طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل

۲۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی فروشگاه اینترنتی می تواند فرصت فوق العاده ای را برای افزایش درآمد شما ایجاد نماید. شروع یک کسب و کار اینترنتی می تواند سریع، آسان و تقریبا ارزان باشد. اما این را باید در نظر داشت که میانگین درصد شکست فروشگاه های اینترنتی 80 درصد می باشد که برخی تا 97 درصد هم تخمین زده اند. طراحی یک فروشگاه اینترنتی کار آسانی است اما با این میزان درصد شکست بالا می توان گفت که به موفقیت رسیدن در آن کار راحتی نیست.

اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید یا قصد دارید آن را ایجاد کنید در این جا نکته های مهمی را برای موفقیت و کاهش خطر های شکست کسب و کار اینترنتی شما قرار داده ایم.

تصاویر و توضیحات نامطلوب محصولات

هنگام خرید به صورت اینترنتی، اغلب مشتریان قادر به لمس فیزیکی محصولات و بررسی آن ها نیستند. به همین جهت آن ها به تصاویر و توضیحاتی که فروشگاه شما ارائه داده است توجه می کنند. اگر تصاویر و توضیحات محصولات شما نامطلوب است، به احتمال زیاد مشتریان بسیاری را از دست خواهید داد. 

همیشه تصاویری را ارائه دهید که محصولات شما را از جهات مختلف نمایش می دهند و از کیفیت کافی برخوردار هستند. همچنین اطمینان حاصل کنید که توضیحاتی که از محصول خود ارائه می دهید منحصر به فرد می باشد. همیشه بر روی قیمت تکیه نکنید و سعی کنید با استفاده از تصاویر و توضیحات مناسب نظر مخاطبان خود را جلب نمایید.

حذف اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی

شاید از نظر شما این مسئله کوچکی به نظر بیاید اما عدم دسترسی مشتریان به اطلاعات تماس با فروشگاه اینترنتی مانع اصلی اعتماد آن ها به فروشگاه شما خواهد بود. قبل از انجام خرید آن ها به دنبال کسب این اطلاعات هستند زیرا آن ها گمان می کنند اگر بتوانند با شما تماس بگیرند، می توانند خرید خود را انجام دهند.

اگر شما از نمایش دادن اطلاعات تماس و موقعیت مکانی فروشگاه اینترنتی خودداری کنید، زمانی زیادی را باید برای کسب اعتماد مشتریان خود کنار بگذارید. 

پرداخت های پیچیده

آمازون شرکت پیشگام در انجام پردازش های ساده و آسان است و روند کاری آن ها انقلابی در فروشگاه های اینترنتی به وجود آورد. استفاده از یک روند پرداخت پیچیده و گیج کننده سبب می شود که آن ها قبل از تمام شدن فرآیند خرید فروشگاه شما را ترک کنند. 

ثبت نام برای پرداخت هزینه ها لازم نیست و اجازه دهید مشتری فرآیند خرید خود را تکمیل کند و اطلاعات خود را وارد کند. پس از تکمیل فرآیند خرید آن ها مجددا باز خواهند گشت. 

هزینه های پنهان فروشگاه اینترنتی

این مورد یکی از بزرگ ترین اشتباهات است. هزینه های حمل و نقل باید در ابتدا و هنگام انتخاب حصول نمایش داده شود. پنهان کردن آن می تواند سبب خشم همیشگی مشتریان شما شود. بهتر است این اطلاعات را به طور دقیق به آن ها ارائه دهید. این کار از نظر فنی بسیار آسان است و هیچ دلیل برای خودداری از انجام ان وجود ندارد.

استفاده از صفحه نمایش واکنش گرا

امروزه جامعه ما با سرعت بیشتری به سمت استفاده از تلفن های همراه پیش می رود. این موضوع درباره فروشگاه های اینترنتی اهمیت چند برابری ایجاد می کند. اگر فروشگاه اینترنتی شما به درستی برای نمایش در دستگاه های مختلف طراحی نشده باشد، تجربه کاربری بسیار سختی برای مخاطبان تلفن همراه ارائه خواهد شد. پس اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما واکنش گرا طراحی شده است.

مشتریان فروشگاه نمی دانند چه کار بکنند

شما در فروشگاه اینترنتی خود باید مشخص کنید که چه کاری را باید مشتریان در فروشگاه شما انجام دهند. موفق ترین وب سایت های فروشگاهی مشخص می کنند که مشتریان دقیقا باید چه کاری را انجام دهند. هرگز مشتری را برای انتخاب گام بعدی رها نکنید. گام به گام آن ها را راهنمایی کنید و از عملکرد درست آن ها در وب سایت خود اطمینان حاصل کنید.

بازاریابی آنلاین

شما ممکن است یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای داشته باشید که خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه می هد. اما بدون ترافیک هدفمند شما نمیتوانید به نقاط مورد نظر خود برسید و یا شاید به اندازه کافی فروش نداشته باشید تا کسب و کار را حفظ کنید.

ایجاد شبکه های اجتماعی سبب افزایش ورودی های ارگانیک به وب سایت شما شده و تاثیر مثبتی در سئو وب سایت شما خواهد داشت.

طراحی فروشگاه اینترنتی  

مشتریان خود را به کار نمی گیرید

سعی کنید مشتریان موثر و بالقوه فروشگاه اینترنتی خود را به کار بگرید. از طریق شبکه های اجتماعی از آن ها برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده کنید. مشتریان بالقوه شما از با ارزش ترین سرمایه های کسب و کار شما هستند، پس آن ها را نادیده نگیرید.

مخاطبان اشتباه را هدف قرار می دهید

شما ممکن است هزینه های زیادی را برای بازاریابی اینترنتی و مدیریت شبکه های اجتماعی خود داشته باشید. با این حال اگر نتوانید مخاطبان خود را درست هدف قرار دهید، همه این کار ها بی فایده خواهد بود. برای انتخاب یک رویکرد مناسب نیاز به تحقیقات است. علاوه بر این بررسی و تست دائمی نیز نیاز است تا مشخص شود شما از بودجه خود به درستی استفاده می کنید.

قیمت گذاری غلط

قیمت گذاری یک فاکتور مهم در همه فروشگاه های اینترنتی به حساب می آید. با استفاده از فروشگاه های اینترنتی مردم می توانند قیمت های خود را در عرض چند ثانیه مقایسه کنند به جای آن ها به سراغ فروشگاه های فیزیکی بروند. اگر قیمت های شما خیلی پایین باشد مشتریان به کیفیت محصولات شما شک خواهند کرد و اگر قیمت های شما خیلی بالا باشد آن ها فکر می کنند که می خواهید سرشان را کلاه بگذارید.

قیمت گذاری فروشگاه 

صبر داشته باشید

یک فروشگاه اینترنتی برای رشد نیازمند زمان و صبر است. بسیاری از صاحبان کسب و کار های اینترنتی انتظار دارند وب سایتشان سریعا به فروش برسد. اما این طور نیست و ممکن است حتی ماه ها طول بکشد تا شما به یک درآمد کمی دست پیدا کنید.

صبر در فروشگاه اینترنتی 

گسترش سریع کسب و کار

 یک فروشگاه کوچک لوازم ورزشی را در نظر بگرید. یکی از استراتژی هایی که می تواند سبب شکست این فروشگاه شود این است که تصمیم بگیرد یکباره به بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی در کشور تبدیل شود. این فروشگاه به احتمال زیاد در مدت زمان کوتاهی نابود خواهد شد.

شما باید از نقاط کوچک شروع کنید، صبر داشته باشید و به تریج فضای کسب و کار اینترنتی خود را گسترش دهید.

مدیریت مالی نادرست

مدیریت مالی نادرست می تواند به سرعت به نابودی فروشگاه اینترنتی شما منجر شود. یک مثال در این زمینه شرکت Ecomom بود که در سال 2007 تاسیس شد و تا سال 2013 ورشکسته شد. این شرکت توانست 1 میلیون دلار بودجه کسب کند. متاسفانه، این شرکت دارای یک حسابدار نبود. در حالی که تراکنش های مالی به گونه ای بود که شرکت واقعا پول را از دست داد. 

درسی که از این شرکت می توانیم بگریم این است که از تخصص های مدیریت مالی و حسابداری بهره بگرید، در غیر این صورت کار ها به درستی پیش نخواهند رفت.

طراحی بد فروشگاه اینترنتی

حتی بهترین کسب و کار ها هم نمی توانند بر یک فروشگاه اینترنتی که بد طراحی شده است غلبه کند. یک سایت فروشگاهی حرفه ای باید بتواند امینت کاربران را حفظ کرده، کاربردی باشد، جستجوی مناسبی داشته باشد، واکنش گرا بوده و بارگذاری آن سریع باشد. وجود هر مشکلی در این موارد قابل قبول نیست. 

 

طراحی فروشگاه اینترنتی یک راه عالی برای راه اندازی یک کسب و کار با کمترین هزینه ها است. با این حال اشتباهات ساده و در عین حال کشنده ای وجود دارد که نادیده گرفتن آن ها سبب نابودی کسب و کار شما خواهد شد. امیدوارم که به نکات بالا توجه کافی را داشته باشید و در راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود موفق شوید. 

منتظر شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات شما در بخش نظرات درباره این موضوع داغ هستم.

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

بحث ux یا تجربه کاربری یک اصل خیلی مهمی می باشد که کاربرد بسیار زیادی در طراحی وب سایت ها دارد.
تعریفی که در مورد تجربه کاربری می توان به صورت کلی بیان کرد این چنین می باشد:رعایت اصول در بخش های مختلف طراحی باعث می شود که کاربران به راحتی از این بخش استفاده کنند.
وقتی کاربران بخواهند از سایت ها بازدید کنند طبیعتا در یک نگاه اول ظاهر سایت که به نظرشان جالب باشد یازدید می کنند که به محتویات توجه می کنند پس در این مرحله تجربه کاربری هست که به موفقیت کمک زیادی می کند.
وقتی محتویات سایت را با رعایت قوانین رابط کاربری ایجاد کنیم باعث می شود که محصولات و مطالب در سایت خیلی زیبا نمایش داده شود و کاربران را جلب سایت کند.
راه اندازی کسب و کار موفق طراحی وب سایت

تفاوت رابط کاربری و تجربه کاربری

تجربه کاربری:وقتی یک طرح را میخواهیم شروع کنیم باید به موضوع دقت کنیم و بر اساس موضوع شروع به کار کنیم در این مورد گرافیست ها با وجود ترفند های زیادی طراحی را شروع می کنند به صورتی که طرحی که ارائه می شود مورد توجه کاربران قرار می گیرد یا نه؟

رابط کاربری

در این زمینه با استفاده از کدنویسی صورت می گیرد که باید طرحی را داشته باشیم تا بتوانیم کدنویسی را آغاز کنیم و بر روی وب سایت ها بتوانیم پیاده سازی کنیم،برنامه نویسی هایی که در این زمینه صورت میگیرد ابتدایی ترین آن ها که خیلی مهم هست اچ تی ام ال و سی اس اس می باشد البته اگر بخواهیم یک قالب خوب و حرفه ای طراحی کنیم باید از کدنویسی های پیشرفته که جاوااسکریپت و کتابخانه های جاوااسکریپت می باشد استفاده کنیم.
بعد از طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری یک اصل مهمی که باید توجه زیادی کرد ریسپانسیو بودن هست که باید توجه کرد برای ریسپانسیو کردن قالب ها در گذشته با اچ تی ام ال و سی اس اس این کار را انجام می دادند ولی بوت استرپ کار را در این مورد خیلی راحت کرده هست در ضمن در کد نوبسی یوت استرپ هم باید اچ تی ام ال و سی اس اس را بلد باشیم تا بتوانیم با کمک این سه مورد یک سایت ریسپانسیو خوبی ارائه بدهیم.
یا رعایت کردن رابط کاربری و تجربه کاربری و بوت استرپ می توان یک قالب بسیار زیبایی را ایجاد کرد.
برگرفته از طراحی سایت نوپرداز
  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

آیا شما به دنبال راهی برای افزایش بازدید سایت از موتورهای جستو جو هستید؟ به این منظور در این مطلب شما برخی از مهمترین پارامترهای مورد نظر برای ارزیابی طراحی و کیفیت سایت را میتوانید پیدا کنید. قبل از این که ما روش­ های آنالیز و تجزیه تجلیل وب سایت را شروع کنیم، در ابتدا باید بدانیم که چرا طراحی وب سایتبا کیفیت خوب دارای اهمیت است.

