحی سایت چیست؟

این جا تازه اول کار است و در واقع پس از ثبت شرکت طراحی سایت اقدامات ضروری آغاز می گردد.

به موجب بند ۱ آیین نامه سازمان نظام صنفی رایانه ای، کلیه شرکت هایی که برای انجام فعالیت های مشاوره، نظارت، طراحی، تولید، نصب و راه اندازی، توسعه، پشتیبانی و آموزش سیستم های نرم افزار، سخت افزار، شبکه های اطلاع رسانی و نظایر آن تشکیل می شوند، موظفند پس از ثبت شرکت مطابق قانون تجارت و قبل از شروع فعالیت به نظام صنفی استان خود مراجعه و مجوز فعالیت دریافت دارند.

برای این که شرکت ها به عضویت نظام صنفی رایانه ای استان پذیرفته شوند، باید شرایط زیر را دارا باشند :

  1. موضوع فعالیت آن ها به موجب اساسنامه شرکت صرفاَ یکی از فعالیت های رایانه ای مندرج در بند ۱آیین نامه  باشد.
  2. دارای مدیر عامل ( تمام وقت ) با حداقل مدرک کارشناسی باشند.

تبصره :

– مدیرانی که قبل از تشکیل نظام صنفی رایانه ای استان در شرکت خود سمت مدیریت عامل را داشته اند، از این قاعده مستثنی می باشند.

– در صورتی که مدیر عامل مدرک کارشناسی نداشته باشد، باید شامل یکی از موارد ذیل باشد :

مدرک فوق دیپلم در رشته کامپیوتر با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت ۴ سال.

مدرک فوق دیپلم در رشته های مرتبط با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت ۶ سال.

مدرک فوق دیپلم در سایر رشته ها با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت ۸ سال.

مدرک دیپلم با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت ۱۰ سال.

  1. در استان مورد تقاضا به ثبت رسیده باشند.
  2. مرکز اصلی شرکت در استان مورد تقاضا قرار داشته باشد.

 

 

  • مدارک موردنیاز برای دریافت مجوز فعالیت شرکت های متقاضی به شرح ذیل است :

-فتوکپی شناسنامه مدیر عامل.

– کپی روزنامه رسمی ثبت شرکت و آخرین تغییرات آن.

– تصویر مدرک تحصیلی مدیر عامل.

-کپی برگه احراز صلاحیت و رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک.

 

در گام بعد برای دریافت مجوز فعالیت و تکمیل مراحل ثبت نام، می بایست با مراجعه به زیرپورتال های استانی خود ، به صورت آن لاین نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

  • مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی

– روزنامه رسمی آگهی تاسیس و ثبت شرکت در روزنامه رسمی کشور.

– روزنامه رسمی آگهی تغییرات.

– کپی آخرین اظهارنامه مالیاتی (درصورت وجود).

– کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل شرکت.

– کپی رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک (درصورت وجود).

– تصویر مدرک تحصیلی مدیرعامل.

– تصویر لیست بیمه (درصورت تازه تاسیس بودن شرکت و نداشتن لیست بیمه، نامه ای مبنی بر تمام وقت بودن مدیر عامل و اشتغال در شرکت بارگذاری شود.).

– تصویر اساسنامه ( تمامی صفحات به صورت فایل پی دی اف بارگذاری شود ).

مدت اعتبار مجوز فعالیت صادره یکساله می باشد.لازم به ذکر است وفق ماده ۶ آیین نامه، این شرکت ها موظف می باشند هر ساله تغییرات ایجاد شده در اساسنامه شرکت و نیز روزنامه رسمی را به سازمان نظام صنفی اعلام نمایند. علاوه بر این، ارائه فرم اظهارنامه مالیاتی و فرم خود اظهاری در رابطه با فعالیت های شرکت نیز ضروری می باشد.

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

امروزه مردم از اینترنت برای دست یابی به اهداف خود استفاده می کنند (از تفریحات گرفته تا کسب و کار ها). php یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که دلیل استفاده از آن طراحی وب سایت هایی با درجه کیفیت عالی می باشد. البته php مزایای زیادی دارد که در ادامه شرح خواهیم داد. معمولا افرادی برای طراحی وب سایت از زبان برنامه نویسی php استفاده می کنند که به دنبال وب سایتی داینامیک و پر سرعت هستند. در سال 1995 زبان php به یک انتخاب محبوب نزد توسعه دهندگان تبدیل شد. امروزه نزدیک به 80 درصد وب سایت ها و استارت آپ های بزرگ از آن استفاده می کنند. برخی از این شرکت ها عبارتند از: گوگل، فیسبوک، توئیتر، یاهو، ویکی پدیا، لینکد این، وردپرس و غیره.

امروزه میلیون ها وب سایت در حال توسعه و فعالیت هستند. اما چرا طراحی وب سایت با استفاده از php تا این اندازه محبوب است؟ اگر فکر می کنید به خاطر اوپن سورس بودن آن است، اشتباه می کنید. البته، این یکی از دلایل است، اما برای متقاعد کردن مردم از استفاده از آن کافی نیست. مزایای دیگری نیز وجود دارند که افراد را نسبت به آن جذب می کنند. بنابراین، اجازه دهید نگاهی به بعضی از مهمترین دلایل استفاده از PHP در خدمات طراحی وب سایت بیندازیم.

در آخرین نسخه php چه امکاناتی اضافه شده است؟

  • پشتیبانی گسترده برای برنامه نویسی شی گرا
  • بهبود پشتیبانی از MySQL و امکانات جدیدی که به آن اضافه شده است
  • ابزارهای جدید برای خواندن و تغییر اسناد XML در Extension SimpleXML
  • مکانیسم ذخیره سازی در سمت سرور جاسازی شده با SQLite
  • ماژول مدیریت خطای جدید
  • امکانات جدید برای پیاده سازی SOAP
  • مدیریت داده ها از طریق تکرار کننده ها

بررسی مزیت های طراحی وب سایت با زبان php

  • آسان بودن: php در مقایسه با دیگر زبان ها یک زبان برنامه نویسی سمت سرور بسیار آسان است. همچنین، اگر شما با سینتکس C یا Perl آشنا هستید، PHP را به آسانی و سریع خواهید آموخت.
  • کنترل: در حالی که زبان های دیگر نیاز به اسکریپت های طولانی دارند، PHP می تواند همان کار را در چند خط کد انجام دهد. شما حداکثر کنترل را روی طراحی وب سایت خود دارید. همچنین، هر زمان که می خواهید تغییرات ایجاد کنید، می توانید به راحتی ویرایش مورد نظر خود را انجام دهید.
  • هزینه: همانطور که می دانید، php منبع باز است، هزینه آن رایگان است. شما نیاز به خرید نرم افزار گران قیمت برای آن ندارید. وب سایت شما با کمترین هزینه توسعه خواهد یافت.
  • کارآمدی: همان طور که می دانید، شما می توانید عملکرد وب سایت ساخته شده با php را افزایش دهید.
  • دسترسی به پشتیبانی: php توسط تعداد زیادی از مردم مورد استفاده قرار گرفته است. شما به انجمن ها و فروم های زیادی دسترسی دارید که می توانید برای رفع مشکلات طراحی وب سایت خود از آن ها کمک بگیرید. بنابراین، شما نباید نگران باشید که در جایی گیر خواهید کرد.
  • بستر های نرم افزاری مستقل: ویندوز، MacOS، لینوکس یا یونیکس؟ php از تمامی مرورگرهای بزرگ وب پشتیبانی می کند.
  • سرعت: PHP از حافظه خود استفاده می کند، بنابراین بار کاری سرور و زمان بارگذاری به طور خودکار کاهش می یابد، که به سرعت پردازش سریع تر کمک می کند. بنابراین، زمانی که به برنامه های وب مانند فروشگاه های اینترنتی و یا CRM می رسد، زمان توسعه را کاهش می دهد.
  • امنیت سایت: استفاده از زبان برنامه نویسی php یکی از راه های امن برای توسعه وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب است. این زبان به عنوان یک لایه امنیتی برای محافظت در برابر ویروس ها و تهدیدات استفاده می شود.
    تست شده، اثبات شده و قابل اعتماد است: همان طور که php برای میلیون ها نفر بیش از 2 دهه مورد استفاده قرار گرفته است، قابلیت های آن مورد آزمایش و اثبات قرار گرفته و بنابراین بیشترین توسعه دهندگان آن را مورد اعتماد قرار داده اند.