۵ روش تحلیل طراحی وب سایت آن که در سال ۲۰۱۷ باید بدانید

چرا باید یک وب سایت عالی داشته باشیم؟

در واقع وب سایت هایی با کیفیت بالا به کسب و کار آنلاین کمک می­ کنند تا بتوانند رتبه خوب و بالایی در موتورهای جستجو داشته باشند. علاوه بر این نیز باعث افزایش بازدیدکنندگان از سایت و به نوعی باعث افزایش سود آوری و کسب و کار از این طریق می­ شوند.

اکنون در این مطلب به برخی از نکات مهم که در تجزیه و تحلیل و طراحی وب سایت در سال ۲۰۱۷ که باید بدانید اشاره می­کنیم:

  • دسترسی آسان

دسترسی آسان قطعا به عنوان یکی از مهمترین پارامترها برای اندازه گیری کیفیت یک وب سایت خوب در نظر گرفته شده است. و نقش مهمی در افزایش بازید از وب سایت دارد. یک شرکت طراحی سایت باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشد. این مطلب را می­توان با نحوه دسترسی کاربران به وب سایت بیان کرد. برای این که اهمیت این پارامتر را در طراحی یک وب سایت نشان دهید باید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  1. آیا وب سایت شما با مرورگرهای مختلف سازگار است؟ اگر وب سایت شما این سازگاری را نداشته باشد پس دسترسی آسان به آن سایت ممکن نمی­ باشد.
  2. آیا وب سایت شما با استفاده از ابزارهای مختلف اندازه و رزولیشن صفحه نمایش کار می­ کند؟
  3. آیا وب سایت شما قادر به پشتیبانی از ویژگهایی که استفاده آن را برای دسترسی مخاطبین جهانی آسان می­کند، می­ باشد؟
  4. آیا وب سایت شما به موقع بارگذاری می­ شود؟ زیرا وب سایتهای بزرگ زمان زیادی را برای بارگذاری صرف می کنند. برای دسترسی آسان به سایت بزرگ باید زمان بارگذاری آن کمترین زمان ممکن باشد.
  5. آیا سایت شما با سرعت و پهنای باند در مکانهای مختلف سازگاری دارد؟
  6. آیا وب سایت شما در هنگام دانلود کردن تصاویر و متن به درستی کار می­ کند.

    طراحی وب سایت و 5 روش تحلیل آن

    طراحی وب سایت و ۵ روش تحلیل آن

  • کیفیت مطالب و تصاویر

اغلب شما باید این اصطلاح را شنیده باشید که مطالب و محتوا پادشاه هستند. در واقع بسیاری از ما این استراتژی مهم را فراموش کرده ایم و بیشتر از هر چیزی برکیفیت و طراحی وب سایت تمرکز میکنیم که در واقع یک اشتباه است. شما باید به طور مخصوص به نوع محتوا و تصاویر نمایش داده شده در وب سایت خود توجه داشته باشید. اگر تصاویر و محتوای سایت شما دارای کیفیت پایینی باشند باعث نارضایتی کاربران شما شده است. به همین دلیل شما باید در طراحی وب سایت و توجه به این پارامتر به سوالات زیر پاسخ دهید:

  1. آیا مطالب وب سایت شما از لحاظ دستور زبان درست هستند؟ آیا مطالب و اطلاعات ضروری به درستی ارائه شده­ اند؟
  2. آیا رنگ­های مورد استفاده در تصاویر درست و منطقی هستند؟
  3. آیا تصاویر محصولات شما در وب سایت اندازه و کیفیت مناسبی دارند؟
  4. آیا سبک نوشتن و فونت مطالب درست است؟
  5. آیا مطالب به پاراگراف­های کوچک و مناسب تقسیم شده اند؟ زیرا توجه به این امر باعث سهولت در خواندن مطالب می­ باشد.
  6. آیا مطالب شما با مطالب دیگر صفحات وب سایت که مرتبط هستند دارای پیوند و سازگاری مطلوب هستند؟
  7. آیا اطلاعات ارائه شده در مورد مطالب شما در وب سایت به روز و معتبر هستند؟
  8. مطالب شما بدون سرقت ادبی است؟
  • کیفیت مطالب تصویری(visual)

در وب سایت یا هر چیزی زیبایی بسیار مهم است. این روز ها اعتقاد بر این است که همه کاربران و بازدیدکنندگان مطالب سایت شما را تصاویر مورد قضاوت قرار می ­دهند. به این خاطر تجزیه تحلیل و آنالیز مطالب تصویری وب سایت شما بسیار مهم می­باشد. در این مرحله توصیف های با معنی و مفهوم را برای تصاویر و ویدئوهای خود داشته باشید و در ادامه چک لیستی از سوالاتی را که برای آنالیز مطالب تصویری نیاز دارید را می­آوریم:

  1. آیا محتوای مطالب تصویری شما پیام دقیق را به کاربران منتقل می­کنند؟
  2. آیا مطالب تصویری شما زمان زیادی برای بارگیری لازم دارند؟
  3. آیا مطالب تصویری شما از کیفیت بالایی برخوردار هستند؟
طراحی وب سایت و 5 روش تحلیل آن

طراحی وب سایت و ۵ روش تحلیل آن

  • ارزیابی فضاها و طراحی

تصاویر منحصر به فرد و جذاب در وب سایت­ها باعث جذب کاربران شده و همچنین مدت زمان زیادی آنها را در وب سایت نگه می­دارند. بنابراین ارزیابی فضاها و طراحی  یکی از پارامترهای مهمی است که باید برای بررسی کیفیت وب سایت شما مورد ارزیابی قرار بگیرد. وب سایت خود را براساس نکات زیر مورد بررسی قرار دهید:

  1. آیا وب سایت شما نوآورانه و جذاب است؟
  2. آیا رنگ متن و پس زمینه وب سایت شما مناسب است؟
  3. آیا اندازه تصاویر و ویدئو وب سایت شما مناسب است؟
  4. آیا وب سایت شما از سبک مناسبی برای کارابران خود برخوردار است؟
  5. ایا طراحی وب سایت شما دارای نظم و انسجام است؟
  6. آیا سبک وب سایت شما در تمامی صفحات آن سازگار است؟
  7. آیا در وب سایت نام تجاری شما از لحاظ رنگ واژه ها و گرافیک احساس خوبی ایجاد می­ کند؟
  • بهینه سازی موتور جستجو (سئو)

سئو یک عنصر اصلی در تجزیه و تحلیل وب سایت است که بسیاری از شما آن را نادیده گرفته­ اید. بهینه سازی موتور جستجو و شبکه های اجتماعی برای شروع نیاز بهطراحی وب سایت قوی دارند. برای اطمینان از طراحی وب سایت بهینه شده باید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  1. آیا وب سایت شما به عنوان موتور جستجوگر بهینه شده است؟
  2. آیا صحفه فهرست شما باعث جذب بیشتر کاربران به دلیل سایت یا سبد خرید شما شده است؟
  3. آیا صفحات حداقل توسط یک لینک ساده HTML قابل دسترسی هستند؟
  4. آیا تصاویر وب سایت با برچسب ALT بهینه شده­­اند؟
  5. آیا کلمات کلیدی مرتبط در بر چسب عنوان، توضیحات متا (Meta) ، تگ های هدینگ (tags) و غیره وارد شده اند؟
  6. آیا نقشه سایت وجود دارد؟
  7. آیا صفحات شما دارای متن کافی در مورد مطالب هستند؟
  8. آیا صفحه شخصی شما با یک URL قابل دسترسی است؟

به طور خلاصه در طراحی وب سایت؛

شما به سادگی با ارائه این سوالات به خودتان می­ توانید طرح خود را مورد بررسی قرار داده و براساس نتایج به دست آمده آن را ایجاد کنید. شما باید این اطمینان را به دست آورید که ساید شما بتواند به خوبی کسب و کار، شرکت شما را معرفی کند. براساس نکات ذکر شده در بالا شما خودتان باید وب سایت خودتان را مورد ارزیابی قرار داده تا یک وب سایت مفید و عالی در اختیار داشته باشید. و برای طراحی مجدد و بهبود کیفیت و جذاب کردن بیشتر آن در تلاش باشید.

ترجمه از http://www.acedezines.com/articles/5-web-design-analysis-methods-must-know-2017/

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

اگر شما می خواهید برای شروع  کسب و کار آنلاین خود آماده شوید، بایستی به دنبال اطلاعات زیادی در زمینه طراحی وب سایت بوده باشید. شما می خواهید طراحی وب سایت شما طوری باشد که بیشترین توجه مشتریان را به خود جلب نماید. این در حالی است که افراد زیادی هستند که در این زمینه دانش کافی را ندارند و مجموعه خود را شرکت طراحی سایت می دانند. شما باید قبل از انتخاب یک شرکت طراحی سایت به نکات مهمی توجه داشته باشید و اطلاعات زیادی را گرد آوری کنید.

اول از همه باید بدانید که از وب سایت خود چه می خواهید؟ هدف شما فقط طراحی یک لوگو است یا قصد دارید کل وب سایتتان را طراحی کنید. ممکن است از یک شرکت طراحی سایت بخواهید که وب سایت شما را به طور منظم به روز رسانی کند یا طراحی آن را تغییر دهد. 

قبل از مذاکره کردن با یک شرکت طراحی وب سایت شما باید بودجه برنامه ریزی شده ای را مشخص کنید. شما ممکن است یک طراح سایتی را پیدا کنید که پول کمتری می گیرد اما ممکن است نتیجه کار برای شما مطلوب نباشد. همیشه نمونه کار های خود را بررسی کنید، از مشتریان نظرات را دریافت کنید و برخی از طرح های خود را بازبینی کنید. شما باید یک طراح وب سایتی را پیدا کنید که بتواند متناسب با بودجه در نظر گرفته شده توسط شما وب سایت مورد نظرتان را طراحی کند.

طراحی سایت کسب و کار 

آیا شما از یک جدول زمانی مشخصی استفاده می کنید یا نه؟ برخی از شرکت های طراحی وب سایت پروژه های خود را از ماه ها قبل رزرو می کنند و اگر به دنبال آن هستید باید عجله کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که جدول زمانی آن ها با جدول شما سازگاری دارد. توجه داشته باشید که برای پیاده سازی یک وب سایت درجه یک با در نظر گرفتن عواملی چون سبک، گرافیک و سایر جنبه ها، ممکن است زمان طراحی سایتطولانی تر از آن چیزی شود که شما فکر می کنید. 

سعی کنید پیاده سازی بخش های مختلف وب سایت خود را زمان بندی کنید و این برنامه زمانی را در اختیار طراح وب سایت خود قرار دهید. هر شرکت طراحی سایت در تمام زمینه ها حرفه ای نیست. بعضی از آن ها ممکن است در طراحی سایت با فلش تخصص ویژه ای داشته باشند و برخی دیگر ممکن است در سئو و بهینه سازی سایت در موتور های جستجو که شما باید به این عوامل نیز توجه کنید.

توجه به کارآیی سایت در طراحی وب سایت چقدر مهم است؟

هنگامی که سخن از طراحی وب سایت می شود، عناصر زیادی هستند که درگیر این موضوع اند. وقتی کارآیی سایت شما بیشتر باشد، بازدیدکنندگان زیادی به سایت شما خواهند آمد که می توانند در کسب و کار شما نیز سرمایه گذاری کنند. این یک عنصر ساده در بین سایر عناصر طراحی سایت است اما همه تفاوت ها به آن بستگی دارند. شما بایستی برای کاربرپسند بودن وب سایتتان مواردی مانند ناوبری، لایه بندی صفحات، محتوا، طراحی کلی و... را در نظر داشته باشید. 

اگر می خواهید وب سایت شما در دنیای اینترنت موفق باشد، باید اطمینان پیدا کنید که سایت شما یک وب سایت تعاملی و جذاب است و به طور مناسبی در موتور های جستجو رتبه بندی می گردد. مطمئن شوید که وب سایت شما کاربرپسند است و استفاده از آن راحت است. در این صورت مردم در وب سایت شما همان چیزی را که می خواهند پیدا می کنند و این امکان وجود دارد که باز هم به وب سایت شما باز گردند.

هدف از طراحی وب سایت چیست؟

هدف از طراحی وب سایت ایجاد یک فضای منحصر به فردی است که بازدیدکننده را برای مدت زیادی در وب سایت شما نگه دارد. غالبا سایت هایی که به خوبی نمی توانند نام تجاری خود را مطرح کنند و محصولات و خدمات خود را معرفی نمایند، بازدیدکنندگان کمتری نسبت به وب سایت هایی دارند که این قوائد را رعایت کرده اند.