طراحی وب سایت 

حال شما از بیشتر مزایای طراحی سایت با استفاده از php آگاه هستید که می توانید برای توسعه وب سایت های مورد نظر خود آن ها را بررسی نمایید.

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

از آن جا که امروزه طراحی فروشگاه اینترنتی رشد خوبی داشته است و دز حال حاظر میلیون ها مشتری بالقوه را نیز دارد، این یک ابزار بسیار قدرتمند برای کسب و کار های مختلف به حساب می آید. اما از طرفی طراحی اپلیکیشن موبایل از جمله اپلیکیشن های فروشگاه اینترنتی بسیار وقت گیر است و نیاز به یک سرمایه معینی دارد. به همین جهت لازم است تا تمام عوامل توسعه اپلیکیشن را از قبل در نظر بگیریم. 

ملزومات طراحی اپلیکیشن موبایل برای فروشگاه اینترنتی

برای طراحی اپلیکیشن برای یک فروشگاه اینترنتی عالی، ابتدا باید بدانیم که ملزومات اساسی برای این نوع محصول چیست.

امنیت: معمولا اپلیکیشن های موبایل فروشگاهی از عملیات های خرید پشتیبانی می کنند. یک برنامه جایی است که مشتریان پول خود را برای دریافت کالاها یا خدمات شرکت قرار می دهند. این موضوع منجر به ضرورت ارائه یک سطح مناسب امنیت می شود. همچنین، این مهم ترین عامل برای افرادی است که از اپلیکشن های فروشگاه اینترنتی استفاده می کنند. مسئله امنیت، محبوبیت اپلیکیشن و شهرت شرکت را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. وجود سطح بالایی از امنیت استدلالی برای کاربران جهت شروع استفاده از یک اپلیکشن است.

ارگونومیک: طراحی اپلیکیشن موبایل باید طوری باشد که استفاده از آن آسان باشد. کاربر نباید ساعت ها وقت صرف کند و یا راهنمایی ها را دنبال کند تا یاد بگیرد که چگونه از برنامه شما استفاده کند. اپلیکیشن شما نباید شامل اشکال یا عناصر گیج کننده باشد. همه چیز باید روشن و ساده باشد. تمام اطلاعات غیر ضروری نیز باید حذف شود.

ثبات و پایداری: ثبات یک اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است. یک برنامه باید پایدار باشد، هیچ بهانه ای برای آن وجود ندارد. مشتری نباید احساس کند که پول خود را صرف چیزی می کند که در عوض آن خدمات عالی دریافت نخواهد کرد.

البته، تقریبا غیرممکن است که یک برنامه بدون هیچ اشتباهی طراحی شود. به همین جهت تست اپلیکیشن، بازخورد مشتریان، تجزیه و تحلیل گزارش خطا ها، به روز رسانی و رفع اشکالات منجر می شود که برنامه شما پایدار تر شود.

سرعت: نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که چگونه یک اپلیکیشن موبایل برای فروشگاه اینترنتی شما سریع کار می کند. یک برنامه نباید تاخیر داشته باشد و باید سریعا به دستورات کاربر پاسخ دهد. این نکته ضروری است که باید زمان تأخیر به حداقل برسد تا بهترین تجربه ممکن را برای کاربران ایجاد نماید.

اگر می خواهید یک اپلیکیشن موبایل برای IOS و اندروید ایجاد کنید، باید ویژگی های سیستم های عامل و دستگاه ها را نیز در نظر بگیرید. طراحی یک برنامه کاربردی نیز اهمیت دارد. یک برنامه باید به خوبی نمایش داده شود، به طوری که مردم دچار خستگی نشوند.

طراحی فروشگاه اینترنتی 

اجزای پرداخت الکترونیکی در یک اپلیکیشن فروشگاهی

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در هنگام طراحی یک اپلیکیشن موبایل برای فروشگاه اینترنتی باید مورد توجه قرار گیرد، یکپارچگی سیستم پرداخت است. برای این منظور باید یک دروازه و پردازنده پرداخت را به برنامه خود اضافه کنید.

دروازه پرداخت: این یک رابط کاربری است که مشتری و سیستم پرداخت را به هم متصل می کند. دروازه پرداخت بسیار مهم است، زیرا سطح امنیتی روش پرداخت را تعیین می کند. پس از کلیک بر روی دکمه "خرید"، دروازه پرداخت شروع به کار می کند. اطلاعاتی را که فرد ارائه می دهد رمزگذاری می کند: شماره کارت اعتباری، اطلاعات شخصی و اطلاعات تماس و غیره. همچنین شما می توانید از یک سیستم امنیتی که از قبل وجود دارد استفاده کنید.