هدف طراحی وب سایت 

قبل از این که طراحی سایت خود را شروع کنید باید یک برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. از خود سئوال کنید که آن چیزی که می فروشید چیست؟ تمرکز کسب و کار شما روی چه چیزی است؟ مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند و غیره.

محتوا کلید موفقیت وب سایت است

در اغلب موارد پرسش های مشتریان در موتور های جستجو آن را به وب سایت شما می رساند. محتوا وب سایت شما باید به گونه ای باشد که در بالاترین رتبه های موتور های جستجو قرار گیرد. شما می توانید مطالب مرتبط به کسب و کارتان را خودتان بنویسید یا از دیگران خریداری کنید تا به نحو احسن در موتور های جستجو بهینه سازی شوند. سپس یک سایت مپ ساده ایجاد کنید تا به خوبی بازدیدکنندگان وب سایت شما هدایت شوند و موتور های جستجو نیز راحت تر بتوانند محتوا وب سایت را فهرست بندی کنند.

اگر فکر می کنید نکته ای را فراموش کرده ایم یا پیشنهادی برای ما دارید بی صبرانه منتظر شنیدن نظرات شما هستم.

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

رشد یک کسب و کار موفق در زمینه طراحی وب سایت کار آسانی نیست. یکی از بخش های مورد علاقه من ارائه مشاوره به دیگر صاحبان کسب و کار صراحی سایت است. اما گاهی اوقات نا امید می شوم وقتی می بینم که مردم یک اشتباه بسیار بد را بار های مرتکب می شوند. (اشتباهاتی که من آرزو دارم زودتر پایان یابند). هیچ کسی به ما آموزش نمی دهد که چگونه یک کسب و کار طراحی وب سایت را راه اندازی کنیم و اکثر افراد از طریق تجربه و خطا به این مهم دست یافته اند.

در این مقاله قصد دارم با ارائه نکات مهمی در این زمینه، شما را از انجام برخی از این اشتباهات مهلک دور کنم. 

صاحبان موفق کسب و کار طراحی سایت می دانند که چه چیزی می خواهند

اجازه دهید بحث را با یک سوال بنیادی مرتبط با کسب و کار طراحی وب سایت، شرع کنیم. چرا کسب و کار خود را راه اندازی می کنید؟ از راه های دیگری استفاده کنید. چرا برای کسی کار نمی کنید؟ 

همه ما دلایل مختلفی برای شروع یک کسب و کار طراحی سایت داریم. برخی از افراد می خواهند زمان بیشتری را با خانواده خود داشته باشند، برخی دیگر فکر و ایده اقتصادی بهتری دارند. پاسخ صحیح یا نادرستی وجود ندارد. اما باید انگیزه اصلی خود از این کار را مشخص نمایید. وقتی که شما درگیر کار های روزمره خود می شوید، از بین بردن این انگیزه می تواند به آسانی رخ دهد، و قبل از اینکه بفهمید بخت خود را از دست خواهید داد. به عنوان مثال شما به سختی در حال کار روی پروژه های کاری خود هستید در حالی که تصمیم داشتید وقت بیشتری را با خانواده خود صرف کنید.

توجه داشته باشید که بایستی با خودتان درباره انگیزه خود صداقت داشته باشید. اگر نیستید، یک مسیر اشتباه را برای کسب و کار خود به پایان خواهید رساند. 

طراحی سایت 

سرمایه کسب و کار خود را تحت کنترل داشته باشید

اگر شما قصد دارید که کسب و کار طراحی وب سایت را به درستی راه اندازی کنید، باید درک درستی از سرمایه خود در تمام زمان ها داشته باشید. فقط استخدام یک نیروی حسابدار برای انجام این امور کافی نیست. شما حداقل باید بدانید که چه هزینه هایی را باید بکنید. FreeAgent یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری است که می توانید از آن برای کسب و کار تان استفاده نمایید.

هنگام راه اندازی کسب و کار طراحی وب سایت، روی افراد سرمایه گذاری کنید

در قسمت بعدی مشاوره ای که می توانم به شما بدهم، پیشنهاد می کنم که روی کارکنان خود سرمایه گذاری کنید (این شامل خود شما هم می شود). مهم ترین دارایی هر کسب و کار طراحی وب سایت افراد آن هستند. پس سعی کنید به اندازه کافی از آن ها حمایت کنید. وقت و هزینه خود را صرف کنید تا آن ها به مهارت کافی در زمینه مورد نظر خود برسند. به آن ها یک بودجه آموزشی اختصاص داده و زمان زیادی را برای یادگیری آن ها در نظر بگیرید. 

همچنین نگران سلامت جسمی و روحی آن ها نیز باشید. به کارکنان خود (حتی خودتان) نباید فشار های خیلی سنگینی را بیاورید. هنگامی که شما یک کسب و کار طراحی وب سایت را راه اندازی می کنید، طبیعی است که در سایت های غیر کاری و تعطیلات نیز کار کنید. شما باید سعی کنید تا پایه های قدرتمندی برای شرکت ایجاد نمایید. اما شما نمی توانید این کار را برای همیشه انجام دهید و این فشار های برای شروع کار است تا وقتی که به روند طبیعی نزدیک شود.

همچنین درباره مرخصی دادن نیز باید دقت داشته باشید. سعی کنید الگویی بد برای کارکنان خود نباشید. اگر شما دیر به شرکت وارد می شوید، تیم شما نیز در همین حد نسبت به شرکت احساس مسئولیت خواهد داشت. که این موضوع باعث کاهش کیفیت و بهره وری خواهد شد. شما باید سعی کنید از یک فرهنگ پایدار در محیط کاری خود استفاده کنید. 

ارائه راه حل های مناسب به مشتریان

طراحی وب سایت برای مشتریان 

موفقیت کسب و کار طراحی سایت شما به نحوه بازاریابی شما وابسته خواهد بود. یکی از اشتباهات رایجی که وجود دارد این است که صاحبان کسب و کار ها از مهارت های لازم در شرکت خود استفاده نمی کنند. آن ها فکر می کنند چون می توانند یک وب سایت با کیفیت تولید کنند پس همه چیز تمام است. اما در حقیقت بسیاری از مهارت های مورد نیاز دیگر، از جمله توانایی فروش و بازاریابی وجود دارند. 

البته منظور من استفاده از روش های قدیمی بازاریابی نیست. من هیچ نتیجه خوبی را از تبلیغات کلیکی دریافت نکردم. اما شما می توانید یک وبلاگ خوب برای دست یافتن به خواسته های خود استفاده کنید. هیچ فرمول جادویی برای بازاریابی وجود ندارد، زیرا کسب و کار ها با یک دیگر متفاوت هستند. 

مشکل اینجاست که اغلب صاحبان کسب و کار انتظار دارند نتایج بازاریابی محصولات خود را به سرعت دریافت کنند. در صورتی که بازاریابی معمولا مدتی طول می کشد تا تاثیرات خود را نشان دهد و اغلب این زمان بسیار اندک است.

آیا شما موفق به کسب درآمد دوره ای شده اید؟

بسیاری از صاحبان کسب و کار های طراحی سایت فقط چند هفته فرصت تا پایان کار خود و حذف شدن دارند. این به آن دلیل است که آن ها امور مالی کنترل شده ای ندارند و فاقد پشتیبانی مالی هستند. این به این دلیل است که شرکت دارای درآمد مجدد نخواهد بود و نمی تواند آن را پیش بینی کند. البته گفتن این که شما باید درآمد دوره ای داشته باشید، آسان است اما انجام آن سخت است.

یکی از مواردی که می تواند به موفقیت شما کمک کند این است که مدیریت و بهینه سازی وب سایت های مشتریان خود را قبول کنید. اغلب مشتریان بعد از مدتی می فهمند که نمی توان یک وب سایت را ایجاد و رها کرد. اکثر آن ها نمی توانند یک فرد را به صورت تمام وقت برای این کار استخدام کنند. پس منتظر نباشید تا مشتریان برای بهبود وب سایت خود به شما رجوع کنند. 

تکرار چرخه کسب و کار با ارائه خدمات منحصر به فرد

مزیت قابل توجهی که درآمد دوره ای دارد این است که نیاز به هزینه های زیادی ندارد (هزینه بازاریابی و غیره). تکرار چرخه کسب و کار با استفاده از مشتریان موجود نیروی حیاتی کسب و کار شما خواهد بود. بسیاری از صاحبان کسب و کار طراحی وب سایت فکر می کنند که تشویق به تکرار چرخه کسب و کار کیفیت کار را کاهش خواهد داد، اما همه داستان این نیست. 

درست است که کیفیت کار شما یک بخش مهم است، اما تجربه در طولانی مدت مهم تر خواهد بود. مشتریان فقط یک وب سایت را از شما خریداری نمی کنند، بلکه آن ها یک سرویس را می خرند. این بدان معنی است که ما باید در ارتباط با اغلب مشتریان بهتر باشیم. ما باید مهارت های نرم افزاری خود را ارتقاء دهیم و به مشتریان در پروژه ها کمک کنیم. ما باید سعی کنیم مشتریان را بفهمیم و آن ها را دوست داشته باشیم.

رقابت بر سر قیمت طراحی وب سایت

قطعا اگر بودجه شرکت کم باشد، ایجاد یک تجربه عالی برای مشتریان شرکت کار آسانی نیست. شرکت های طراحی وب سایت زیادی بوده اند که بودجه خود را کاهش داده اند در حالی که مشتریان انتظارات زیادی از آن ها داشته اند.

آن ها به طور مرتب قیمت های خود را برای باقی ماندن در میدان رقابت کاهش می دهند، اما این یک اشتباه است. با پیشرفت تکنولوژی دیگر مردم کمتر به خاطر مهارت فنی شما به سراغتان می آیند و به دنبال کسی هستند که کار را ارزان تر برایشان انجام دهد. تعداد زیادی از این ابزار ها مانند wix نیز هستند که کار طراحی وب سایت را برای آن ها انجام می دهند. 

ابزار هایی مانند wix به این معنا هستند که آینده ما به عنوان شرکت طراحی سایت در ارزان سازی سایت ها نخواهد بود. آینده ما برای کسب و کار های طراحی سایت در دانش و تخصص ما است که بتوانیم این وب سایت ها را به موفقیت برسانیم. 

در نتیجه اگر شما در پایین بازار کار می کنید، زمان شروع حرکت به سمت بالا فرا رسیده است. برای شروع سعی کنید مشتریان با ارزش بیشتری را هدف قرار دهید که نیاز به یک تخصص خاصی دارند که آن را از منابع رایگان به دست نخواهند آورد. برای انجام این کار نیاز به تخصص داریم.

اشباهات متداول شرکت های طراحی وب سایت 

یک مشکل دیگری که من زیاد با آن برخورد کرده ام شرکت هایی حاشیه دار هستند. به نظر نمی رسد در پروژه هایی که آن ها اجرا می کنند پولی وجود داشته باشد. بخشی از مشکل این است که آنها برای خدمات خود کم هزینه هستند. اما این تمام داستان نیست. آنها به شدت ناکارآمد هستند.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که شرکت ها در این زمینه انجام می دهند این است که آن ها همیشه به دنبال چیزهای جدید هستند. هر پروژه مانند یک چرخه نوآوری است، زیرا آنها می خواهند یک فریم ورک، سیستم مدیریت محتوا یا تکنیک جدیدی را امتحان کنند. ابزار های بسیار جدیدی وجود دارند که به ما کمک می کنند تا وب سایت خود را به صورت موثر تر بسازیم و از هدر رفتن وقت ما جلوگیری می کنند. راه کار های زیادی وجود دارند که به بهبود کار ما کمک خواهند کرد. 

در آخر من از شما می خواهم که یک نیروی حمایتی پیدا کنید. به ثمر رساندن یک حرفه مثل طراحی وب سایت، کار آسانی نیست. سعی کنید ایده هایی را با افراد خارج از شرکت نیز داشته باشید. بدون این ها امکان شکست خوردن کار شما بسیار بالا است.

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

بلافاصله پس از ۵ ثانیه از ورود بازدید کنندگان به سایت شما، ایا آنها می توانند توصیف کنند که شرکت شما چه کاری را انجام می دهد؟ اگر آنها نیاز داشته باشند می توانند به راحتی در قسمت های مختلف سایت یا وبلاگ حرکت کنند؟ آیا طرح قیمت گذاری شما به آسانی قابل درک است؟ آیا میزان گزاف گویی بسیار بالا دارید؟ اگر شما خودتان را به این سوالات پاسخ منفی می دهید، شاید زمان آن رسیده است که نگاه دقیقی به شیوه طراحی وب سایت و وضعیت بهینه سازی آن داشته باشید.

۱۴ نکته ضروری برای بهبود طراحی وب سایت شما

یک وب سایت نمی تواند به سادگی با پیشرفت در مباحث محدود (مانند طراحی صرفا محتوا) موفق شود. این امر نیاز به طراحی دارد که بهیود تجربه کاربر در وب سایت، قابلیت های وب سایت و محتوای مناسب و مفید را تکمیل نماید.

وب سایت شما همچنین باید با مخاطبین خود به طور واضح ارتباط برقرار کند، اینکه در وب سایت چه کاری انجام می دهید، دلیل انجام آن چیست و چه کسی این کار را انجام می دهد، با شفاف سازی هدف وب سایت به آسانی می توانید به عنوان یک کسب و کار بزرگ مورد توجه قرار بگیرید.

بنابراین، چه چیزی باید بدانید که شروع به بهبود طراحی وب سایت خود کنید؟

برای پاسخ دادن به این سوال، ۱۴ راهنمایی در مورد بهبود طراحی وب سایت در این مقاله آماده کرده ایم تا اطمینان حاصل کنید که در طراحی مجدد وب سایت خود در مسیر درستی قرار گرفته اید و اطمینان کنید که از بازدیدکنندگان و کاربران دور نمی شوید.

۱۴ نکته برای بهبود طراحی وب سایت شما

۱٫ برنامه داشته باشید

فقط شروع به طراحی وب سایت نکنید. برای اطمینان از این که وب سایت شما به طور موثر نیازهای بازدیدکنندگان را برآورده می کند، شما باید به عنوان یک بازدید کننده جدید از وب سایت خود برای اولین بار دیدن کنید. چه صفحه ای می خواهید ببینید، چه محتوایی می خواهید بخوانید، و چه پیشنهاداتی برای مطرح کردن در مورد وب سایت دارید؟ درک این موضوع به شما کمک خواهد کرد که سایتی را طراحی کنید که از طریق آن فروش و کسب درامد کنید.

شما می خواهید وب سایت خود را برای مرحله بعدی طراحی کنید نه مرحله نهایی. همه چیز به پاسخ درست به سوالات بر می گردد، آنچه که در مورد مشتریان قبلی خود می دانید را بررسی کنید و تحقیق کنید که چگونه آنها از یک بازدید کننده معمولی تبدیل به یک مشتری شدند، سپس از این داده ها برای طرح برنامه و تهیه استراتژی خود بهره بگیرید.

طراحی وب سایت و بهبود آن با 14 نکته ضروری

طراحی وب سایت و بهبود آن با ۱۴ نکته ضروری

۲٫ پرت کننده های حواس را از وب سایت خود حذف کنید

برخی از عناصر در وب سایت شما از ارزش و پیامی که شما در حال تلاش برای انتقال آن هستید، می کاهند. انیمیشن های پیچیده، محتوایی که بیش از حد طول می کشد، تصاویر وب سایت نامناسب، تنها چند عامل در این لیست هستند.

با وجود مخاطبانی که فقط ۸ ثانیه توجه دارند، شما باید اولین تصور را به آسانی در نقاط اصلی برای بازدیدکننده به وجود آورید. این امر باید با بخش های کوتاه و قدرتمند شامل محتوا و عکس / آیکون های قابل اجرا که توسط سرصفحه های واضح و مختصر جدا شده اند انجام شود.

شما باید این تصور اولیه را به راحتی در کاربران به وجود آورید، آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که اصطلاحات مبهم در آن وجود ندارد و فقط محتوایی مناسب را شامل می شود که کاربران شما را گیج نمی کند.

۳٫ دکمه اشتراک اجتماعی و دنبال کردن را اضافه کنید.

تولید محتوای عالی و پیشنهادات فقط تا اینجا ادامه پیدا می کند اگر که شما به کاربران خود امکان اشتراک گذاری آنچه که دارید را ندهید.

اگر وبسایت شما در حال حاضر دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را ندارد ممکن است ترافیک زیادی از سمت شبکه های اجتماعی را که از طرف خوانندگان فعلی وب سایت شما ایجاد می شده را از دست داده باشید.

اگر این موضوع به نظر شما جدید است، بد نیست بدانید دکمه های به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، دکمه های کوچکی هستند که در اطراف بالا یا پایین پست های وبلاگ قرار دارند. آنها حاوی آیکون های وب سایت مختلف رسانه های اجتماعی هستند و به شما امکان می دهند صفحه را به طور مستقیم در کانال رسانه های اجتماعی مورد نظر خود به اشتراک بگذارید.

۴٫ پیاده سازی دعوت به عمل

هنگامی که بازدید کنندگان شما در سایت شما فرود می آیند، آیا می دانند چه کاری باید انجام دهند؟ آنها نمی دانند چه صفحاتی برای مشاهده و بازدید مورد علاقه آنهاست اگر شما به آنها جهت و مسیر لازم را نشان ندهید.

دکمه های Call-to-Action یکی از عناصری است که نشان می دهد کاربر بعدی باید روی یک صفحه کلیک کند. در حالی که همه ی ما کاربرد آن را می دانیم، اما می توان از آنها به درستی استفاده کرد تا کاربران از طریق آن به وب سایت شما هدایت شوند.

برای شناختن این که شما مجبور به انجام چه کاری هستید، شروع به خواندن صفحات در وب سایت خود کنید. آیا بیشتر صفحات، حتی مقالات وبلاگ را پیدا می کنید فقط با یک دکمه Call-to-Action ؟ اگر این گونه نیست زمان به روز رسانی آن فرا رسیده است.

طراحی وب سایت و بهبود آن با 14 نکته ضروری

طراحی وب سایت و بهبود آن با ۱۴ نکته ضروری

۵٫ از تصاویر درست استفاده کنید

هر عکس نمی تواند با نوع پیامی که میخواهید به مخاطبان خود را نشان دهید، متناسب باشد. خوشبختانه، شما باید از بین تعداد زیادی عکس انتخاب کنید. اما هنوز هم، بسیاری از افراد وب سایت را با عکس های ضعیف و نامناسب ترسیم می کنند.

فقط به این دلیل که یک وب سایت دارای تصویر است، به این معنا نیست که واقعی به نظر می رسد و اعتماد مشتری را به شرکت شما جذب می کند به شرکت شما را تحریک می کند. در حالت ایده آل، بهتر است شما از عکس هایی استفاده کنید که تصاویری از افراد واقعی که در حال کار در شرکت و دفتر هستند را نشان بدهد.

اگر عکس های واقعی گزینه مورد نظر شما نیستند، می توانید از تکنیک هایی برای کمک به انتخاب نوع مناسب عکس، استفاده کنید.

۶٫ ناوبری سایت

هنگام طراحی وب سایت خود، ناوبری نکته کلیدی است، اساسا ناوبری نقشه ای است که مکان های اصلی را به بازدید کننده نمایش می دهد.

هیچ چیز بدتر از یک سایت با رابط ناوبری ناخوشایند یا گیج کننده نیست. هنگام بهبود ناوبری وب سایت خود، مهم است که اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان شما به راحتی می توانند آنچه را که دنبال می کنند، پیدا کنند. بعضی از ویژگی های یک نوابری خوب شامل محتوای ساده، سلسله مراتب ناوبری، و طراحی پاسخگو است، اگر کاربران نتوانند آنچه را که دنبال می کنند پیدا کنند، هیچ دلیلی برای ماندن در سایت شما برایشان وجود ندارد. در عوض، آنها قطعا رقیب شما را پیدا می کنند که تجربه کاربر و ناوبری بهتری را ارائه می دهد.

۷٫ اجازه دهید بازدید کنندگان در وب سایت شما حرکت کنند.

از طراحی صفحات کوچکتر، غافل نشوید. از جمله ۳ تا ۵ بخشی که به کاربران جدید و قبلی کمک می کند که در سایت به گشت و گذار بپردازند. این امر می تواند به ایجاد یک تجربه ی یکپارچه در کاربر بینجامد.

اما این بخش ها باید چه باشد؟ و یا چیست؟

طراحی وب سایت و بهبود آن با این نکات

طراحی وب سایت و بهبود آن با این نکات

این لیست می تواند همشه تکمیل شود، اما برخی از عناصر مهم لیست  بخش های کمک به کاربر در وب سایت عبارتند از:

  • معرفی فیلم
  • مرور کلی خدمات
  • مشخصات محصول
  • درباره ی ما
  • مشتریان
  • مطالعات موردی / داستان موفقیت
  • منابع

۸٫ از فضالی خالی و سفید نترسید.

فضای سفید یک عنصر طراحی ضروری است که به شما کمک می کند صفحه را شکسته و خوانایی را افزایش دهید.

همچنین این فضا، “فضای منفی” نامیده می شود، فضای سفید به حوزه های اطراف عناصر در یک صفحه گفته می شود که خالی و فاقد محتوای یا آیتم های بصری هستند.

اگرچه ممکن است این فضای سفید، فضای اضافی به نظر برسد، اما در واقع مسئولیت پذیری و اولویت بندی محتوا را بر عهده دارد. همچنین نقش مهمی در روند طراحی و موقعیت عناصر طراحی وب سایت دارد.

اگر از بعضی صفحات فاقد فضای سفید استفاده می کنید، صفحه را مرور کنید و عناصر یا محتویاتی را که برای رسیدن به هدف در صفحه ضروری نیست، را مشاهده کنید. سپس اطمینان حاصل کنید که این محتوا به درستی گروه بندی شده است، به طوری که کاربران قادر به تشخیص اینکه کدام صفحه ، اولین صفحه بود، باشند.

۹٫ بهینه سازی سایت برای موبایل

بهینه سازی سایت خود برای نسخه های موبایل را فراموش نکنید. اگر قبلا نمی دانستید توجه کنید؛ ۸۰ درصد از کاربران اینترنت یک گوشی هوشمند دارند و “گوگل می گوید ۶۱ درصد از کاربران بعید به نظر می رسند به یک سایت که دسترسی به آن با تلفن همراه مشکل است، بازگردند و ۴۰ درصد از سایت رقیب به جای سایت شما بازدید خواهند کرد”.

این ضرورت است که سایت تان را متناسب با نیازها و خواسته های کاربران خود، طراحی کنید. ممکن است بخواهید از خودتان بپرسید، چرا کسی به سایت من از موبایل دسترسی پیدا می کند؟ آنها چه می خواهند؟ آیا طراحی وب سایت من به گونه ای است که به کاربران اجازه دهد به راحتی این کار را انجام دهند.

اگر وبسایت تان در بهینه سازی تلفن همراه موفق نیست، برخی از وب سایت های عالی در تلفن همراه را بررسی کنید تا بفهمید که این وس سایت ها چگونه تجربه کاربری مناسبی را در سایت شان ایجاد کرده اند. یا می توانید برای بهبود وب سایت خود و بهینه سازی آن روی لینک کلیک کنید تا متخصصان ما وب سایت شما را برای موبایل بهینه سازی کنند.

طراحی وب سایت و بهبود آن با این نکات

طراحی وب سایت و بهبود آن با این نکات

۱۰٫ پیدا شدن وب سایت

اگر می خواهید یک حضور آنلاین در دنیای اینترنت ایجاد کنید، شما نیاز به ایجاد یک وب سایت دارید که بتواند پیدا شود. این توسعه یک استراتژی سئو محسوب می شود که با توجه به شرایط جستجو مخاطب شما و بازدیدکنندگان، پیدا کردن سایت ممکن می شود.

شرایط این استراتژی این است؛ وب سایت باید شامل محتوایی باشد که مربوط به نیازهای بازدیدکنندگان شما باشد. فیلم ها، مقالات وبلاگ ها و کتاب های الکترونیکی چند مثال از محتوایی است که می تواند این کار را انجام دهد.

ابتدا کلمات کلیدی مناسب را شناسایی کنید که مخاطبان شما واقعا در جستجوی آن هستند در غیر اینصورت شما بازدیدکنندگان زیادی را جذب نمی کنید و هرگز فروش محصولی نخواهید داشت.

۱۱٫ آزمایش کردن را هرگز متوقف نکنید

ارزیابی مسیرهای تبدیل، سرعت حرکت کاربران، جایی که آنها کلیک می کنند و غیره، از ویژگی های مهمی هستند که می توانند نشان دهند که آیا صفحات شما به نحوی مناسب عمل می کنند یا خیر.