پردازنده پرداخت: اطلاعات از طریق یک دروازه پرداخت به مرحله بعدی منتقل می شوند. این قلب سیستم پرداخت و جایی است که روش های اصلی اجرا می شوند. داده های ارائه شده توسط یک مشتری به یک پردازنده پرداخت منتقل می شود. سپس، این اطلاعات را به بانک با تمام جزئیات لازم ارسال می کند.

بانک داده ها را پردازش می کند و پاسخ می دهد. یک پردازنده پرداختی از بانک پاسخ را دریافت کرده و تعیین می کند که آیا معامله تایید یا رد می شود. در صورتی که معامله تایید شد، روند با موفقیت به پایان رسید. اگر تراکنش رد شد، به مشتری اطلاع می دهد که وجوه مالی منتقل نشده است.

پردازنده پرداخت جزء اصلی ترین ماژول های پرداخت یک اپلیکیشن فروشگاهی محسوب می شود، بنابراین باید پایدار باشد. علاوه بر این، خطاها باید کاملا حذف شوند. چنین اجزایی باید با دقت آزمایش شوند تا مطمئن شویم همه چیز درست کار می کند.

سیستم پرداخت فروشگاه 

ایده هایی برای طراحی اپلیکیشن موبایل فروشگاه اینترنتی

در اینجا برخی از ایده هایی را قرار داده ایم که می توانید در هنگام طراحی اپلیکیشن موبایل فروشگاه اینترنتی پیاده سازی کنید. این مثال ها برای شرکت های استارت آپی نیز کاربرد دارند.

ارائه یک طیف وسیعی از کالاها (مثل لباس)، یک ایده عالی برای طراحی اپلیکیشنی است شبیه به اینستاگرام نمایش داده می شود، جایی که مشتری نوعی "خوراک خبری" را با پیشنهادات شرکت می بیند. مشتری یک تصویر لباسی که دوست دارد لمس می کند و آن را به سبد خرید اضافه می کند.

حراج. فرد می تواند یک مزایده با پارامترهای مشخصی از پیشنهادات را شروع کند، مانند حداکثر تعداد شرکت کنندگان، قیمت شروع و غیره. بنابراین، یک اپلیکیشن ممکن است مدل حراج زندگی واقعی را ایجاد نماید.

پیدا کننده محصول. یکی دیگر از ایده ها این است که راه حلی ارائه دهیم که به مردم کمک می کند چیزی را پیدا کنند که به دنبال آن هستند. مشتری یک عکس از محصولات را که مشابه با یک پیشنهاد شما است (یا پیدا می کند) می برد و آن را به برنامه ارسال می کند. سپس، برنامه به او کمک می کند تا همان محصول را در فروشگاه اینترنتی خود پیدا کند.

ویرایشگر طراحی. اگر شرکت شما لباس هایی با طراحی سفارشی را ارائه می دهد، فرض کنید که یک اپلیکیشن طراحی کنید تا مشتریان بتوانند طراحی لباس مورد نظر خود را انتخاب کنند. این گزینه خوبی برای ایجاد یک طرح با تصاویر است و یک ویرایشگر را نشان می دهد که به افراد اجازه می دهد لباس شخصی خود را ایجاد کنند. به عنوان مثال، یک فرد می تواند یک تی شرت سیاه را انتخاب کند و تصاویر مختلفی را که روی آن چاپ می شود اضافه نماید. ویرایشگر باید دارای لایه ها و ابزارهایی باشد که به مشتریان اجازه می دهد رنگ عناصر را تغییر دهند.