اگر فردی هستید که صفحات زیادی دارد، ممکن است این مسئله را در بسیاری از صفحات، به ویژه در صفحه های قدیمی تر، پیدا کنید. صفحات قدیمی ممکن است در عمل بسیار خوب باشند، اما حاوی اطلاعات قدیمی هستند که می دانید می توانند به روز شوند. بازدید کنندگان ممکن است فقط نیاز به برخی به روز رسانی های کوچک یا تغییراتی در طراحی داشته باشند. تغییرات ساده مانند رنگ دکمه ها، هدر ها یا اضافه کردن چند جمله در متن قبلی شما می تواند تفاوت های باور نکردنی در عملکرد صفحه را ایجاد کند.

۱۲٫ شناسایی لینک های ناشناخته ۴۰۴ یا شکسته شده

بسته به اندازه وب سایت شما و یا مدت زمانی که در سایت تان فعالیت می کنید، ممکن است چند صفحه یا لینک در آن وجود داشته باشد که کار نکنند. و مهم ترین قسمت آن، این است که بازدید کنندگان شما، این موضوع را بیان نخواهند کرد!

وقتی برای ارزیابی اینکه آیا سایت شما لینک های شکسته دارد یا نه، بگذارید. ممکن است شگفت زده شوید که صفحات فرود قبلی که عملکرد بالایی داشتند و یا صفحات دیگر وب سایت، لینک هایشان شکسته یا نامناسب است.

۱۳٫ ایجاد پیشنهاد جدید یا منحصر به فرد

بسیاری از ما روش هایی را که به طور معمول بازدیدکنندگان وارد وب سایت می شوند را می دانیم ، اما اگر به دنبال بهبود سایت هستید بهتر است ایده ها و پیشنهادات منحصر به فرد و جذاب را پیدا کنید.

مثلا تصور کنید شما یک شرکت رسانه ای هستید که متوجه می شوید بسیاری از رقبایتان در حال ساخت کتاب های الکترونیکی در مورد چگونگی ایجاد یک تقویم رسانه های اجتماعی هستند. به جای ایجاد یک پیشنهاد مشابه، می توانید یک گام به جلو بردارید و یک ابزار ایجاد کنید که به افراد اجازه می دهد وارد اطلاعاتی شوند که به ایجاد یک برنامه که با تقویم گوگل هماهنگ است، کمک کند؛ در این صورت شما از دیگر رقبا یک گام جلوتر خواهید بود.

هر تصمیمی که گرفته اید، مهم است که مطمئن شوید کاری که انجام می دهید، یک قدم بالاتر از رقبایتان است. کپی کردن پیشنهادات محتوایی که در حال حاضر وجود دارد، فقط غرق کردن سایت تان در دریاست.

۱۴٫ محتوای خود را به روز کنید و از شخصیت خودتان دور شوید

هنگامی که شما در یک شرکت، نوشته های کپی را آغاز می کند در واقع می خواهید بازدید کنندگان خود را تحت تاثیر قرار دهید. بسیاری تمایل به انجام این کار دارند که شبیه سقوط از یک پله است.

اکثر محتواها در اینترنت بر کلمه ی “ما” متمرکز شده است.

“ما درآمد را با .. افزایش می دهیم”، “مزایای ما شامل …” فقط نمونه هایی از هدر هایی است که بسیاری از آنها در سراسر صفحات وب استفاده می شود. اگر چه شما ممکن است با این روش سعی در رونق کسب و کار داشته باشید یا بخواهید بگویید که چه قدر محصولاتتان مفید است اما این نکته را در نظر داشته باشید که این روش تاثیری نخواهد داشت.

از محتوای مربوط به “ما” خارج شوید و آن را با “شما” جایگزین کنید. مشتریان بالقوه شما می خواهند شما را به چشم خود ببینند. نقاط درد آنها توسط شما درک شود و به طور مستقیم توضیحی در مورد حل شدن مشکلشان وجود داشته باشد.

بنابراین به جای یک سرصفحه مانند «مطالعات موردی ما»، سعی کنید چیزی شبیه به «داستان موفقیت بالقوه شما» را امتحان کنید. یا به جای یک صفحه حرفه ای که تمرکز آن بر این است که شرکت چقدر عالی است، می توانید بازدید کننده را آگاه کنید که آینده ی کسب و کارش چه خواهد بود. امیدوارم از این سری مقالات شرکت طراحی سایت وب افرا بهره کافی را برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم.

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت می تواند برای شما یک حرفه عالی در نظر گرفته شود. وقتی شما کسب و کار خود را شروع می کنید در واقع فقط در چند مورد محدود حق انتخاب خواهید داشت:

  • شما می توانید ساعات کاری خود را انتخاب کنید.
  • شما می توانید مشتریانتان را خودتان انتخاب کنید.
  • ابزار های مورد نیاز در طراحی وب سایت را خودتان مشخص می کنید.
  • حتی شما میزان کاری که در یک هفته انجام می دهید را هم خودتان تعیین می کنید.

اما علاوه بر این موارد برخی محدودیت ها نیز وجود دارند. اغلب مدیران کسب و کار های مربوط به طراحی سایت خیلی انعطاف پذیری ندارند. شما فقط یک ساعت محدود در روز برای کار کردن دارید و مهم نیست که چقد تلاش کرده اید و در بعضی مواقع اصلا از سقف کاری خود نیز بیشتر کار کرده اید. بنابراین اگر می خواهید درآمد خود را افزایش دهید، اما نمی خواهید خود را به مرگ بکشید، اساسا دو راه حل دارید:

  • افزایش قیمت و نرخ خدمات اصلی سرویس طراحی وب سایت
  • پیشنهاد خدمات و سرویس های اضافی به مشتریان

افزایش قیمت و نرخ خدمات اصلی سرویس طراحی وب سایت

به عنوان طراحان سایت، ما اغلب در کنارمان افرادی وجود دارند که کار را با قیمت های پایین تری می خواهند و به طور کلی درک عمیقی از حرفه طراحی سایت در میان بیشتر مردم وجود ندارد (مثلا یک مشتری می گوید:“دوست من این پروژه را با نصف قیمت شما ارائه می دهد، پس چرا من باید هزینه بیشتری را به شما پرداخت کنم؟!”). 

همه این ها و تعداد انگشت شماری از موارد دیگر ما را متقاعد می کنند که در قیمت های خود دقت بیشتری داشته باشیم. این مورد می تواند اولین گام برای شکست شما باشد. اگر شما قیمت و نرخ پروژه های خود را افزایش ندهید، به آرامی شکست می خورید. افزایش قیمت مزایای زیادی برای شما دارد. اما مهمتر از همه این است که شما را در یک فضای رقابتی جدید قرار خواهد داد. اگر بتوانید از حق بیمه استفاده کنید، دیگر نیاز نیست تعداد زیادی مشتری برای ادامه زندگی خود داشته باشید.

راه های متعددی برای افزایش نرخ های طراحی وب سایت وجود دارند، بنابراین بحث روی آن ها را بگذارید برای زمان دیگری و در حال حاضر، اجازه دهید در مورد طرف دیگر سکه بحث کنیم:

طراحی وب سایت 

پیشنهاد خدمات و سرویس های اضافی به مشتریان

چیزی که ارزش اشاره دارد این است که طراحی وب سایت یک نوع بسیار پیچیده از یک سرویس است. در واقع، “پیچیده” کلمه درستی نیست. منظور من این است که همیشه چیزهای اضافی وجود دارد که باید با طراحی و یا در کنار آن مراقبت شود. مثلا هنگامی که شما سفارش غذایی را می دهید، از شما پرسیده می شود که آیا سالاد و نوشیدنی هم در کنار آن می خواهید. آن ها سعی می کنند یک پکیج کامل را به شما ارائه دهند. 

مثال بالا تا حدودی به طراحی سایت شباهت زیادی دارد. در بیشتر مواقع طراحی بیشترین چیزی است که مشتری شما می خواهد. اما در عین حال آن می توانند از سرویس های دیگری که شما ارائه می دهید نیز استفاده کنند. به همین جهت سعی کنید این خدمات را تحت عنوان بسته های پیشنهادی یا چیزی شبیه به آن به مشتریان معرفی کنید.

برخی از این امکانات عبارتند از:

پیشنهاد سرویس میزبانی به مشتریان

این اولین گزینه در لیست من است، زیرا میزبانی یک تجارت بزرگ به حساب می آید. اگر به عنوان چشم اندازی در طراحی وب سایت به آن نگاه کنید. در این جا دو گزینه برای شما ایجاد می شود:

  • پیشنهاد بسته های میزبانی به عنوان نماینده فروش
  • ارائه بسته های میزبانی به عنوان یک واسطه و وابسته

تجربه کافی به شما این امکان را می دهد که قیمت های خود را تا حدودی تنظیم کنید و همچنین یک برنامه میزبانی را پیشنهاد کنید که برای نیازهای مشتریان شما مناسب باشد. به این ترتیب، شما در آینده از هر مشکلی که ممکن است ناشی از راه اندازی میزبانی بد برای وب سایت مشتریان باشد، خودتان را نجات می دهید (حتی اگر این خطا شما نباشد، مشتریان ممکن است شما را سرزنش کنند).

همکاری به صوت واسطه ای فرصت های شما را کم تر می کند اما شما می توانید بدون انجام کار اضافی پول بیشتری را کسب کنید. همچنین شما می توانید مشتریان را تحت تاثیر قرار داده و آن ها را از کار با شرکت های بی کیفیت منصرف کنید.

توسعه و پیکربندی وب سایت برای مشتری

درست مانند میزبانی وب سایت، مشتریان شما در روز های اول نیاز به کمک در راه اندازی سایت و تنظیم آن دارند. بسته به میزان تجربه شما در توسعه وب شما می توانید خدمات بیشتری را به مشتریان خود ارائه نمایید، اما به خاطر داشته باشید که حداقل باید مشتری خود را در یک نقطه بدون استرس قرار دهید. 

در تمامی مراحل تست و توسعه سایت در صورتی که مشکلی بر خوردید می توانید بدون این که حتی مشتری متوجه آن بشود، مشکل را رفع کنید.

کپی رایت وب سایت

بسته به این که مشتری شما چطور آماده بهره برداری از فضای آنلاین وب سایت خود شده است، ممکن است بخشی از فعالیت های کپی رایت را در اختیار شما قرار دهد. 

اغلب مشتریان حرفه ای ایده خوبی دارند و از نحوه عملکرد وب سایت خود آگاهی کاملی دارند. اغلب آن ها نیروی تولید محتوا خواهند داشت. برای اکثر مشتریان جدید، این که آن ها وب سایت می خواهند می تواند تنها چیزی باشد که آن ها می دانند. این که آیا شما این کمک را به آن ها می کنید یا خیر به شما بستگی خواهد داشت. با ارائه یک سرویس کپی رایت با این مسئله کنار بیایید. دو گزینه:

  • اگر شما در مورد مهارت های کپی رایتینگ خود مطمئن هستید و می خواهید برای خود کپی رایتینگ کنید، عالی است.
  • اگر نه، این را به سمت یک نیرو حرفه ای بفرستید. شخصی با مهارت و به توافق با آنها پیدا کنید. تعیین قیمت و اضافه کردن X درصد در بالای آن برای خودتان را فراموش نکنید.

ارائه یک پکیج آماده از مقالات

این مورد شبیه به کپی رایت است، اما دقیقا همان نیست. چیزی که من از پکیج مقالات مد نظرم است، چیزی شبیه مجموعه ای از مقالات وبلاگ است که برخی از مشتریان ممکن است نیاز داشته باشند. 

استفاده از یک وبلاگ مناسب، برای کسب و کار های آنلاین ضروری است اما اغلب آن ها از مطالبی که باید منتشر شود اطلاعات کافی ندارند. این جایی است که می توانید سرویس مورد نظر را به عنوان یک پکیج آماده از مقالات ارائه دهید. با این حال اگر شما وقت این کار را ندارید می توانید از یک وبلاگ نویس یا شخص حرفه ای تری در این زمینه استفاده نمایید. 

پیشنهاد سئو و بهینه سازی وب سایت به مشریان

سئو وب سایت 

براساس منابع معتبر گوگل بیش از 90 درصد از ترافیک جستجوی آلی جهانی را تشکیل می دهد. سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو واقعا یکی از محبوب ترین عناصری است که هر صاحب وب سایت نیاز دارد. در حقیقت، اگر وب سایت آنها در گوگل قابل مشاهده نباشد، می تواند به این معنا باشد که وب سایت اصلا وجود ندارد. 

بنابراین چیزی که شما می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید، سئو داخلی وب سایت آن ها است. امروزه سئو داخلی به اندازه لینک سازی برای وب سایت اهمیت دارد. پس وقت آن است که یک قدم جلوتر بگذارید و این بسته را هم به مشتریان خود ارائه دهید.

طراحی و راه اندازی خبرنامه

شما می توانید یک بسته طراحی خبرنامه سفارشی را ارائه دهید. (با استفاده از انواع ایمیل ها و قالب های استاندارد) به عنوان مثال: یک ایمیل فروش، یک ایمیل به روزرسانی وبلاگ، یک ایمیل عمومی و هر چیز دیگری که مشتری می تواند از آن استفاده کند (با آنها مشورت کنید).

همچنین پیشنهاد می کنیم نرم افزار ایمیل خبرنامه را برای آن ها تنظیم کنید و آن را به عنوان یک محصول رایگان به آن ها ارائه دهید.

طراحی و تنظیم آگهی

همانند خبرنامه، مشتریان شما ممکن است نیاز به تبلیغات سفارشی شده داشته باشند. اگر بتوانید یک پیشنهاد خوب ارائه دهید این می تواند یک شغل جانبی دیگری برای شما باشد. انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که مشتری ممکن است نیاز داشته باشد، بنابراین این نوع سرویس می تواند بسیار گسترده باشد. شما با یک مدل قیمت گذاری خوب، می توانید این خدمات سودآور را ایجاد کنید.

همچنین به احتمال زیاد، مشتریان شما نیازی به تبلیغات فقط برای یک بار ندارند. در اغلب موارد، آن ها تبلیغاتی جاری می خواهند و به یک جریان ثابت از طرح های جدید نیاز دارند. هرچه بیشتر بر روی تبلیغات خاص مشتریان خود کار کنید، عناصر قابل استفاده مجدد بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت، به طوری که شما قادر خواهید بود تبلیغات جدیدتر را سریع تر انجام دهید.

پیشنهاد بسته تجزیه و تحلیل وب سایت

من فکر می کنم همه شما با این طرز فکر من موافق هستید که هر وب سایت موفقی نتیجه به اجرا درآمدن تجزیه و تحلیل های مناسب بوده است. اگر صاحبان وب سایت ها به ترافیک ورودی وب سایت خود توجهی نکنند و از نتایج حاصل شده از صفحات مختلف وب سایت اطلاعاتی نداسته باشند، چگونه می توانند به موارد مربوط به مخاطبان و مشتریان خود رسیدگی کنند؟!

چندین امکان وجود دارد که می توانید برای این مورد به مشتریان خود ارائه نمایید:

  • سایت خود را به یک سیستم تجزیه و تحلیل محبوب متصل کنید و مطمئن شوید که همه چیز درست کار می کند.
  • گزارشات ماهیانه خود را به طور منظم در مورد عملکرد سایت، صفحات محبوب، محتوا و سایر اطلاعاتی که برای آنها ارزشمند است، ارائه دهید.

به روز رسانی رایگان طراحی سایت بعد از چند ماه

این ممکن است کمی خطرناک باشد. بنابراین بایستی مراقب باشید. ایده کلی این است که طراحی مجدد وب سایت مشتری خود را پس از 10-12 ماه به صورت رایگان انجام دهید. اگر مشتری شما بعد از یک سال انتظار طرح کاملا جدیدی را داشته باشد، این راه کار می تواند مشکل ساز باشد. پس بهتر است در صورت قرارداد معنی و مفهوم به روزرسانی مورد نظر خود را دقیقا مشخص کنید. 

این موضوع ارزش واقعی را برای مشتری شما ایجاد می کند، زیرا بعد از یک سال فعالیت آن ها می دانند که چه مسیری را می خواهند ادامه بدهند و برنامه های اصلی خود را ارزیابی می کنند. سپس آن ها می دانند که به روز رسانی وب سایت آن ها باید چطور باشد. 

به روز رسانی نرم افزار وب سایت بعد از چند ماه

اگر وب سایت مشتری شما از یک سیستم سرویس دهنده خارجی یا از هر ابزار مشابهی استفاده می کند، بسته به تکنولوزی استفاده شده معمولا هر 6 ماه یکبار نیاز به به روز رسانی دارد. ابتدا شما باید مشتریان را از اهمیت به روز رسانی نرم افزار ها آگاه کنید و سپس پیشنهاد خود را مطرح نمایید. این نوع کار معمولا زمان زیادی از شما نمی گیرد و می تواند در عرض چند دقیقه انجام شود ولی می تواند درآمد خوبی را ایجاد نماید.

نظر شما چیست؟

به نظر شما چه راه های دیگری برای ارائه سرویس ها و خدمات مختلف طراحی وب سایت به مشتریان وجود دارد؟ منتظر دریافت نظرات شما در قسمت نظرات هستم.

ترجمه از سایت adobe

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

قطعا شما هم مثل همه صاحبان کسب و کار‌ها همیشه به این فکر می‌کنید که چه عاملی می‌تواند درآمد شما را چند برابر کند! گاها ایده‌هایی به ذهنتان رسیده است که می‌تواند باعث کسب هر چه بیشتر درآمد شوند ولی نیاز به سرمایه گذاری دارند و شما هم در حال حاضر قدرت سرمایه گذاری ندارید. امروز در بلاگ پلدش می‌خواهیم مثال هتل را به شما بزنیم و ببینیم چگونه می‌توانیم با سرمایه گذاری کم به درآمد بیشتر برسیم و چه ابزارهایی برای رسیدن به این هدف نیاز داریم.

حالا فرض کنید شما صاحب یک هتل هستید و از خودتان سوال کنید چگونه می‌توانم درآمد خودم را افزایش بدهم، و سعی کنید کمی به این سوال فکر کنید. سپس ادامه مقاله را بخوانید.

اگر به جواب سوال فکر کرده باشید شاید گزینه‌هایی مثل انتخاب نامی مناسب و یا انتخاب شعار به ذهنتان رسیده باشد، یا مکانی که هتل در آن واقع شده است، امکاناتی که ارائه می‌دهید و یا حتی ارزش افزوده‌ای که برای مشتریان ایجاد می‌کنید. اگر به این موارد فکر می‌کردید باید بگوییم جواب کاملا درست هست و همه این موارد واقعا در درآمد بیشتر خیلی تاثیر دارند. موفقیت شما در یک کسب و کار هتل، داشتن همچنین خدماتی است و ولی این خدمات کافی نیستند و نمی‌تواند نکته تمایز شما با رقبا باشد. یکی از عوامل بسیار بسیار مهم و اساسی در موفقیت هتل شما این هست که با استفاده از یک طراحی سایت هتل حرفه‌ای بتوانید همه امکانات هتل را بصورت مناسب و در قالب مدیا معرفی کنید، یعنی قبل از اینکه مسافرین و مردم از در ورودی وارد هتل شوند، از طریق سایت و طراحی سایت انجام شده برای هتل شما، با تمام امکانات و ویژگی‌ها و تعرفه‌های هتل به خوبی آشنا باشند و دید کاملی از اینکه هتل شما چه مزایا و معایبی دارد را داشته باشد. که البته برای این کار نیازمند یک طراحی سایت حرفه هستید که بتوانید همه موارد ذکر شده را بصورت یکجا ارائه بدهید.

بازاریابی دیجیتالی برای هتل شما که همدتا با تمرکز بر روی طراحی سایت هتل اتفاق می‌افتد خیلی خیلی مهم‌تر از امکانات و ویژگی‌های هتل هست، یعنی اگر صاحب هتل هستید و می‌خواهید درآمد خود را از طریق دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی افزایش دهید باید با کمک یک شرکت طراحی سایت قابل و حرفه‌ای، برای خود یک سایت حرفه‌ای طراحی کنید و سپس تیم طراحی سایت، برای شما خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت انجام بدهند، در این صورت و با تکیه بر مقالات آموزشی بلاگ پلدش و مشاوره رایگان طراحی سایت پلدش، مشاوره رایگان سئو سایت پلدش، مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ پلدش و مشاوره رایگان بهینه سازی سایت پلدش، می‌توانید به بهترین نحو ممکن به هدف خود یعنی معرفی کسب و کار، بیشتر دیده شدن از طریق گوگل و لینک سازی و در نهایت افزایش درآمد خواهید رسید.

در این مقاله می‌خواهیم به پنج نکته‌ای که باعث می‌شود که مسافر و توریستی که می‌خواهد عمل رزرو آنلاین هتل انجام بدهد، بتوانند به آسانی به هدف خود، یعنی رزرو آنلاین هتل در شهر مورد علاقه خود و البته بصورت آنلاین، برسد.

فهرست عناوین مقاله:

در این مقاله شما با این مباحث آشنا خواهید شد:

طراحی سایت هتل باید مناسب برای موبایل باشد.

بر اساس آماری که گوگل منتشر کرده، امروزه اکثر مسافرین و توریست‌ها از موبایل برای رزرو آنلاین هتل استفاده می‌کنند.

بعد از طراحی سایت هتل، بازاریابی محتوا را شروع کنید.

محتوا برای بازدیدکنندگان و مسافرین ارزش افزوده ایجاد می‌کند، چرا که آنها دوست دارند قبل از سفارش آنلاین هتل، درباره آن اطلاعات کامل بدست بیاورند.

تصاویر و ویدیو‌های مناسبی منتشر کنید.

اکثر مسافر‌ها برای تعطیلات آخر هفته یا آخر ماه مسافرت می‌کنند و دوست دارند جایی بروند که خوش آب و هوا باشد، بنابراین برای آنها تصاویر و ویدیوهای مناسب منتشر کنید تا نظرشان را جلب کنید.

در طراحی سایت هتل، باید امکان رزرو آنلاین مطمئن قرار بدهید.

تصور کنید مسافرین بعد از کلی جستجو و یافتن شما، امکان رزرو اتاق مورد نظرشان را نداشته باشند. در این صورت به احتمال 90 درصد مشتری شما نخواهند بود. بنابراین در طراحی سایت هتل باید امکان رزرو آنلاین هتل وجود داشته باشد.

پیشنهادات ویژه ارائه بدهید و در هر صفحه دکمه رزرو آنلاین هتل قرار دهید.

در طراحی سایت هتل باید به این نکته توجه کنید که در هر صفحه، باید بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کنید. بنابراین لینک رزرو آنلاین هتل و هر چیزی که بازدیدکننده را به مشتری تبدیل می‌کند را در صفحات خود قرار دهید.

برای نتیجه گرفتن بهتر از طراحی سایت، همه چیز باید واضح و شفاش باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که در بازار هدف شما، بیشتر از موبایل و اینترنت کم سرعت استفاده می‌شود بنابراین باید طراحی سایت هتل به صورتی باشد که در حین برخورداری از امکان رزرو آنلاین هتل و محتوای دینامیک، از سرعت بسیار بالایی برخوردار باشد.

در طراحی سایت هتل حتما باید به Mobile-Friendly بودن سایت توجه کرد چرا که بازار هدف طراحی سایت هتل، اکثرا از موبایل استفاده می‌کنند

طراحی سایت هتل باید مناسب برای موبایل باشد.

اولین و مهم‌ترین نکته در ساخت سایت مسافرخانه و طراحی سایت هتل، Mobile-Friendly بودن آن هست. در طراحی سایت واکنش‌گرا که برای اکثر سایت‌ها انجام می‌شود، هدف این است که کاربری که از طریق موبایل، وارد سایت شما می‌شود، براحتی بتواند تمام بخش‌های سایت را کاوش کند، که اصطلاحا به همچنین سایتی، سایت واکنش‌گرا یا Responsive گفته می‌شود. ولی طراحی سایت هتل علاوه بر واکنش‌گرا بودن، باید قابلیت رزرو آنلاین هتل را دارا باشد و کاربر بتواند از طریق موبایل تمام کارهای خود را در عرض تنها چند ثانیه به راحتی انجام بدهد. 

دلیل اینکه طراحی سایت هتل، باید متفاوت تر و حرفه‌ای تر از سایر طراحی سایت‌ها انجام شود این است که بیش از 80 درصد مسافرین، از طریق موبایل هتل‌ها و مسافرخانه‌های موجود را بررسی می‌کنند، چرا که اکثر مسافرین و توریست‌ها در لحظه مسافرت به کامپیوتر دسترسی ندارند. و البته طبق تحقیقات انجام شده توسط گوگل، بیش از 50 درصد رزرو آنلاین هتل‌ها از طریق موبایل صورت گرفته است.