اپلیکیشن فروشگاه 

جزئیاتی درباره طراحی اپلیکیشن موبایل فروشگاهی

برای طراحی اپلیکیشن موبایل فروشگاه اینترنتی به یک تیم نیاز دارید که شامل طراح، مدیر پروژه، یک توسعه دهنده بک اند و دو برنامه نویس موبایل باشد. توجه داشته باشید که هر بخش از برنامه به صرف کردن مقدار مشخصی زمان نیاز دارد که بهتر است از ابتدا پروژه برای آن برنامه ریزی انجام دهید. ویژگی های اصلی که این اپلیکیشن باید داشته باشد عبارتند از:

  • مشخصات کاربر که شامل اطلاعات شخصی، نماد و تاریخ خرید، لیست علاقه مندی ها و غیره باشد.
  • خوراک هماهنگ شده که در زمان واقعی به روز می شود و شامل دسته ها و کالاها می شود.
  • جستجو و فیلتر کردن کالاها
  • مجوز امن و حفاظت از برنامه در برابر حملات و هک شدن
  • یکپارچگی سیستم های پرداخت
  • بخش نظرات و پیشنهادات با پشتیبانی فیدبک ها(مانند چت)
  • ردیابی تحویل سفارشات
  • سیستم بازپرداخت

چگونه طراحی اپلیکیشن به بهترین شکل ممکن انجام می شود؟

طراحی اپلیکیشن موبایل 

توسعه اپلیکیشن های فروشگاهی پس از انتشار برنامه متوقف نمی شود. مهم این است که به کار ادامه دهید تا کار را بهتر انجام دهید، سریع تر کار کنید و خطاها را برای ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان بالقوه برطرف کنید. 

تجزیه و تحلیل این که مردم از نرم افزار شما استفاده می کنند و بازخوردی را که از آنها دریافت می کنید را مطالعه کنید. سرویس Google Analytics یک منبع داده مفید است. این برای درک اینکه چگونه افراد با برنامه شما ارتباط برقرار می کنند به شما اطلاعاتی را که نیاز دارید، ارائه می دهد. همچنین توجه داشته باشید که رتبه بندی برنامه در فروشگاه های تلفن همراه نیز مهم است.

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

اغلب شما ممکن است برخی اصطلاحات طراحی سایت را شنیده باشید، مانند طراحی سایت واکنش گرا، طراحی سایت ثابت و طراحی سایت روان. اما ممکن است شما بپرسید معنی این ها چیست و چه تفاوتی در کسب و کار ما ایجاد خواهند کرد؟ در واقع با افزایش پیچیدگی وب سایت میزان بازدید از سایت شما اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. در ادامه درباره این موارد بیشتر توضیح خواهیم داد. 

طراحی سایت ثابت 

در طراحی سایت به صورت ثابت، سایت دارای یک عرض ثابتی بوده که در هنگام تغییر اندازه مرورگر تغییر نخواهد کرد(فرقی ندارد که با چه دستگاهی آن را می بینید). اما در دستگاه های کوچکتر مانند گوشی های موبایل و تبلت ها محتوا به سختی قابل مشاهده بوده و لازم است تا برای بررسی تمام سایت پیمایش های افقی را نیز انجام بدهیم. همچنین تصاویر و متن ها به خوبی تلفن های همراه قابل مشاهده نیستند.

طراحی سایت روان

در این مدل طراحی سایت، هنگامی که عرض مرورگر شما تغییر نماید، محتوا صفحه به صورت خودکار گسترش یافته و در تمام عرض صفحه گسترش می یابد. از این رو به آن طراحی سایت روان می گویند که متناسب با عرض صفحه نمایش بزرگ خواهد شد. ستون های وجود در صفحات وب سایت متناسب با اندازه یکدیگر کاهش یا افزایش می یابند. طراحی سایت روان ممکن است معایبی هم داشته باشد زیرا برنامه نویس روی برخی موارد سایت تسلط کمتری دارد.

طراحی سایت ریسپانسیو

روش های طراحی سایت   

هدف از این رویکرد نمایش محتوا وب سایت ها به صورتی کاربرپسند در تمامی دستگاه های مختلف و صفحه نمایش هایی با اندازه های متفاوت می باشد. اصولا این مدل وب سایت ها در تمامی نمایشگر های رومیزی، تبلت ها و تلفن های همراه به خوبی قابل نمایش هستند. هنگام طراحی سایت به صورت ریسپانسیو، طراحان نیاز به طراحی چندین فرمت مختلف برای وب سایت ندارند.

کیفیت فیلم ها و تصاویر موجود در سایت شما به سرعت اینترنت شما بستگی دارد. به عنوان مثال یک ویدئو در سایت بایستی با کیفیت های مختلف قابل نمایش باشد تا وقتی که کاربر از سرعت اینترنت پایینی استفاده می کند بتواند ویدئو مورد نظر را هرچند با کیفیت کمتر ولی ببیند. 