ما در شرکت پلدش به این نکات ریز ولی بسیار موثر خیلی توجه می‌کنیم، چرا که اعتقاد ما بر این هست که رعایت همین نکات ریز، باعث تمایز بودن طراحی سایت پلدش با شرکت‌های رقبا می‌باشد. ما در پلدش همیشه به کسب و کار شما فکر می‌کنیم و اول سعی می‌کنیم کسب و کار شما را شما را بدقت مورد بررسی قرار بدهیم و سپس متناسب با وضعیت کسب و کار شما و بازار هدفتان، طراحی سایت و خدمات سئوو دیجیتال مارکتینگ انجام بدهیم. استراتژی ما این است که مشتری ما بتواند از طریق طراحی سایت، به هدف خود یعنی کسب درآمد برسد تا از شرکت ما راضی باشد چرا که با توجه به تجربه، مشتری، مشتری می‌آورد. 

پیشنهاد می‌کنیم صفحه طراحی سایت را مطالعه کنید و جهت مشاوره رایگان طراحی سایت و خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ، با ما تماس بگیرید.

طبق آماری که توسط گوگل گرفته شده است 83% کاربران و مسافرین که از طریق موبایل خود بدنبال سایت هتل گشته‌اند، اکثرا به سایتی هدایت شده‌اند که مناسب برای موبایل نبوده است، بعبارتی اکثر سایت‌های امروزی Mobile-Friendly نیستند و فاکتور‌های Mobile-Friendly بودن را ندارند. معمولا اشکالاتی که ما در طراحی سایت انجام شده برای مشتریان مشاهده می‌کنیم واکنش‌گرا نبودن، استفاده نامناسب از تگ‌ها و به اصطلاح دارا نبودن از یک ساختار مناسب می‌باشد و در بیشتر موارد دیده‌ایم که امکانات سایت مناسب موبایل نبوده است به عبارتی کاربران موبایل نمی‌توانند به راحتی با سایت و امکانات سایت ارتباط برقرار کنند.

البته با اینکه امروز اپلیکیشن‌های رزرو هتل هم وجود دارد ولی با انجام طراحی سایت مناسب و داشتن یک سایت شکیل و پرمحتوا، می‌توانید خدمات خود را بهتر و آسان‌تر معرفی کنید و از رقبای خود سبقت بگیرید. همچنین شما با انتشار محتوا و تصاویر و ویدیو‌های مناسب در سایت خود و ههمچنین طراحی سایتی که تمام قوانین سئو رعایت شده باشد، باعث می‌شوید که در گوگل به صفحه اول آمده و بیشتر دیده شوید و بیشتر دیده شدن به نوبه خود باعث افزایش درآمد شما می‌شود، در غیر اینصورت رقبایی که دارای سایت هستند از شما موفق‌تر خواهند بود.

این نکته را به یاد داشته باشید که تنها داشتن یک سایت واکنش‌گرا کافی نیست و باید این امکان را در سایت خود فراهم کنید که کسی که از طریق موبایل خود وارد سایت شما می‌شود، بتواند به آسانی و در چند مرحله ساده، رزرو آنلاین خود را انجام بدهد که این کار نیازمندطراحی سایت اختصاصی است که شرکت طراحی سایت برای شما برنامه نویسی بکند و امکانات مورد نظرتان را فراهم کند.

بعد از طراحی سایت هتل، بازاریابی محتوا را شروع کنید.

تولید محتوا باعث ایجاد ارزش افزوده برای مخاطبان می‌شود. توجه به این نکته بسیار مهم است که بازدیدکنندگان قبل از خرید یک محصول یا خدمات، بتوانند در مورد آن محصول اطلاعات بدست بیاورند چرا که این مورد نیاز اصلی هر شخصی است که می‌خواهد پول هزینه کند. مشتری‌ها می‌خواهند به این اطمینان برسند که چرا باید محصول شما را خریداری بکنند، به عبارتی در مورد این مثال چرا باید هتل شما را رزرو کنند و چرا نباید هتل دیگری را رزرو کنند. بنابراین شما باید در سایت خود به صورت مناسب خدمات خود را معرفی کنید و همچنین با تولید محتوا و انتشار تصاویر و ویدیوهای مناسب، آنها را ترغیب کنید تا اتاق‌های هتل شما را رزرو کنند. با تولید محتوای مناسب و اطلاعاتی که مسافرین نیاز دارند، می‌توانید به آنها اطمینان بدهید که برای آنها ارزش قائل هستید و به خاطر آنها محتوا تولید می‌کنید و اگر از هتل شما استفاده کنند قطعا باز هم به فکر آنها خواهید بود.

پیشنهاد شرکت پلدش برای طراحی سایت هتل این است که طراحی سایت هتل را در دو زبان یا بیش از دو زبان انجام دهید. برای مثال داشتن حداقل یک نسخه سایت انگلیسی و فارسی برای یک هتل ضروری و لازم هست. البته ما در شرکت پلدش معمولا برای مشتری‌هایی که می‌خواهند بصورت بین المللی فعالیت کنند، طراحی سایت را به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و روسی انجام می‌دهیم و برای ارائه همچنین خدماتی، قبلا بستری فراهم کرده‌ایم تا بتوانیم بصورت مناسب به این هدف برسیم که از طریق سیستم مدیریت محتوای اختصاصی شرکت صورت می‌گیرد. چند زبانه بودن سایت باعث می‌شود توریست‌های خارجی که برای تعطیلات به ایران مسافرت می‌کنند را به هتل خود جذب کنید. تولید محتوا بخصوص برای توریست‌های خارجی، که بیشتر اهل تکنولوژی هستند و از اینترنت و اطلاعاتی که در اینترنت وجود دارد بیشتر بهره‌مند می‌شوند بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

بعد از طراحی سایت هتل و تولید محتوا، باید از داشتن سئو مناسب اطمینان حاصل کنید چرا که مهم است سایت شما در صفحه اول گوگل دیده شود تا بتوانید توریست‌ها را به هتل خود جذب کنید. برای این هدف باید در صفحات سایت خود، از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید، کلماتی که باعث می‌شود تا توریست‌ها به سایت و هتل شما دسترسی داشته باشند. این نکته را فراموش نکنید که کلمات کلیدی مناسب کلماتی هستند که برای بازدیدکننده ارزش ایجاد کنند. برای مثال می‌توانید از کلمات کلیدی زیر برای تولید محتوا برای سایت هتل استفاده کنید:

نکات مسافرت، برای مسافرت چه چیزهایی باید بسته بنده شوند، کجاها سفر کنید، پیشنهادات ویژه برای مسافران، جاهای دیدنی شهر و ...

سیستم مدیریت محتوای اختصاصی شرکت، دارای امکاناتی است که براحتی با بروزرسانی ماژول‌های سئو آن، تمام سایت شما بروز می‌شوند و می‌توانید با اطمینان به اینکه سایت شما مطابق با آخرین تغییرات سئو می‌باشد به فعالیت خود ادامه بدهید. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی سایت مراجعه بفرمایید.

در طراحی سایت هتل باید از تصاویر و ویدیو‌های باکیفیت استفاده شود تا بتوانید توجه بازدیدکننده‌ها را جذب کنید

تصاویر و ویدیو‌های مناسبی منتشر کنید.

مهم نیست یک نفر به مسافرت کاری می‌رود یا مسافرت تفریحی، چرا که در هر صورت می‌خواهد برای ساعاتی هم که شده جاهای دیدنی برود و از مسافرت خود لذت ببرد. شما با انتشار تصاویر و ویدیوهای مناسب از جاهای دیدنی شهر خود، باعث می‌شوید که بازدیدکننده از سایت شما به نحو احسن استفاده کند و از دیدن آنها لذت کند چرا که مطمئنا شما هم تصاویر و ویدیو‌های منحصر به فردی را منتشر خواهید کرد! بنابراین بعد از طراحی سایت مهم است که محتوای مناسب منتشر کنید و تصاویر و ویدیوهای جذاب منتشر کنید. در مورد تصاویر و ویدیوها هم مهم است که شما صفحات خود را از نظر سئو بهینه کنید تا در صفحه اول گوگل قرار بگیرند. در صورتی که با خدمات سئو سایت آشنا نیستید پیشنهاد می‌کنیم بعد از مطالعه صفحه خدمات سئو سایت، و همچنین مطالعه مقالات آموزشی سئو بلاگ پلدش، با تیم سئو شرکت پلدش بصورت رایگان مشاوره کنید تا بتوانید از محتوای تولیدی خود به سود برسید.

اگر در طراحی سایت هتل، امکان رزرو آنلاین نباشد، به احتمال 90% مشتری را از دست خواهید داد

در طراحی سایت هتل، باید امکان رزرو آنلاین مطمئن قرار بدهید.

اما یکی دیگر از نکات مهم که باید در طراحی سایت هتل در نظر داشت امکان رزرو آنلاین مشتری از طریق موبایل و البته در عرض چند کلیک ساده می‌باشد! همانطور که بالا هم اشاره شد اتفاق بدی هست که مسافرین و توریست‌ها، با کلی جستجو از طریق گوگل و یا لینک‌سازی که در سایت‌های دیگر شده است، وارد سایت شما شوند و از محتوا و تصاویر و ویدیو‌های سایت شما لذت ببرند و ترغیب بشوند که یکی از اتاق‌های هتل را رزرو کنند، ولی نتوانند جایی یا امکاناتی پیدا کنند که بتوانند از طریق آن اتاق مورد نظرشان را رزرو کنند، به احتمال 90 درصد به بالا از رزرو خود منصرف خواهند شد! شما باید این امکان را در سایت خود فراهم کنید تا به محض اینکه مسافرین اراده کردند که یکی از اتاق‌های هتل شما را رزرو کنند، بتوانند با چند کلیک ساده و بصورت آنلاین این کار را انجام بدهند و همه مراحل سفارش از انتخاب اتاق گرفته تا پرداخت مبلغ، بصورت آنلاین صورت بگیرد. 

همچنین لینکی را در سایت خود قرار بدهید تا بازدیدکنندگان بتوانند به آسانی مکان فیزیکی هتل شما را بر روی نقشه ببینند و به راحتی بتوانند هتل شما را بیابند. در صفحه رزرو اتاق به توریست‌ها پیشنهادات ویژه ارائه بدهید و از همین طریق محصولات یا خدمات خود را بیشتر بفروشید و کسب درآمد کنید. 

در صورتی که هنوز صاحب سایت نیستید و یا سایت شما امکان رزرو آنلاین اتاق‌های هتل را دارا نمی‌باشد، پیشنهاد می‌کنیم با شرکت پلدش تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید و در صورت نیاز، همکاری را شروع کنیم تا بتوانید خدمات خود را بصورت آنلاین در بهترین شکل ارائه بدهید. شرکت پلدش در طراحی سایت، تمام نکات سئو را با توجه به آخرین تغییرات گوگل در نظر گرفته و تمام آنها را رعایت می‌کند.

پیشنهادات ویژه ارائه بدهید و در هر صفحه دکمه رزرو آنلاین هتل قرار دهید.

در تمام صفحات با قرار دادن بنرهای تبلیغاتی، متن‌های تایپوگراف و ... می‌توانید نظر بازدیدکننده را جلب کنید و احتمال اینکه بتوانید بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنید بسیار زیاد خواهد بود. سعی کنید در تمام صفحات از کلماتی مثل رزرو آنلاین، سفارش آنلاین، عضویت در خبرنامه، اطلاعات بیشتر، همین الان شروع کنید و ...، این امکان را به بازدیدکننده بدهید که به راحتی بتواند شروع به استفاده از خدمات بکند. ما در شرکت طراحی سایت پلدش، تمام موارد ذکر شده را رعایت می‌کنیم تا بتوانیم بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کنیم، چرا که رضایت شما از همه چیز برای ما مهم است.

طراحی سایت هتل باید در حین جذاب بودن و شکیل بودن و پرمحتوا بودن، بسیار ساده و کم حجم باشد

برای نتیجه گرفتن بهتر از طراحی سایت، همه چیز باید واضح و شفاش باشد.

سایت شما برعکس چیزی که شاید تصور می‌کنید باید خلوت باشد. طراحی سایت باید بصورت هوشمندانه باشد و تنها محتوایی که لازم هست و می‌توانند ترافیک سایت را افزایش داده و بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنند، مهم هستند. بنابراین اگر صاحب سایت هستید، همین الان سایت خود را خلوت کنید تا سایت شما دارای سرعت بارگذاری پایین باشد. جهت طراحی مجدد سایت یا به اصطلاح Re-Design سایت، جهت شکیل‌تر شدن سایت و رعایت اصول سئو در سایت، با ما تماس بگیرید. به این نکته توجه کنید که اکثر بازدیدکنندگان سایت کسب و کار شما، از طریق موبایل وارد سایت می‌شوند. بنابراین در طراحی وب سایت باید به تمام این نکات توجه کنید و سعی کنید طراحی سایت را با شرکتی شروع کنید که بر روی کسب و کار شما فکر بکنند و سعی بکنند با طراحی سایت باعث پیشرفت کسب و کار شما شده و در نهایت باعث افزایش درآمد شما شوند.

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت مناسب با راه کارهای سئو کار سختی است. زمانی که احساس می‌کنید کارتان دیگر کامل شده ، در واقع تمام نشده است . seo یک تکنولوژی نیست که پس از اجرا شدن به فراموشی سپرده شود  ، بلکه یک فرایند پویاست . برای مرور و بازبینی کارها ، ارزیابی نتایج و تایید آن ، به زمان نیاز هست . اگر از این پویایی و به روزرسانی صرف نظر کنید ، در واقع وقت تان را تلف کرده اید ، چون استفاده از طرح های قدیمی سئو  ، هیچ تاثیری روی بهبود سایت تان نخواهد داشت.

تشخیص محتوای دزدی

دنبال کردن استراتژی سئو ، می تواند حتی به پیدا کردن مشکلاتی که ممکن است به سئو نیز مربوط نباشند کمک کند . مثلا راه کارهای سئو، می‌توانند به تشخیص محتوای دزدی کمک کنند . یکی از این راهکارها تگ کردن وب‌سایت است . بعضی از افراد از جمله هکرهای سئو ، بخشی از محتوای سایت های دیگر را برداشته و در سایت خودشان قرار می‌دهند.

اگر سایت تان را درست کد کرده باشید ، می توانید با استفاده از بعض تگ های خاص ، محتوای ربوده شده را به سرعت پیدا کنید .

یک روش دیگر سئو برای تشخیص محتوای دزدی ، استفاده از ابزارهای تحلیل گر برای ردیابی است .

بروزرسانی سایت با راهکارهای سئو بعد از طراحی سایت

بروزرسانی سایت با راهکارهای سئو بعد از طراحی وب سایت

اگر در حال اجرای استراتژی های سئو هستید سایت تان را با یک برنامه تحلیلی مثل google analytics ، ارزیابی کنید . به عنوان مثال اگر لینک های ورودی تان را با این ابزار چک کنید ، ممکن است متوجه شوید افرادی که وارد سایت تان می شوند از مکانی کاملا غیر قایل انتظار می آیند . در اینصورت با دنبال کردن مسیر این لینک ، دلیل  آن را می‌فهمید.

استفاده از این روش برای پیدا کردن سایت هایی که محتوای دزدی دارند ، آسان است سرویس های زیادی برای دنبال کردن محتوای سایت وجود دارد.

به روز رسانی و تغییرات در سایت

یکی از مشکلاتی که ممکن است بعد از ایجاد طرح سئو با آن مواجه شوید ، به روز رسانی سایت است .

اغلب مردم فکر می‌کنند یک بار که برای طرح  سئو برنامه ریزی کردند ، از آن پس همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت ، در حالی که درست نیست.

زمانی که سایت تان تغییر می‌کند ، به ویژه وقتی تغییراتی در محتوا و ساختار سایت دارید ، امکان ناقص شدن لینک ها ، عوض شدن تگ ها  و تعدادی موارد جزئی دیگر وجود دارد. این موارد جزئی ممکن است نادیده گرفته شده و در نتیجه سایت دچار افت رتبه شود .

خزنده های سایت هر چیزی را ، از تگ ها گرفته تا لینک ها، بررسی می‌کنند و بر اساس آن رتبه تان می‌تواند روز به روز دچار نوسان شود .

اگر آنچه که خزنده می‌بیند ، نشان‌دهنده تغییر سایت در یک مسیر اشتباه باشد ، رتبه سایت تان پایین خواهد آمد .

بروزرسانی سایت با راهکارهای سئو بعد از طراحی سایت

بروزرسانی سایت با راهکارهای سئو بعد از طراحی سایت

خیلی چیزها روی رتبه بندی سایت تأثیر می گذارند . امیدواریم متوجه شده باشید که سئو فقط یک مسئولیت ساده نیست ، بلکه یک فرآیند زمان‌بر و پیچیده است و تمرکز نکردن روی تمامی جزئیات ، باعث هدر رفتن وقت تان خواهد شد .

برای طراحی و ساخت وب سایت ( وب سایت شرکتی ، فروشگاهی ، کسب و کار و… ) با کارشناسان شرکت طراحی وب افرا مشورت کنید . اگر سایتی دارید که نیاز بهبهینه سازی و بهبود سئو دارد ، شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن وب افرا در خدمت شماست .

  • hasan emami
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت در عصر امروز برای ارزیابی هر کسب و کاری واجب قلمداد می شود. این که آیا شما یک وب سایت جدید دارید و یا قصد اعمال تغییراتی روی آن را دارید، می تواند کاری سخت و استرس آور باشد. فرآیند طراحی سایت به روش های قدیمی همواره با فشار و سختی همراه خواهد بود. طراحی این مدل وب سایت ها باید کامل باشد در غیر این صورت شما را دچار مشکل خواهد کرد و ممکن است با یک سایت ناکارآمد مواجه شوید. با توجه به این که آینده کسب و کار های دیجیتال دائما تغییر می کند، هیچ چیزی بهتر از یک وب سایت کامل به شما کمک نخواهد کرد. در ادامه به بررسی دلایلی می پردازیم که نشان می دهند دلیل شکست روش های قدیمی طراحی سایت چیست!

سئو سایت 

هزینه های طراحی سایت

یک وب سایت معمولا یک هزینه ای را شامل می شود تا تکمیل گردد. پس از آن نیز معولا هیچ اتفاقی نمی افتد و شما تصمیم به طراحی مجدد وب سایت می گیرید. بدترین قسمت زمانی حادث می شود که در طراحی سایت شما هیچکدام از قوانین سئو و بهینه سازی وب سایت ها رعایت نشده باشد و برای ترافیک ورودی به سایت شما هیچ تضمینی وجود نداشته باشد.

در روش های جدید طراحی سایت معمولا یک هزینه ماهانه برای رشد و بهبود وضعیت سئو و ترافیک سایت در نظر گرفته می شود. این کار اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما در هر ماه بهتر می شود و نیازی به طراحی مجدد نیز نخواهد بود.

بودجه برای طراحی سایت

معمولا روش های قدیمی طراحی سایت بودجه زیادی را از شرکت ها می گیرد. برنامه ریزی نامناسب و اتفاقات غیرقابل پیش بینی از جمله عواملی هستند که سبب آسیب رسیدن به طراحی سایت در این روش می شوند. اما در طراحی هوشمدانه سایت این مشکلات به حداقل می رسند زیرا هزینه ها در این روش نسب به روش های قدیمی قابل کنترل تر می باشد. داشتن هزینه ماهانه برای طراحی سایت ممکن است برخی شرکت ها را به تردید و ترس دچار کند. اما وقتی متوجه شوید که چیزی را به دست می آورید، احساس خوبی خواهید داشت.

زمان پروژه طراحی سایت

طراحی سایت با روش های قدیمی معمولا زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. در واقع روند طراحی بسیار طولانی است و انتظار می رود زمان زیادی را از شما بگیرد. قبل از این که طراحی آغاز شود شما باید به فکر وب سایت خود باشید و روی آن تمرکز نمایید. این مدل طراحی سایت وقت و منابع زیادی را از شما و تیم برنامه نویسی خواهد گرفت.

طراحی سایت هوشمندانه متکی بر یک فرآیند طراحی ساده و منطقی خواهد بود. دیگر قرار نیست شما نگران تکمیل پروژه در یک زمان مشخص باشید. در مدل هوشمندانه اولویت های سایت شما مشخص شده و ابتدا طراحی می شوند. در واقع به جای راه اندازی یکباره وب سایت، وب سایت شما به مرور زمان تکمیل خواهد شد و در ابتدا فقط حاوی بخش های ضروری است. این بدان معنی است که وب سایت شما همیشه در حال تغییر و تحول است.

نتیجه بهتر با داشتن طرح ذهنی بهتر

فرض کنید هزینه ای حدود چندین میلیون تومان را برای طراحی یک وب سایت زیبا صرف کرده اید. شما آماده شروع کار هستید، اما با طراحی سایت جدیدتر، ترافیک وب سایت شما کاهش خواهد یافت. این ها برای سایت های سنتی غیر معمول نیستند. تعمیرات بر اساس بهترین روش های طراحی انجام می شود که اکثر آن ها آزمایش نشده اند.

طراحی سایت هوشمندانه بر حقایق سختی برای سئو و بهینه سازی وب سایت شما تکیه دارد. شرکت هایی که از این روش استفاده می کنند، از نرم افزار هایی استفاده می کنند تا بفهمند که بازدید کنندگان وب سایت کجا می روند، روی چه چیز هایی کلیک می کنند و چه محتوایی است که باید بیشتر ایجاد کنید.

عدم به روز رسانی وب سایت

در روش قدیمی طراحی مجدد سایت معمولا هر دو سه سال یکبار اتفاق می افتد. گاهی ممکن است تغییراتی در صنعت شما ایجاد شود و یا نیاز های شرکت بیشتر شود و نیاز به طراحی مجدد سایت باشد. عدم به روز رسانی مداوم وب سایت شما، سبب آسیب رسیدن به سایت و کسب و کار شما خواهد شد.

روش طراحی هوشمندانه سایت هیچ وقت کامل نیست. ماه به ماه، وب سایت شما در حال تغییر است و تجزیه و تحلیل برای ارائه بهترین عملکرد روی آن صورت می گیرد. شما می توانید با پیدا کردن جایی که بازدیدکنندگان آن به سمت وب سایت شما می آیند، مطالب بیشتری برای این موضوعات خاص ایجاد کنید. تیم های طراحی، بازاریابی و فروش شما باید با یکدیگر همکاری کنند تا پروسه ها را بررسی و اصلاح کنند.

عملکرد ضعیف وب سایت

در روش قدیمی هنگامی که وب سایت راه اندازی می شود، همه به صورت یکباره شروع به استفاده از آن می کنند. این بدین معنی است که مشتریان مشکلات مختلفی که در وب سایت شما وجود دارد (مانند ناوبری نامناسب) خواهند فهمید. همان گونه که اطلاع دارید عملکرد ضعیف وب سایت شما باعث می شود که بازدید کنندگان سریعا وب سایت شما را ترک نمایند. 

اما در روش هوشمندانه تغییرات مکرر باعث بهینه سازی بهتر وب سایت شما می گردد. مشکلات وب سایت به سرعت پیدا و حل می شوند. هرگز مشکلات طراحی سایت با روش های قدیمی در این مدل پیش نمی آید. 

نتیجه گیری

وقت آن رسیده است تا درباره طراحی سایت خود تصمیم درست را بگیرید. روش های سنتی را متوقف کنید. امروزه همه چیز در حال تغییر است و به همین جهت کسب و کار ما نیز نیاز به انعطاف پذیری و انطباق برای ادامه حیات خود دارد. مصرف کنندگان انتظار دارند هنگام ورود به وب سایت شما تجربه کاربری خوبی را داشته باشند. 

وب سایت شما بهترین دارایی اینترنتی شما برای بازاریابی و فروش است، پس نباید آن را بدون هیچگونه به روز رسانی و بهینه سازی رها کنید. 

در تصویر زیر میزان ریسک طراحی وب سایت با روش های قدیمی را در مقابل روش های هوشمندانه و جدید مشاهده می نمایید.

نمودار طراحی وب سایت 

اگر شما به دنبال یک طراحی سایت جدید هستید یا قصد طراحی مجدد سایت خود را دارید با ما در تماس باشید. ما می توانیم در تعیین استراتژی درست، اهداف و رشد ایده های شما به شما کمک کنیم. شرکت نوپرداز آماده ارائه حرفه ای طراحی سایت به صورت اختصاصی به مشتریان گرامی می باشد.

  • hasan emami