کدام شیوه طراحی سایت برای شرکت شما مناسب است؟

شرکت ها بایستی ابتدا آنالیز های لازم را انجام دهند تا متوجه شوند مخطبان هدف آن ها، اغلب با چه دستگاه هایی به سراغ وب سایت آن ها خواهند رفت. سپس می توانند بهترین ساختار طراحی وب سایت خود را تعیین کنند. مثلا اگر مشتریان شما از طریق تلفن های همراه وب سایت شما را مشاهده نمی کنند، لازم نیست هزینه بیشتری را صرف طراحی سایت ریسپانسیو بکنید. اما باید این نکته را بدانید که با توجه به رشد حیرت آور استفاده از تلفن های همراه بهتر است سایت خود را برای نمایش در این دستگاه ها نیز آماده نمایید.

نتیجه گیری

در طراحی سایت ثابت در واقع تمام ابعاد صفحه نمایش مشخص است و تغییری نمی کند. اما در طراحی سایت روان عرض صفحه با درصد تعیین شده و بر اساس عرض صفحه نمایش تغییر می کند. در طراحی سایت ریسپانسیو نیز علارقم وقت هزینه بیشتری که به دنبال دارد اما به نظر می آید به صرفه تر از سایر روش ها باشد.

به نظر شما کدام یک از روش های طراحی سایت ذکر شده مناسب تر هستند؟

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت ورزشی امروزه با توجه به رشد اینترنت ، همانطور که هر شرکت و یا گروه صنعتی به وب سایت نیاز دارد ، هر باشگاه و یا مکان ورزشی نیز به یک وب سایت نیاز دارد تا امکانات و اخبار خود را به اطلاع علاقمندان برساند. با این حال وب سایت های ورزشی طبقه بندی و انواع گوناگونی دارند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

طراحی وب سایت ورزشی امروزه با توجه به رشد اینترنت ، همانطور که هر شرکت و یا گروه صنعتی به وب سایت نیاز دارد ، هر باشگاه و یا مکان ورزشی نیز به یک وب سایت نیاز دارد تا امکانات و اخبار خود را به اطلاع علاقمندان برساند. با این حال وب سایت های ورزشی طبقه بندی و انواع گوناگونی دارند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

تصاویر بزرگ
بسیاری از وب سایت های معروف ورزشی دارای تعداد زیادی تصاویر و عکس هستند. بسیاری از آنها از یک عکس بزرگ در پس زمینه و یا نقطه خاصی از وب سایت بهره میبرند. در عین حال تعداد زیادی از تصاویر کوچک خبری نیز معمولا در سایت های ورزشی وجود دارند که معمولا مربوط به بخش اخبار وب سایت هستند و با کلیک بر روی آنها به صفحه خبر مورد نظر منتقل میشوید. اما در کل وب سایت های ورزشی عموما از تصاویر بزرگ در بخشی از وب سایت بهره میبرند. استفاده از این تصاویر بزرگ و جذاب سهم مهمی در ارتباط بهتر بازدیدکننده وب سایت با وب سایت را به عهده دارد.

استفاده از رنگ های متنوع و انرژی بخش
به طور مرسوم تیم های ورزشی و یا باشگاه ها از رنگ مشخصی برای لباس تیمی خود استفاده میکنند و به طور طبیعی بهتر از رنگ تیمی به همراه رنگ های شاد و هم خانواده در سایت استفاده شود تا حس شادابی و نشاط با بازدیدکننده سایت نیز منتقل شود.

بخش اخبار و تازه ها
تمامی وب سایت ها به بخش اخبار نیاز دارند و خلاصه یا تیتر اخبار باید بر روی صفحه اصلی وب سایت همیشه قرار بگیرد. تمامی علاقمندان سایت های ورزشی دوست دارند از آخرین اخبار باشگاه و یا اعضا باشگاه مطلع باشند و بخش اخبار میتواند این مسئله را به خوبی بر عهده داشته باشد. حتی وجود یک تالار گفتگو هم میتواند در یک وب سایت ورزشی بسیار مفید باشد زیرا با استفاده از این بخش تمامی علاقمندان میتوانند با یکدیگر بحث و گفتگو کنند و مدیران سایت نیز میتوانند با بررسی این تالار به بسیاری از نقاط ضعف و یا قوت خود پی ببرند.

سایت منبع

  • hasan emami